روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

گرما بیداد کرده

سلام

روزتون پر از اتفاقای خوب و شاد و دوست داشتنی و به یاد موندنی

یه نفسی تازه کنید



امروز خونمون غوغاست...بهترین کار این بود که ناهار را بردارم و پا به فرار بزارم

بابا تصمیم گرفتن به افتخار ورود ماشین جدید درب پارکینگ را برقی کنند و ... امروز بنا و کارگر... آقای درب ساز ... برق کار... آقای لوله کش و .... اوه... همه اونجا بودن

منم صبح زود پا به فرار گذاشتم

باید یک کار مربوط به دفترخانه انجام میدادم که رفتم انجام دادم

بعد به خودم یک آبمیوه ی خنک جایزه دادم ...

بعدم بدو بدو اومدم دفتر

سال قبل طراحی های مربوط به بسم الله و طرح جلد و ... را میزاشتم شماها هم بهم نظر میدادین... امسالم همین کار را بکنیم؟

7dd_1.jpg


g605_2.jpg


نزدیک به 200 طرح متفاوت از این ها داریم

کاربرد اینا اول دفاتر هستش...



پ ن 1: ببخشید که دیروز داستان را ننوشتم

پ ن 2 : دیروز للی اینجا بود و اینقدر گریه کرد که دلم ریش ریش شد

پ ن 3 : دیروزبعدازظهر مستر هورس اومد و سیستمم را درست کرد و الان با ویندوز جدید در خدمتتونم

نظرات 9 + ارسال نظر
mahee سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 10:28

چه خوبه یه جایی واسه فرار داریا
دلم آب میوه خنک خواست
این للی کفر منو درمیاره

عالیه
واقعا خیلی وقتا اینجا گوشه ی امنه دنیامه...
آب میوه خنک که برای درست کردنش زحمت نکشی خیلی میچسبه

امیر سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 10:37 http://balot1395.com

با سلام
تو معمار هستی و باید می موندی و مهندسی کار را انجام میدادید . حالا که پدیده "فرار مغزها" را بر قرارگاه سازندگی ترجیح دادی باید تنهایی در دفتر بمونید و انجا را اداره کنید.
در صورت امکان آن را بصورت پی دی اف برایم ارسال کن ممنونم عزیز
داستان را عجله نکن داستان اول را با شیرازه محکم و با کیفیت و قوام یافته بنویس کیفیت را فدای کمیت نکن (کم گوی و گزیده گوی چون در)
و الان که ویندوز درست شده سعی کن تا حد ممکن کاراتو به روز کنی و عقب ماندگی ها را جبران نمایی (جهت تقویت از شربت های مادر پز می تونی استفاده کنی)

با سلام
از این خبرا نیست وقتی پدر جان تشریف داشته باشن... کسی اونجا معمار تر و مهندس تر و کاربلدتر پیدا نمیشه...
در مورد ارسال پی دی اف کل بسم الله ها شرمنده هستم... ببخشید
برای داستان بازم شرمنده ام
شربت کنار دستمه... اما خیلی عقبم

میترا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 12:19

چشمتون روشن به جمال ماشین نو.
انشالله چرخش به سلامتی براتون بچرخه عزیزم
کاش منم اصفهان بودم و به دفترتون سرمیزدم

ممنونم
لطف دارین
عزیزمی... متشکرم

سعید سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 13:52 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام بر دختر عموی هنرمند خودم
هم ماشینتو تبریک میگم هم ویندوز جدیدتو هم در برقی پارکینگتو
به نظر من که همش قشنگه آفرین

سلام بر پسرعموی خودم
ماشین و پارکینگ مبارک صاحبش باشه... منم استفاده کنم با دلخوش...
ویندوز هم که دیکه مبارکی نداره... اما راحت شد خیالم
اوهوم زیباست

ساناز سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 14:24 http://sanaz2020.blogsky.com

سلام. طرحها همه قشنگ هستند. من که بالایی سمت چپ رو انتخاب میکنم.
به آدرس جدیدم سر بزنید.

متشکرم
از کی رفتین آدرس جدید
بزار اول لینک کنم ... بعد بیام سر بزنم

اناهیتا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 14:29 http://khaterateman1369.blogsky.com/

للی چطوره تیلو بهتر نشد؟ دومین طرح رودوست دارم

للی امروز بهتر بود ... تازه دچار یه مشکل جدید شده بود...
واقعا این دختر باید یه تجدید نظر بکنه
ممنونم

گلشن سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 22:29

ردیف بالا ، وسط ، دوس

تو عزیزدلمی

دلژین سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 23:49 http://delzhin.blog.ir

عاشق اولی از سمت راست تو ردیف پایین شدم

متشکرم
کاش میشد همش را بزارم ببینید
ذوق میکنم که میگید خوشتون اومده

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 22:09

یعنی جیگر حال اومد با خوندن این که آبمیوه ی خنک به خودت جایزه دادی. اصن انگار که خودم خوردم

عزیزمی
همینه که دوست بینظیری هستیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد