روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه بخیر

سلام دوستای گل من

روزتون بخیر


سعی میکنم هر صبح یکی از رنگی رنگیام را بپوشم و هر روز صبح یک رنگ تازه باشم

سعی میکنم با اطرافیانم یک رنگ باشم

سعی میکنم آسمون دلم رنگین کمان باشه

سعی میکنم لبخند بزنم

سعی میکنم خوش اخلاق باشم

سعی میکنم هیچکس را قضاوت نکنم

سعی میکنم از غیبت کردن، تهمت زدن ، حرف بد زدن ، رنجاندن دیگران خودداری کنم

سعی میکنم نگاه دلگرم کننده ، زبان خوش، دستهای مهربان داشته باشم


این روزهام کلا به طراحی میگذره

طوری که شب که میرم خونه چشمام دیگه نای دیدن ندارن

این طراحی ها برام حکم خط خطیای بچگی را دارن...

وقتایی که طراحی میکنم از عالم جدا میشم... نه غصه دارم ... نه شادی... تو ترکیب و رنگ و نقش غرق هستم

کار خیلی ماهرانه و خیلی شاعرانه ای نمیکنم

اما هرکاری میکنم با عشق و علاقه است





پ ن 1 : چقدر قبض داریم... خسته شدیم بابا

پ ن 2 : هر روز دارم به نمایندگی سر میزنم... کچل شدن

پ ن 3 : عکس پروفایل بعضی از آدمها اونقدر قشنگه که وقت خستگی هی میرم نگاه میکنم و لبخند میزنم ...

پ ن 4 : دیروز فهمیدم دنبال خوشبختی گشتن خطاست... همین لحظه هایی که توش هستیم را عشق است

پ ن5 : دیشب با آقای دکتر خاطره هامون را مرور میکردیم

پ ن 6 : لطفا دعا برای بابای دوستم یادتون نره


نظرات 6 + ارسال نظر
قندک میرزا یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 10:18

سلام بر تیلوی عزیز
چقدر پست جدیدت عالی و امیدبخشه.
الهی که خداوند شفای عاجل عنایت فرماید
برقرار باشی و موفق

چقدر من اسم شما را دوست دارم
سلام به خودتون
مرسی
به همچنین شما

سعید یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 10:51 http://www.zowragh.blogfa.com

یه سلام گرم به دختر عمو جانم
خوبی؟
همه ی روزای عمرت شاد و رنگی
الهی که همیشه همینجوری سرحال باشی
عرضم به خدمت دختر عموی گلم که بنده 36 سال دارم
اما هر کی میبینه میگه خوب موندی
حالا چی شد که از سن من پرسیدی
برای سر راست زدن بنزین وقتی که نزدیک به مبلغ مورد نظرت شدی دسته ی نازل رو چند بار به صورت لحظه ای فشار بده تا دقیقا به اون مبلغ برسی
یکم تمرین کنی راه میفتی دختر عمو

سلام به روی ماهت
واقعا سی و شش سال داری؟
اصلا باورش برام ممکن نیست
ماشالله
بزنم به تخته
خیلی خیلی خوب موندی...

سعید یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 13:03 http://www.zowragh.blogfa.com

بله بله من متولد سال 60 هستم یعنی یه دهه شصتی اصیل
ممنون از لطفت
عمرت پایدار و با برکت دختر عمو
نگفتی چی شد که از سنم پرسیدی

زنده باشی
عکسایی که من دیدم اصلا بهت نمیاد متولد 60 باشی
پس هم سن و سال همستیم
خب گفتم که.. با عکسایی که دیده بودم اصلا فکر نکردم سنتون این باشه... بعد که گفتین 16 سال از کنکور گذشته...

شاذه یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 13:46 http://moon30.mihanblog.com

زندگیت پر از رنگهای شاد عزیزم

زندگی شما هم پر از قصه های زیبا عزیزم

سعید یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 13:59 http://www.zowragh.blogfa.com

آره دختر عمو جان دیدی مثل باد گذشت
16 سال از کنکور گذشت
پس یه دختر عموی هم سن و سال پیدا کردم
بسی باعث افتخار مضاعفه

اوهوم

امیر دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 07:27 http://balot1395.com

با نام ، یاد و ذکر خداوند متعال اصولا رنگ ها همه و همه زیبا هستند حتی سیاهی که گفته اند مشکی رنگ عشقه و بالاتر از سیاهی رنگی نیست.
و شاید با ترکیب شدن زیباتر شوند. طاوس هزار رنگ که ترکیبی از رنگ هاست دیگه ضرب المثل شده . و زندگی تلاش ما در بین همین رنگ هاست. و خدا کنه رنج ها بین رنگ ها رخنه نکنه . اگه رخنه کرد دیگه رنگ ها دیده نمیشه. خدا را شکر می کنم با اینکه رنگی و همه رنگ هستی اما دو رنگ نیستی . یک رنگ یک رنگی . و یک رنگی هم زیباست حتی اگه زنگی زنگ باشه یا رومی روم.
چقدر خوبه که قضاوت نمی کنی ، و غیبت نمی کنی ، بد کسی را نمیخای ، دلی نمیشکنی و ... مجموعه این عوامل تبدیل میشه به گنجینه لبخند و دلی آرام که این بزرگترین منبع سلامتی روح و جسم است. نگاه مهربانت بزرکترین هدیه است به مخاطبانت.
طراحی یا بقول خودت خطی خطی کردن را ساده نگیر اینها حرف دل است. اینها ذوق و مکنونات قلبی است که با رعشه مداد بر لوح سفید کاغذ نقش می بندد. اینها مقدس هستند و به عنوان خط خطی خطابش مکن . چون از دل برآمده است بر دل می نشیند.
در مورد قبض باید بگم وقتی زیر خنکای کولر و زیر نور لامپ خط خطی می کنی لابد عوارضی هم دارد که اصطلاحا قبض نام دارد و با هر گل خاری است و قبض هم خار آسایش و آرامشی است که با برق و آب و تلفن همراه است.
انتظار کشیدن برا ماشین هم خودش عالمی دارد و کچل کردن اشکال ندارد خدا کنه کسی مچل نشه کچلی را با کلاه گیس میشه پوشش داد اما .....
درمورد خوشبختی کاملا درست گفتین . خوشبختی همین لحظاتی است که با پدر و مادر و دوستان هستیم . و اینو من زمانی فهمیدم که از نعمت پدر محروم شدم.
در مورد پروفایل دوستان هم بگم که بستگی به نوع نگاه و برداشت از تصویر دارد. بقول سعدی : " سعدیا نان جوین ترا خوش ننماید / معشوق من آن است که به نزدیک تو زشت است"
چقدر خوبه که ادم گاهی سر به صندوقچه خاطراتش بزنه و در پستوی زندگی اش خاطرات را بیرون بکشد و با یاد آنان گذشته اش را زنده کند و لبخندی بزند یا نم اشکی بر چشم نشاند.
در مورد دعا برای بابای دوستت هم دعا کردم و آیه امن یجیب را برایش خواندم و انشالله که به زودی شفا پیدا نماید.

به به
دونه دونه بررسی فرمودینا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد