روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز دوم هفته

سلام

روزتون بخیر


معجزه را یکبار دیگه تجربه کردیم

پدر دوستم در حالتی شبیه به معجزه بعداز 12 روز کما به هوش اومدن...

از دعاهاتون ممنونم و باز هم التماس دعا دارم

برای سلامتی کاملشون باز هم دعا کنید



اینترنت دفترم مشکل قطع و وصل شدن داشت

واقعا شرکت شاتل خدمات رسانی ش به مشتریان عالیه

من هفت سالی هست که مشترک دائمی شاتل هستم و همیشه از این شرکت و خدماتش راضی بودم

ازشون تشکر میکنم از پیگیریشون


کتاب نمیخونم

بافتنی نمیکنم

نقاشی نمیکشم

کیک نمیپزم

چیزهای خوشمزه و باحال درست نمیکنم

اما این روزها حال دلم خوبه

منتظر یک قرار عاشقانه ی عاشقانه هستم و حال دلم خوبه

طراحی هام را انجام میدم... دائما در حال خوندن کتابها و مجلات مرتبط با کارم هستم و حالم خوبه....




پ ن 1 : هنوز درگیر پلاکم

پ ن 2 : تیرماه تمام شد در حالی که تقریبا 60 درصد از لیست کارها منتقل شد به مرداد


نظرات 5 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 10:47 http://balot1395.com

خب خدا را شکر که که بابای دوستت به هوش امد و انشالله که شفای کامل پیدا کنند.
خب انشالله که همیشه خوشحال باشین و قرارها با شیرین ترین وجه ممکن صورت بگیره و با کیک نپنختن و بافتنی نبافتن و .... همون میشه که اگر اینا را انجام بدی باز هم نتیجه یکی است و شاید کیفتش هم به اندازه انجام اون کارها نباشه زیرا تنوع و تفریح سبب میشه هم کیفیت کار بالا بره و هم احساس خستگی کمتری داشته باشی . در مورد انتقال کارها به مرداد سعی کن از مرداد به شهریور منتقل نشه که شهریور خودش بسیار شلوغ هست.

واقعا خدا را شکر
ممنون
انشاله شما هم همیشه شاد و سلامت باشین
باید برنامه های کاری را فشرده تر کنم

قندک میرزا یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 11:09

سلام.خداراشکر.من بااینکه نمی شناختمشون ولی به گفته شما برای سلامتی ایشون دعا کردم.
همین که حال خوبی دارین عالیه.برقرارباشید

خیلی لطف کردین
انشاله خیر و برکت این دعاها به خودتون بر میگرده
متشکرم

الی یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 12:21 http://elhamsculptor.blogsky.com/

لیست کارهای من هر ماه منتقل میشه به ماه بعد

جدی میگی
این قضیه برنامه های منو به شدت تحت تاثیر قرار میده
باید حتما جبران کنم

سعید یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 22:03 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
از شنیدن خبر سلامتی نسبی ایشون خیلی خوشحال شدم
امیدوارم روز به روز به سلامتی کامل نزدیک تر بشن

تو هم مراقب خودت باش دختر عموی هم سن

سلام
روزتون بخیر
چشم

خاله ریزه دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 08:51 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

بابات به هوش اومدن پدر دوستت خدا رو هزار بار شکر
روزگارت بر وفق مراد

واقعا شکر پروردگار
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد