روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

لطفا جواب بدین...

پدر دوستم در یک بلاتکلیفی قرار داره

یک ماه کامل شده که ایشون بستری هستند و در کما

نگرانی های این خانواده ی مومن و خوب به اوج خودش رسیده

دختر این خانواده دوست وبلاگی خیلی از شماها هم بوده...

ازم خواستن که برای پدرشون ختم یاسین بگیریم...

هرکسی میتونه بخونه... هرکسی که مامانش... خواهرش... دوستش ... هرتعداد...

لطفا فقط تعداد و اسامیتون را بزارین که متوجه بشیم تعداد را

من پیشاپیش از لطفتون بینهایت متشکرم




پ ن 1 : یادمان باشد دعایی که در حق دیگران میکنیم اول انرژیش را خودمون دریافت میکنیم


پ ن 2 : اگه شده یکی هم بخونین ممنونتونم... اگه پدرتون در قید حیات هست که انشاله هیچوقت بیمار و ناتوان نشه و اگه هم در بین ما نیستن ان شالله که روحشون شاد و قرین آرامش باشه


پ ن 3 : من پیشاپیش از دعاهای همتون... و همکاریتون سپاسگزارم






1- دریا جان

2- دختر شیرازی عزیز

3- مامان دختر شیرازی

4- آقای عشق دختر شیرازی

5- گمنام جان

6- خواهر اول تیلو

7- خواهر دوم تیلو

8- مامان تیلو

9- الهام بانوی عزیز

10- آروشای عزیز

11- حسین آقا

12- گیلاس خانم سرخ

13 و 14 - دوستای الهام جون

15- خانم دکتر مردیت

16-17-18-1-19-20- دوستای خانم دکتر مردیت

21 - تیلوتیلو

22 و 23- و 24-  پسرعمو سعید

25- صحرا جانکم

26 و 27 و 28 و 29 و 30 - نازلی عزیزم

31- للی جانکم

32-33- دوتا از دوستای دیگه ی الهام جون

34-35-36-37-38- دوست تیلو آذرجان

39- دوست تیلو سمیه جان

40- آتشی به رنگ آسمان ... یک دوست قدیمی و مهربان

41- مولود جان دوست تیلو

42- گمنام جان

نظرات 15 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 17:10

سلام من یه بار می خونم
ان شائ الله خوب بشه

متشکرم
ان شالله که عزیزانت همیشه در سلامت کامل باشن

دخترشیرازی یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 17:59

سلام خانم گل خوبی؟
روی من و مامان و آقای عشق حساب کن لطفا.
هرچی خیره پیش میاد.

سلام عزیزدلم
الهی سالهای سال سلامت باشین
بلا از همتون به دور باشه ان شالله

گمنام یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 18:58

گمنامی را دوست دارم
من هم برای پدر دوستتان یک ختم یاسین تلاوت می کنم انشالله که شفای عاجل پیدا کنند

خدا خیرتون بده
انشاله بلا از خودتون و عزیزانتون دور باشه

آروشا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 20:36 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
من هم یک بار سوره مبارکه یاسین را تلاوت میکنم ، ان شاء الله شفاء عاحل یابند

سلام بر شما دوست بسیار خوبم
سپاسگزارم
برای سلامتی خودتون و عزیزانتون دعا میکنم

حسین یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 20:45 http://scrittore.blog.ir

من هم هستم.

برای سلامتی خودتون و عزیزانتون دعا میکنم
سپاس

دل آرام دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 00:05

قول نمیدم ولی سعی میکنم بخونم

دل آرام جان میخوایم چهل تا بشه... باید دقیق بگی عزیزم

گیلاس سرخ دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 00:22

برای منم یکی بزار

سپاسگزارم
برای سلامتی خودتون و عزیزانتون دعا میکنم

سعید دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 08:48 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
منم هستم اسم منم اضافه کن

سلام بر پسر عموی عزیزم
یک دنیا سپاس
تنت از ناز طبیبان بی نیاز

سعید دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 08:49 http://www.zowragh.blogfa.com

3 تا بذار واسه من

وای هورای منی ... متشکرم
الهی همه عزیزانت همیشه سلامت باشن

صحرا دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 09:00

من هم یک بار می خوانم گندم جان

متشکرم عزیزدلم
یک دنیا سپاس
الهی همیشه در کنار عزیزانت روزگار را به سلامتی و خوشی سپری کنی

نازلی دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 09:14 http://www.n-nikan.blogsky.com

چقدر سخت
خدا نصیب هیچ خانواده ای نکنه
منم 5 بار تا نهایتا فرداشب میخونم براشون . حفظم

وای متشکرم نازلی جانکم
یک دنیا سپاس
خدا خیرت بده عزیزدلم

الی دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 11:41 http://elhamsculptor.blogsky.com/

گرچه اعتقادم به دعا خیلی خیلی کمرنگ شده
اما امیدوارم زودتر خوب بشن

دعا میتونه مقدر محکم را جابجا کنه... متشکرم که دعا میکنید
ان شا الله

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 12:09

اتشی برنگ اسمان هم هس فقط چ جوری؟روزی چن بار و تا کِی؟

سلام دوست قدیمی و خوب من
یک بار... تا آخر همین هفته
متشکرم
پس چهلمی را نوشتم به اسم شما...

حامد دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 14:50 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلااااام بر دوست با معرفت تیلو خانوم عزیز که ما رو فراموش نکرده
بازم هزاااااااااار ایول به معرفت شما راست میگین من جدیدا بیمعرفت شدم و اینهم ناخواسته س چون درگیر یه پروژه ی وقت گیر و پر مشغله شدم واقعا خسته م کرده
شما به محبت خودتون ببخشید

حقیقتش من تا حالا سوره ی یاسین رو نخوندم ولی برای سلامتیشون از ته قلب دعا میکنم و از خانوم فاطمه ی زهرا سلامتیشون رو میخوام

سلام بر دوست همیشه با معرفت خودم
شما همیشه در هر حال با معرفتین
در ضمن شما سالم باش... مشغول کار و زندگی باش... همه چی مرتب باشه اصلا نیا سر بزن... فدای سرت
ممنون از دعای خوبتون

ایشالا هر چی زود تر سلامتیشون رو به دست بیارن الهی آمین

ان شالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد