روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پا و قدم

سلام

روزتون شاداب و پر انرژی


صبح اومدم داخل دفتر

پشت سرم یک خانوم رئیس پایگاه بسیج تشریف آوردن داخل

با عجله و هول هول... فلان کار را برامون انجام بده...

گفتم کمی زمان میخواد... با اصرار منو مجبور کردن... دستگاه را روشن کردم... بامب... دستگاه کد زد و از کار ایستاد

بله و اینجوری هست که صبح شنبه بنده در خدمت آقای تعمیرکار هستم... در حالی که فرمودند کلی هم هزینه دستگاه هست



کل دیروز را به انباری تکانی گذراندیم

من و پدر و مادر

اوه که چه خبر بود... چقدر شلوغ...

چقدر وسیله دادیم بیرون

لباسها را جدا کردیم ... همون لحظه یکی از راه رسید و گفت کسی را سراغ داره که لباسها را براش ببره... چند جفت هم کفش... چند تا هم کیف...

یه مقدار از وسایل را هم یکی پیدا شد و خرید

کولر اضافی داخل انباری را هم دادیم به عمه جان

دوتا میز بزرگ را هم دادیم به همسایه

خلاصه که الان حسابی جا باز شده تا باز خرت و پرت بریزیم تو انباری


پنجشنبه یادم رفته کولر دفتر را خاموش کنم و تا همین امروز روشن مونده...





پ ن 1 : یه شربت آبلیموی خوشمزه برای خودم درست کردم تا یادم بره همه چیزای سخت دنیا را

پ ن 2 : روزهای بی پولی روزهای سختی هستند

پ ن 3 : آخر هفته مهمانی خونه للی دعوت شدم

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر شنبه 17 تیر 1396 ساعت 11:37

با سلام
گاهی پا قدم بعضی ها نحس است و بعضی خوش یمن ، خوش یمن کافیه یک برگ کپی بگیره می بینی پشت سرش مشتری های آب و نان داره خوب میاد ولی وای به حال روزی که بد یمن بیاد. و این بسیجی عزیز هم یکی از همون هاست.
در مورد انباری هم کار خوبی کردین که برای فقرا فرستادی که ولی سعی کن قبل از اینکه به طرف انبار بره بره به تن ادم نیازمند.

سعی کن همیشه برق ها و کولر و ... را خاموش کنی نمیشه به برق اعتماد کرد کم و زیاد میشه ، خطر زیاد داره ...

شربت ابلیمو بینظره و اگه دونه های ریز لیمو هم داشته باشه محشره
روز بی پولی هم میگذره مانند روزهای پول دار بودن . چون میگذرد غمی نیست
چه خوب که مهمان هستی و بزار بهتان خوش بگذره و از نصیحت کردن و .... خوداری کن بزار خوش باشین

با سلام
من معتقدم پا و قدم بستگی به اون نیت و احساس درونی آدمها داره... شما اگه خیرخواه بقیه باشین با خودتون انرژی مثبت به ارمغان میارین...

هرکسی در مورد کمک کردن نظرات خودش را داره، منم یه جورایی یه طور دیگه فکر میکنم

یادم رفته بود کولر... واقعا حواس پرت شدم

من که کل لیمو را میریزم تو شربت
پوستش را عین پرتغال میکنم و تکه تکه ش میکنم و ...

روزای بی پولی میگذره... اما به سختی

نصیحت؟؟؟ تو مهمونی؟؟؟

قندک میرزا یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 07:04

سلام.خود مشغولی کار خوبیه.با کارها نوشیدنی های متنوع روزت را بساز.درود

سلام به شما
شما دوست تازه ای هستی ها...
دوستای تازه را دوست دارم

قندک میرزا یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 10:05

خیلی از لطفت ممنونم تیلوی عزیز. شما خودت بسی دوست داشتنی و مهربانی. درود بر شما

از آشنایی و دوستی باهات بی نهایت خوشبختم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد