روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخه چرا؟

سلام

صبح بخیر


دیروز ظهر للی اومدم بهم سرزد... یه خرده حرصم داد و رفت

پشت سرش هم دانیا اومد سرم... اونم یه خرده دیگه حرصم داد و رفت

وقتی هردوشون رفتن دیدم این حرص خوردنا و جوش زدنای دوستانه جز شیرینی های زندگی هست

خدایا شکرت که دوستانی دارم که دلم براشون میتپه و به خاطرشون قلبم تند تر میزنه



آقای موتور سوار حداقل داشت با سرعت 120 تا میرفت... من که تو اتوبان داشتم 80 تا میرفتم به گرد پاش هم نمیرسیدم....

کلاه هم نداشت....

یک موتور نه چندان نو... یک پسر جوان... توی اتوبان... سرعت حدود 120....

یعنی خودکشی راههای ساده تر و بهتری نداره؟؟؟؟





پ ن 1 : شب ها دمنوش سنبل الطیب و اسطوخودوس بخورین... در یک تحقیقات بریتانیایی ثابت شده که رویاهای شیرین میبینید

من دو شبه دارم امتحان میکنم


پ ن 2 : شما هم بعد از خوردن یک برش کیک، عذاب وجدان میگیرین؟


پ ن 3 : عاشق خانم همسایه هستم... نزدیک به هفتاد سال داره و روسریها و مانتوهای رنگی رنگی شاد و ست میپوشه

هرروز با هم به گرمی حال و احوال میکنیم

صبح ها این موقع میره پیاده روی

نظرات 9 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 10:19 http://elhamsculptor.blogsky.com/

پ ن 2: نه عذاب وجدان نمیگرم کلی هم خوشحال میشم

افرین به تو
منم نمیگیرم
میخواستم ببینم این حس که للی بهم منتقل میکنه درسته یا نه

سعید سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 12:14 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی عزیزم
خوبی؟
به نظر من جناب عزرائیل در مورد خیلیا بی تقصیره از جمله در مورد این جوان موتور سوار
برای داشتن یه خواب راحت و نشاط روز بعد کپسول سدامین هم توصیه میشه تو ترکیبش گل گاو زبان هست
اتفاقا من اگه یه جایی کیک ببینم و نخورم عذاب وجدان میگیرم
انگار در قبال اون تیکه کیک احساس مسئولیت می کنم

سلام پسرعموجان
ممنون
راست میگی با این رانندگی کردنشون
فکر کنم جوشونده بهتر از کپسول باشه... ولی تست میکنم
در مورد خوردنی ها راست میگی ما مسئولیم... پس پیش به سوی یک تکه کیک بزرگ ... هورااااااااا

اناهیتا سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 12:18 http://khaterateman1369.blogsky.com/

اخی چه خوشگل وای تیلو من چند روز نبودم پست یاسین رو ندیدم ببخشید نشد جز 40 نفر باشم با تمام وجودم دعا میکنم

عزیزمی شما
همین که دعا کنی کافیه
ممنونتم دوست خوبم

گمنام سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 12:49

گر در طلب گوهر کانی ، کانی
گر روز و شبان در پی جانی، جانی

من فاش کنم حقیقت مطلب را
هر چیز که در پی آنی ، آنی

تیلوی عزیز
شایدسنبل الظیب و اسطو خودوس باعث خواب آرام بشن و این خواب راحت سبب بشه که رویای شیرین ببینی شاید. اما این اسطوخودوس نیست که سبب میشه بلکه این باور قلبی توست که موجب این کار میشه ... اگه باور نداشته باشی که سنبل الطیب باعث رویا میشه اگه چند تن هم بخوری تاثیر نداره اما اگه باور قلبی داشته باشی به سنبل بابونه هم بخوردت بدن و بگن سنبل هست اثر خودش را میذاره اینو میخام بگم که باور ها مهم هستند
در مورد حسی که نسبت به للی و بقیه داری شک نکن هر چه بهت منتقل میشه درسته ...
بعد از خوردن کیک اگه کارت خلاف باورت باشه عذاب میاره و گرنه ....
لازم نیست عاشق خانم همسایه باشی اون خودش کسی را داره که عاشقش بتشه و از قدیم گفته اند کبوتر با کبوتر قناری با قناری
کسی نیست بگه تو 26 سال داری چه نسبتی با خانم هفتاد ساله داری که عاشقش هستی والو از قدیم می گفتند پسرا عاشق دختر هماساده هستند نه دختر عاشق خانم هفتاده ساله همساده
بی جهت نیست که میگن دوره اخرالزمان شده به حق چیزای ناشنیده و نادیده

سلام
شما با اینگه گمنام هستی خیلی خیلی آشنایی ها...

پریسا سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 14:54

دمنوشایی که نام بردی مصرف بیش از حدش (مثلا همین هرشب صرف بشه) باعث بروز انواع بیماری قلب و مشکلات کبدی میشه. مراقب باشید.


مرسی از یادآوریت

سعید سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 19:55 http://www.zowragh.blogfa.com

خدا مامان بابای بزرگوارتو واسه تو و تو رو واسه اونا حفظ کنه
گرفتی جمله رو؟
میگن یاور انقد خورده بود دات میمرد هنوزم داشت میخورد
بهش گفتن نخور داری میمیری دیگه
گفت به نظر شما من این لقمه رو نخورم و بمیرم بهتره یا بخورم و بمیرم
خب طبیعتا بخوره و بمیره بهتره دیگه
حالام دور از جون عزیزت بخور اون یه تیکه کیکم نوش جونت

چشمم روشن پسر عموجان

mahee چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 08:57

خیلیم کیف میکنم از خوردنش، عذاب وجدان چرا؟!
رویای شیرین؟ همین که کابوس و دری وری نبینم کافیه.

ای بابا... این للی این حس های مسخره را به من منتقل میکنه که کیک میخوریم چاق میشیم و ... نباید بخوریم و ...

باور کن نوشته بود که در تحقیقاتشون متوجه شدن باعث رویای شیرین میشه

گمنام چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 09:08

در مورد موتور سوار بی کلاه و با سرعت 120 تا من میگم اتفاقا کار خوبی می کرده یعنی استقبال از عزارائیل که راحت میاد و کارشو انجام میده و دیگه معطل نمیشه . اگه باسرعت هشتاد بره و تصادف کنه یعنی لت و پار میشه دو سه روزی باید بیمارستان باشه و خانواده اش نگران سلامتی و نگران هزینه های دارو ودرمان و بعد هم نگران هزینه کفن و دفن و مخارج و عوارض بعد از دفن یعنی مراسمات سوم و هفته و چهلم و .... تازه اگه خوب بشه باید مدتی دوران نقاهت را بگذرونه و که در این مدت سر و کله مهمانانی که بطرف خانواده مصیبت زده مجروح که در حال نقاهت است روانه می شوند و عوارض جانبی و قرض و قوله از بقال و سوپری و خوابار فروشی و میوه فروشی و قصابی و .....
اما حالا با سرعت 120 فقط عوارض کفن و دفن هست و بقول معروف مرگ یه بار و شیون هم یک بار .....
حالا خودتان قضاوت کن که کدومش بهتره

گناه داره
از سر نادانی داره این کار را میکنه
جوان هست

Meredith چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 10:46

من هرگز بعد از خوردن کیک عذاب وجدان نمیگیرم.الان حدود ۳هفته ای اهست که هر شب ساندویچ میخورم. اغلب هات داگ به اون بزرگی رو تک نفره میخورم

به به
خانم دکتر
نوش جونت
شما فعالیت داری
بدنتون این کالری ها را مصرف میکنه
نبایدم عذاب وجدان بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد