روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چند روز مانده به قرار عاشقانه ام؟؟؟؟

سلام

روزتون بخیر

اینقدر هوا یه دفعه گرم شده که من صبح ها کلی باید به لباس هام نگاه کنم تا یکی را برای پوشیدن انتخاب کنم، با اینکه همه لباسهای این فصلم نخی و خنک هستند....

البته شاید خیلی از شماها تجربه این را نداشته باشین

من به خاطر شغلم صبح که لباسهای بیرون را میپوشم تا شب همین لباسها تنم هست و این یک کمی کار را سخت میکنه


یکی از همسایه ها یک دسته گل زیبا از باغچه شون چیده و برام آورده

گلهای صورتی و سفید و قرمز با برگهای سبز

خیلی قشنگه


بابا و مامان عادت دارن همیشه قسمتی از محصولات باغچه را به همسایه ها و اطرافیان اختصاص میدن

امروز هم برای همسایه های دفتر من سیر سبز آوردن

خیلی قشنگ برای هر کسی یک دسته سیر بسته بندی کردن عین دسته گل

به هرکسی که میدیم یه عالمه ذوق زده میشه

بخصوص که این سیرها از نوع بومی و ارگانیک هستند


بطری آب روی میز شده یار جدا نشدنی من

اما همش تشنه ام




پ ن 1- چشمم عفونت کرده و هرچی قطره میزنم اصلا رو به بهبود نیست و من اصلا خیال دکتر رفتن ندارم


پ ن 2 - دندانم خوب شده و فقط ازش یه اثر باقی مانده ... اما گلودردهای شدیدی همراهم هست


پ ن 3 - داریم ریز ریز آماده سفر میشیم


پ ن 4 - مشکلات اطرافیانم طاقتم را به شدت کم کرده


پ ن 5 - دیگه دارم لحظه شماری میکنم با یه اضطراب کاملا آشکار


پ ن 6 - قدر ثانیه ها را بدونید... اگه به ثانیه ها بی توجه باشید یه وقتی چشم باز میکنید و میبینید یک عمر را بدون توجه گذروندین... حتی ممکنه خیلی دیر بشه


نظرات 8 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 10:14 http://elhamsculptor.blogsky.com/

اینروزا تکلیف هوا اصلن معلوم نیست
امیدوارم دلت همیشه پر از عاشقانه باشه

هوا وحشی شده
به شدت گرم شده
این چه وضعیه
مسئولین رسیدگی کنن

Roz سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 10:18 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

من از الان برای قرار عاشقانه اون لحظه شماری میکنم

منم همینطور

امیر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 11:13 http://balot1395.blogfa.com

گذر هم هم مثل گرم شدن یهویی است تا چند روز پیش بهاری بود و الان گرم عمر هم همینطور است تا نگاه کنی سال و ماه و روزها سپری شده بیاییم قدر همدیگرو بدونیم .
شما که صبح تا عصر لباس کار تن دارید باید لباسی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشید. لباس جا دار و راحت هر چند که ممکن است برای بیرون رفتن مناسب نباشد اما آرامش و آسایش مهم تر است .
در مورد چشم باید خدمتتون عرض کنم هر نوع ویروس و میکروبی انتی بیوتیک خاص خودش را داره با دکتر رفتن نوع قطره چشمی را استفاده کنید. این قطره ای که استفاده می کنید شاید مناسب این درد و عفونت چشم شما نباشد.

درد دندان خوب شده و درد گلو هم خوب خواهد شد با قرقره اب نمک و استفاده از لیموی تازه

وسایل سفر را طوری زیاد نزار که سخت باشه براتون حمل کردن اون. چند دست لباس و وسایل مختصر شخصی و ملافه و .....

مشکلات اطرافیان همیشه به نظر میاد سخت تر از مشکلات خود شخص باشد

در مورد لحظه شماری و اظطراب مهدی اخوان ثالث (م.امید) گفته :

لحظه دیدار نزدیک است.

باز من دیوانه ام، مستم.

باز می لر زد دلم ، دستم.

باز گویی در جهان دیگری هستم.



های! نخراشی به غفلت صورتم را، تیغ!

های! نپر یشی صفای زلفم را ، دست !

و آبرویم را نر یزی ، دل!

ــــ ای نخورده مست ـــ

لحظه دیدار نزدیک است.

و راستی قبر این شاعر هم در آرامگاه فردوسی در توس است چنانچه به توس رفتید سر قبر این شاعر گمنام هم فاتحه ای بخوانید. چند سال پیش که من رفتم قبر کوچک که سنگ های آن در حال خراب شدن بود.
رفتین حرم ما را از دعای خیرتان فراموش نفرمایید.

سلام
روز بخیر
من به خود درمانی یک اعتقاد دیرینه دارم
الانم قطره خریدم
دکتر هم نمیرم
وسایل سفر هم دست خودم نیست یهو زیاد میشه

سعید سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 11:50 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعمو جان
خب خدا رو شکر که قضیه دندونت تموم شد بالاخره
گلوت چی شده باز
چشمت چی شده
خب برو دکتر چرا نمیری آخه

سلام پسر عموجان
چطوری؟
من دکتر برو نیستم... اصرار نکن

امیر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 11:51 http://balot1395.blogfa.com

اگه از اب معدنی استفاده می کنید چون این گونه آب ها سرشار از سدیم هستند و نمک زیاد دارند و از طرفی مواد نگهدارنده زیاد به اونا اضافه می کنند که همین باعث میشه با وجود خوردن اب باز هم عطش داشته باشید و نیاز به اب را احساس کنید.

نه بابا
آب معدنی نمیخورم
آب معمولی... به میزان زیاد

سعید سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 19:36 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
چطوری ؟
خوبی؟
منم زیاد اهل دکتر رفتن نیستم اما
دختر عمو جان گلم ببین چشم یه عضو خیلی حساسه نباید به راحتی از کنارش گذشت
درد گلوتم ممکنه از عفونت دندونت باشه اونم مهمه خب
بیا و دختر عموی خوبی باش برو پیش دکتر یه چک بکن
آفرین دختر عمو آآآاااااااااافرییییییییین
به به چه دختر عموی ماهی دارم من
پس بری پیش دکتر باشه؟

سلام پسر عموجان
اصلا این روزها چنان از همه دغدغه ها گریزانم که فکر کردن به دکتر و نوبتهای آنچنانی و بعدش آزمایش و داروخانه های شلوغ و .... واقعا در ظرفیتم نمیگنجه
ترجیح میدم آرام آرام با دردها بسازم تا اینهمه کشمکش و آدم از خودراضی آزارم بدن...

حامد چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 09:30 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام صبحت بخیر تیلو خانوم خوبین
برعکس شما من کارم یه طوریه که باید لباسهای خنک رو در بیاریم یه لباس کلفت تر بپوشیم
چه همسایه های خوبی دارین شما ما با همسایه ها همیشه سر پارک ماشین مشکل داریم

ایشالا خدا برکت بده به باغچه تون
واسه چشمتون یه مقدار آب خنک رو بریزین توی نیلون فریزر گره بزنید بزارین رو چشمتون چند بار این کارو انجام بدید خوب میشه

لحظه ی دیدار نزدیک است....

سلام
روزتون بخیر
ممنونم
من این روزها اصلا با همه لباسها مشکل دارم
با همسایه اونطرفیمون سرپارک ماشین همیشه درگیریم
عین قانون جنگل شده... برای پارک باید صبح زود بدو بدو بیایم جا بگیریم
متشکرم
متشکرم
واقعا کمپرس آب سرد برای عفونت چشم؟؟؟؟
نمیدونستم
امتحان میکنم

بهار شیراز چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 10:36

پرنوشی از علایم قند خون هست بانو جانممممممم...قند خونت رو چک کن

فدای نگرانی هاتون
علتش چیز دیگه ای هست که میدونم چیه
خدا رو شکر هنوز قند خون ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد