روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اول هفته

سلام

روز اول هفته تون بخیر و شادی

اول عذرخواهی کنم بابت پست قبلی که همه را نگران کردم

هرچی بود گذشت

یک دوست خوب شد سنگ صبورم و همه چی به آرامی سپری شد...

بابت اینکه شما را نگران کردم یک دنیا عذرخواهی میکنم



n5r5_photo_2017-07-22_09-53-17.jpg


روز پنجشنبه در یک حرکت انقلابی ... صبحانه را با گروه دوستای دبیرستانم در یک کافی شاپ دنج خوردیم

بعدشم به تایپهایی که برده بودم خونه گذشت


جمعه صبح هم از ساعت هفت و نیم با مغزبادوم رفتیم پارک

صبحانه را اونجا با هم خوردیم

نزدیک ساعت ده دیگه خیلی گرممون شده بودم ، راهی خونه مامان بزرگ شدیم

بعدشم ناهار را با مامان و بابای مغزبادوم ، طبق معمول مهمان مامان جان من بودیم

عصر هم مامان باز بساط آش رشته را راه انداختن و تا آخر شب دسته دسته مهمان داشتیم


هندونه های یخ... میوه های رنگارنگ این روزها ... شربت های پر از یخ... و مهمان هایی که برام عزیزن... این بهترین خاطرات این روزهای تابستانی هست...



پ ن 1 : یکی از همسایه هامون رفته بود جنوب برای سفر ... برامون ترشی جنوبی آورده...

تا حالا ترشی انبه نخورده بودم... بقیه مخلفاتش را هم اصلا نمیشناسم

اما خیلی خیلی خوشمزه و تند تیز بود


پ ن 2 : همچنان درگیر پلاک ماشین هستم


پ ن 3 : روزگارم با آقای دکتر خوبه... احتمالا آخر این هفته باید منتظرشون باشم....

نظرات 11 + ارسال نظر
سعید شنبه 31 تیر 1396 ساعت 10:21 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی شاد خودم
خوبی؟
این حرفا چیه
هر چی نباشه من و تو دختر عمو پسر عمو هستیم
باید تو غم همدیگه شریک باشیم
خداروشکر که بخیر گذشته
تمام روزای عمرت شاد و رنگی رنگی

سلام بر پسرعموی خودم
متشکرم

امیر شنبه 31 تیر 1396 ساعت 12:25 http://balot1395.com

زندگی همین تلخی ها و شتادی هاست یک روز شادیم و یک روز تلخ . امید و انتظارها باعث میشه که روند زندگی را ادامه دهیم . چقدر خوبه که حس نوستالوژی با دوستان دبیرستانی را تازه کردین و انشالله که قرار آخر هفته نیز به شادی و شیرینی هفته بیفزاید و اثرش تا قرار بعدی زیر دندانت ات بمونه

بله زندگی همینه
ان شالله

بهار شیراز شنبه 31 تیر 1396 ساعت 12:52

رمزمو بدین میخوام برم

رمز چی؟
من چرا تو باغ نیستم

سعید شنبه 31 تیر 1396 ساعت 13:24 http://www.zowragh.blogfa.com

یعنی این کارت درسته سر صبح شنبه این جوری با احساسات من بازی می کنی عکس این خوراکیای خوشمزه رو میذاری
نمیگی من صبحونه نخوردم؟
تازه خورده باشمم باز دلم می خواد از اینا بخورم تا حد مرگ
نکن این کاراتو دختر عمو جان نکن


واقعا این کار درست نبود
قبول دارم
اما خیلی وسوسه برانگیزه

The Conqueror Worm شنبه 31 تیر 1396 ساعت 13:44 http://lunacy.blogsky.com/

ای جانم چه دختر پر انرژی هستی شما، همین که صبحانه ات رو تو پارک و کافی شاپ میخوری یعنی از خیلی ها شادتری و انرژی بیشتری داری راستش تا حالا اصلا به این فکر نکرده بودم که سر صبحم میشه کلی انرژی داشت متنت بهم انگیزه داد که منم امتحان کنم.

حتما صبحانه بیرون را امتحان کن
خیلی خیلی به آدم انرژی میده

قندک میرزا شنبه 31 تیر 1396 ساعت 14:55

سلام تیلوی عزیز
چقدر خوبه که می تونی صبحانه را بری بیرون.تمام این وصفیاتی که کردی کم کم داره از دنیای ما حذف و زندگی های جمعی به فردی تبدیل میشه.پس حسابی قدر لحظات شیرین و خوبت را بدون.درود

سلام دوست شیرینم
میدونی بعضی از چیزها را باید مراقبت کنیم که حذف نشه
خیلی ساده میشه همین هفته جمعه با یک دوست به یه کافه رفت و صبحانه خورد و یه عالمه انرژی گرفت
لازم نیست رفیق پایه ت باشه... لازم نیست زیادی نزدیک باشه
همین که دقایقی کنار هم خوش بگذرونین کافیه...
بهش فکر کن

نازلی شنبه 31 تیر 1396 ساعت 15:45

جای منم خالی
بخصوص برای بشقاب سمت راستی

من تا فهمیدم حالت بده خوب شدی
ترشی انبه عالیه
کلا نمیتونم بفهمم جرا من تا 6 سال قلب اینقدر از انبه بدم میومد که حتی حاضر نبودم امتحانش کنم و حالا باز به همون بی دلیلی عاشق ترشی و خودش شدم
کلا هیچیم به آدمیزاد نبرده

جات خالی
منم زیاد با انبه جور نیستم
اما ترشیش عالی بود
تا حالا نخورده بودم

رسیدن شنبه 31 تیر 1396 ساعت 19:46

سلام خوبی
خوش باشی همیشه . راستی ماشین هم مبارکت باشه.

سلام
ممنون
هنوز که تحویل نگرفتم
اما متشکرم

گلشن یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 09:37

قرار عاشقانه ، جونز

خاله ریزه دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 08:50 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

چه عاااالی! میدوارم همیشه خوش باشی تیلوی مهربون

متشکرم
منم برات همیشه آرزوهای خوب خوب دارم

طلوع ماه دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 20:48 http://mmnnpp.blog.ir

چ عکسی
دهن ما شکموها رو آب انداختی که تیلو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد