روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه تابستانی من

سلام  و روز بخیر

خوبین دوستای جان؟؟؟؟


دیشب خیلی دیر وقت خوابیدیم

آقای دکتر تا پاسی از شب سرکار تشریف داشتن و تا اومدن من دیگه بد خواب شده بود

اما من کلی کار داشتم و صبح زود بیدار شدم و رفتم دنبال کارها

وسط کارهام دیدم که با صدای خواب آلود زنگ زدن:    عزیزم سلام صبح بخیر... یادت هست من یک صبحانه مشتی ازت طلبکارم؟

اصلا نمیتونین تصور کنین که وسط یک دفترخانه اسناد رسمی که با کلی سنگ اندازی اخمای منو گره گره کرده بود ، چطوری از ته دل خندیدم

و برای یک صبحانه رویایی نقشه کشیدم و نقشه را سپردم دست خدا



m7lj_photo_2017-07-10_10-02-07.jpg

ببینین کاغذ باطله های دفتر تبدیل به چه دفترچه های خوشگلی شد...

کلی این دفترچه های پیچ دار طرفدار دارن...

یه عالمه شون را درست کردم برای دوست و آشنا



 

پ ن 1 :  تصمیم گرفتم طبق گفته آقای شیرازی .... امروز یک داستان بنویسم

پ ن 2 : فعلا مهاجرت نمیکنم ... اما فکر نمیکنم مهاجرت کردن به تلگرام بد باشه... شاید در کنار اینجا تستش کنم... هر صبح اونجا پست میزارم به نظرتون بهتر نیست؟

پ ن 3 : دوباره مرتب نوشتن داخل دفترم را شروع کردم ... خیلی بهم حس خوب میده

پ ن 4 :  این روزها دارم نهج الفصاحه میخونم

پ ن 5 :  من با این وضع بحرانی موهام برای مهمونی رفتن مشکل دارم

نظرات 12 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 10:53 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
صبح تابستانیت به خیر
میشه به منم یاد بدی چجوری اینا رو اینطوری پیچ دار می کنی؟

سلام بر پسرعموی خودم
صبح شما هم بخیر
بله عین وقتی که برگه های پاسور را بعد از بر زدن پیچ میدی.... کاغذهای مرتب و بریده شده را آروم آروم به یک سمت پیچ بده ...بعدم که چسب میزنی بهش... البته شما اگه چسب صحافی نداری از چسب چوب استفاده کن

آزاده دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 11:18

همین وبلاگ هم خوبه بیشتر به دل ادم میچسبه. امروزه کانالهای تلگرامی زیاد و بی مزه شدن

راست میگی
خودمم حوصله هیچ کانال تلگرامی را ندارم

امیر دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 11:58 http://balot1395.com

با سلام
در مورد کاغذ باطله ها خلاقیت شما باعث شد که دسته قشنگی کاغذ رنگی پیچ درست کنید پیچ هم نباشه قشنگه ته آنها را کمی چسب چوب بزنید تا شیرازه آنها از هم نپاشد و بتوان از آنها برای پیش نویس یا یاداشت استفاده نمود.

در مورد زنگ زدن و صبحانه مشتی خواستن باید خدمتتان عرض کنم که همین یهویی ها خوشمزه و دلچسب هست و باعث میشه لبخند بر لب بیاد.
1- ممنونم که پیشنهاد منو را عملی کردین و برای من احترام قائل شدین.
2- مهاجرت که بد نیست ولی کاش ابتدا فکر و ذهن و عملکردمان مهاجرت کنند به سوی رشد و بهتر شدن .
3- مرتب نوشتن نوعی زیبایی است و زیبایی را همه دوست دارند حتی اونایی که خودشان شلخته هستند.
4- خواندن کتاب خیلی خوبه خصوصا اگه از ائمه اطهار باشه نهج البلاغه ، نهج الفصاحه ، صحیفه سجادیه ....
5- مهمانی رفتن منافاتی با چالش شما نداره سعی کن چالش را چال کنی و خودت را رها سازی و می تونی عزیز تاکید می کنم میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتونی

سلام
روزتون بخیر

حامد دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 14:37 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام تیلو خانوم و ممنون از کامنتتون
حال احوالتون خوبه ایشالا؟
شما حتما جزو بهترینهاش هستین شک نکنید
همین که سر میزنید و یاد میکنید یه دنیاس واسه ما

عجب صبحانه ایی بشه اون صبحانه از الان نوش جونتون

اتفاقا منم توی ماموریت که بودم کم کم داشتم به نوشتن فکر میکردم نمیدونم چرا وبلاگها دیگه اون حال و هوای گذشته رو نداره شاید هم دست زیاد شده منظورم شبکه های مجازیه

سلام
خواهش
مرسی خوبم
اوهوم
دیگه اون حال و هوا نیست

حامد دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 14:39 http://hamed-92.mihanblog.com/

نه بابا اونجا انگار اذانش طولانی بود

خخخخخ
شاید اذانش فرق داشته

حامد دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 14:41 http://hamed-92.mihanblog.com/

حالا ما خدا قبول کنه بچه نماز خونیم ولی اینکه کسی بخواد مردم رو از دین فراری بده کار درستی نیست بلاخره یکی مریض داره یکی بچه خوابونده یکی اعصاب نداره مثل ما

بله
بله
بله
خب اینم حرفیه

گندم دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 20:11

وای چه خوب شدن دفترچه ها

ناقابل هستن عزیزم

صحرا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 20:41

تلگرام؟ قشنگی وبلاگ نویسی به همین جدا بودن از بقیه شبکه های مجازیه

قبول دارم
دقیقا همینطوریه
اما در دسترس بودن و ساده تر بودن تلگرام کار را کمی پیچیده میکنه

نل دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 21:08

چه خووشگله اینهااااا..منم‌میخااام تیلوووو
نهههه.موافق تلگرام رفتنت نیستم:|
موهات چی شده؟
صبحونه رویاییتون هم بزودی ایشالله:)

مرسی چشمات خوشگل میبینه
کجا رفتی یهو دختر... قرار بود بیای ایران ... یهو غیب شدی
موهام کلا به فنا رفته
ان شالله

امیر سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 09:02 http://balot1395.com

سلام
خدا قوت و صبح بخیر دوست خوب و خستگی ناپذیر

سلام
صبح شما هم بخیر

قندک میرزا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 09:09

سلام روز شما هم بخیر. چقدر زیبا درست کردین این کاغذهارا.آفرین به سلیقه تک شما.واقعا آفرین

سلام بر قندک میرزای خودمون
روز شما هم بخیر
ممنونم از تعریفتون

اناهیتا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 10:13 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای صبحانه ر و بگو چه حالی میده . تیلو نظرت چیه بری هایلایت یا مش کنی ؟ هم انگیزه میده بیشتر به مهات برسی هم کلی روحیه میگیری

وای اون صبحانه شده رویای بعدی که از خدا خواستم
صبحانه رویایی ...

در ضمن فعلا انقدر وضعیت موهام بحرانی هست که اصلا نمیتونم آرایشگاه برم... هیچ کاری نمیتونم بکنم جز اینکه کمی خودم را تنبیه کنم
البته اونم فایده نداره...
هیچی فایده نداره در این مورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد