روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه بخیر

سلام

روزتون بخیر


جمعه ی خوب و آرومی گذروندم و الان لبریز انرژی هستم

اگه غصه ی پدر دوستم در دلم سنگینی نمیکرد احتمالا الان شادترین تیلوی روی زمین بودم



راستی از کی این پمپ بنزین ها اینقدر دقیق شدن ؟؟؟؟

واقعا دقتشون قابل تحسین هست

صبح که میخواستم بیام سرکار دیدم بنزین ندارم و البته توی کارتم پول هم ندارم

این بود که یک تراول از پدرجان گرفتم و از خانه اومدم بیرون

بنزین که زدم هشتاد تومان بیشتر شد

یک نگاهی داخل کیفم کردم هیچ پول خرد یا درشت دیگری نداشتم

آقای پمپ بنزین فرمودن: هشتاد تومان!!!!!

و من متوجه شدم چقدر همه چیز دقیق شده و من خبر ندارم...

البته از اون طرف هم دیدم که آقای مسئول پمپ بنزین به جای سیصد تومان از خانم کناری من یک پانصدی دریافت کرد و ....




آش رشته دیروز عصر مامانم همه را جمع کرد خونه ی ما

یعنی تو این گرما هم آش رشته میچسبه....



پ ن 1 : یک داستان نصفه و نیمه دارم که کاش امروز تمامش کنم

پ ن 2 :  نشد اون چهل تکه ی تازه را شروع کنم...

پ ن 3 : قسمت 15 سریال عاشقانه را دیدم...

پ ن 4 : قسمت دوم و سوم شهرزاد را هم دیدم...

پ ن 5 : فیلم ماجرای نیمروز را دیدم... اصلا خوشم نیومد

پ ن 6 : دسرهای دیروز خیلی خیلی طرفدار داشت... بعد از آش رشته با چای حسابی چسبید

پ ن 7: لطفا دعا برای پدر دوستم فراموشتون نشه



نظرات 2 + ارسال نظر
The Conqueror Worm شنبه 24 تیر 1396 ساعت 10:56 http://lunacy.blogsky.com/

من رفتم قنادی همین طوری هوس یک کیک خامه ای کردم بعد دقیقا هزارو هشتصد و نود تومن از کارتم کم کرد. تره بار هم میرم فکر کن دو تا گوجه خیار میخری اگه دربیاد مثلا 2367 تومن دقیقا همینو کارت میکشه یا پول بخوای بدی 2400 باید بدی. کلا این روزها دیگه یه تخفیف کوچولو هم از بین رفته است.

درسته ... این روزها با وجود کارتها پول را دقیق میکشن... اما اینکه اگه یکی پول بده ... حالا برای هشتاد تومن بهش گیر بدیم ، اونم جایی که از خودش همه چیز را به سمت بالا رند میکنه... بهرحال همینه دیگه... کاریش نمیشه کرد

سعید شنبه 24 تیر 1396 ساعت 12:25 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل خودم
خوبی؟
برای پدر دوستمون یه حمد شفا خوندم
من با پمپ بنزین مشکلی ندارم چون معمولا سرراست بنزین می زنم
اما سراین قضیه با پمپ گاز بسیار مشکل دارم
خیلی شده 200 تومن 150 تومن بیشتر گرفتن اما اگه یه بار 50 تومن بیشتر بشه مثلا بشه 5 هزار و 50 تومن واسه 50 تومنش میگن
این که درست نیست واسه همینم یا با کارت پرداخت می کنم یا پول خورد همراهم دارم یا سعی می کنم گازم سرراست بکشم
راستی مگه تو چهارشنبه ها واقعا بد اخلاق میشی؟
من که این جوری نیستم
جالبه یه بار مثلا شده بود 4850 تومن طرف گفت 5 تومن کارت بکش گفتم واسه چی؟
منم دقیقا 4850 کارت کشیدم

سلام بر پسرعموجان
من که خوبم
متشکرم
بازم بخونین
هرچی میتونین... بلکه شفا بگیرن
من بلد نیستم سرراست بنزین بزنم یکی بیاد بهم یاد بده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد