روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

انگیزه های ناب

سلام

روزتون بخیر

دیدم اومدن و نیومدنم به وبلاگستان خیلی هم فرقی نمیکنه

خدا را شکر... نه دلبستگی... نه وابستگی... نه سراغی...



دیروز روز شلوغی بود

اول صبح خبر رسیدن پلاک حسابی خوشحالم کرد

بعدم پروسه بردن و پرچ شدن پلاک را داشتیم

بعدش زن داداش آینده اومد و ساک و وسایل داداش را ازمون گرفت که براش ببره

و در عوض سوغاتی هایی که فرستاده بود را تحویل داد

برای مغز بادوم یک بسته مداد رنگی باحال

ckbh_photo_2017-07-31_09-03-42.jpg


برای بابا هم یک دستگاه کارواش خانگی


همون دیروز ظهر یک آب بازی حسابی با کارواش راه انداختیم

بعدش هم باید مامان را میبردم مرکز فیزیوتراپی ...

یک سری زانو بند و کفی برای کفش و ...

خلاصه دیروز خیلی کم به کارهای دفتر رسیدم

اما در عوض وقت زیادی را با خانواده گذروندم



پ ن 1 : شاید...

پ ن 2 : لبخند قشنگی که اول صبح به عزیزانتون میزنید و میگید که حالتون خوبه... میتونه روزشون را عسل کنه

پ ن 3 : کودک درونم هنوز شیطون و سرحاله


نظرات 7 + ارسال نظر
الی دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 09:27 http://elhamsculptor.blogsky.com/

بابت پلاک تبریک میگم بسی مبارکا باشد
یعنی این رسیدن پلاک بعد از اینهمه مشقت یک حس فتح الفتوح به آدم میده

ممنونم
جدی جدی همین حس به آدم دست میده

سلام دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 10:48

به به سوغاتی
منم دلم میخواد

اخیش
کاش زودی گیرت بیاد

دل آرام دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 11:04

مبارک باشه خانم
هم کادوهای داداش هم پلاکی که این همه دیر اومد. ناز داشت پلاکت. منتظر زیرزبونی بوده لابد.
به دل خوش سوار بشی خانم

ممنون مامان خانم گل
خیلی لطف داری

سعید دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 12:23 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
مبارکا باشه
یعنی همه یا این پستت یه طرف اون چند تا نقطه ی آخر پ ن 1 یه طرف
همچین منو تو افق محو کرده که هر چی می گردم راه خونمونو پیدا نمی کنم

سلام بر پسر عموجان
ممنونم
خخخخخخ
خودم میام افق پیدات میکنم

آزاده دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 13:12

سلام همین کسایی که هر روز این صفه را باز می کنند یعنی سراغتو میگیرند . نظر نوشتن ملاک نیست. اگر دست به نوشتن اونا خوب بود وبلاگ می زدند پس شاید همه نتونند احساسات و افکارشونو بنویسند. آمار بازدید یعنی ادمایی که دوست دارند نوشته هاتو بخونند.

راست گفتی
یهو دلم روشن شد
دیدم غر بیخود زدم
چقدر دوستای خوب دارم
ممنون همه دوستای خوبم

قندک میرزا دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 15:27

سلام. اصلا ازت توقع نداشتم که در باره دوستان وبلاگیت اینطوری بنویسی. این دوستان همینطور منتطر می مونن تا بیایی و پست بذاری بعدش .....نه خدا وکیلی این کارت درست بود؟
خب خدارا شکر که پلاک اومد.بسی خوشحالیدیم.شما هم خوش حالینا البته نه با لینا!

سلام بر عموزاده ی شیرین من
راست گفتی معذرت میخوام ... حق با شماست
ممنونم

آروشا چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 11:49 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
چقدر قشنگن مداد رنگیها ، مبارکشون باشه ، ان شاء الله همیشه موفق و سلامت و شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشید

سلام عزیزدلم
متشکرم
مدتی نبودین؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد