روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آبونمان سیزده برابر گاز مصرفی ؟؟؟؟؟

سلام

روزتون بخیر و شادی

خوب هستید

باید خیلی رک و پوست کنده بگم ... پنجشنبه های بدون آقای دکتر هیچ جوره برای من پنجشنبه نیستن...

پنجشنبه باید شیرین باشه... هیجان انگیز باشه... کلی حس خوب داشته باشه... باید از صبحش دل آدم تاپ تاپ کنه

خلاصه که این پنجشنبه های بی هیجان اصلا قبول نیست

گفته باشم



قصد داشتم امروز تا شب بیام سرکار و کلی کار جلو بیفتم

که خانم مغز بادوم دیروز عصر زنگ زدن گفتن که پنجشنبه عصر باید منو ببری آرایشگاه...جمعه صبح هم برنامه صبحانه و پارک (حالا حتی اندازه یک لقمه هم از صبحانه بیرون نمیخوره ها) بعدش هم بریم خونه مامان بزرگ (مامان بزرگ من که مریض هستند) بعدش هم بریم خانه مامان جان (خانه ما) .. برای شنبه هم همه را دعوت کرده خونشون...

یک وجب بچه ... سه روز منو کلا برنامه ریزی کرده جوری که وقت برای نفس کشیدن هم نداشته باشم



صبح یک کمی زودتر بیدار شدم

دوش گرفتم

تخم مرغ آبپز و گوچه گیلاسی و زیتون زدم بر بردن

بدو بدو اومدم دفتر

باشد که رستگار شوم




پ ن 1 : بعضی از قبوض واقعا جالب هستند

پ ن 2 : به تخفیف دادن این فروشگاههای زنجیره ای دقت کردین... چطورین با قیمت ها بازی میکنن

پ ن 3 : خداوند آرزوها را برآورده میکند.. اما گاهی به شکلی غیر از آنچه ما انتظار داریم... وقتی نگاه میکنی ، آرزویت برآورده شده اما یک حسرت عمیق ته دلت مانده است... البته که گاهی هم طوری آرزو را برآورده میکند که حتی خودت هم اونقدر خوب آرزو نکرده بودی...

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 11:05 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جانم
خوبی؟
الهی که نه فقط پنجشنبه هات بلکه همه ی لحظه هات پر از آقای دکتر
البته من هنوز این آقای دکتر شما رو نمیشناسم
اگه از اون دکترای اهل آمپول باشه کلامون میره تو هم

سلام پسرعموجان
ممنون
شما خوبی
یهو زیادیم نمیشه همه لحظه هام پر از آقای دکتر باشه؟؟؟؟؟ دلزده نشیم؟؟؟؟؟؟
فکر کنم کلا کلاتون بره تو هم... من زیاد دخالت نمیکنم

سعید پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 12:41 http://www.zowragh.blogfa.com

من که اول به زبون خوش به آقای دکتر میگم آمپولت را زمین بگذار
من تو بچگی اندازه ی همه ی عمرم آمپول خوردم

خخخخخ
این خاطرات بچگی عجب اثر و نیرویی دارن

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 22:29

سلام تیلو جونم.خوبی قربونت برم؟؟؟؟

ای جونم. ایشالا که همیشه و هر لحظه آقای دکتر کنارت باشه

سلام به ماهی خانم گل
فدای مهربونیات عزیزدلم

امیر شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 07:34 http://balot1395.com

با سلام
نمیدانم چه حکمتی در روز پنجشنبه نهفته است؟ عشق ، امید ، آرزو ، وصال و .....
پنجشنبه ها هم برای اهل دنیا و هم برای اهل برای بریده شدگان از دنیا روزی متفاوت از سایر است. عده ای دنبال قرارهای عاشقانه هستند. عده ای کارگرند و منتظر تعطیلی جمعه هستند عده ای دانش آموزند و منتظر تعطلی این روزا هستند و اموات نیز منتظر آمدن بستگان و کس و کار خویش هستند برای دیدار و قرائت فاتحه ای.
به هر حال انشالله که کلیه پنجشنبه ها برای مشتاقانش روزی آیده آل باشد و هر کس هر خواسته ای داره به آرزویش برسد .

سلام به روی ماهتون
الهی آمین

میترا شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 11:44

روزهای عاشقی من یکشنبه و چهارشنبه بود. یاد دوران دانشجویی بخیر
انشالله هر ارزویی میکنی تو دلت هر چند اروم و یواشکی خدا براورده کنه عزیزم
یک عکس از مغز بادوم بزار من بیشتر وقتا فکر میکنم مغز بادوم پسره هی یادم میره خخ

ان شالله که همه ی روزهای عمرت روزهای عاشقی بشن
منم امیدوارم خداوند آرزوهات را برآورده کنه
مرسی که اینهمه خوبی و حرفای خوب میزنی
چشم یه عکس ازش میزارم

بهار شیراز شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 12:36

یه دنیا لبخند و آغوش برای سرکار خانم تیلوئیان

هورا
هورا
متشکرم
بهش نیاز داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد