روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیر کردم باز...

سلام

روزتون بخیر و شادی

خوب هستین

غیبت منو ببخشید


عصر پنجشنبه که رفتم به سمت خونه همه جا جشن و شادی بود

با یک لبخند گنده رسیدم خونه

پام را از در گذاشتم داخل که دندون عقلم یه تییییییییییییییییر کشید که تا مغزم برقش را حس کردم

چشمتون روز بد نبینه در عرض چند دقیقه داشتم زمین و زمون را گاز میزدم از درد

خدا برای دشمنتون هم نخواد

شب عید... همه جا تعطیل

به چند تا دکتر زنگ زدیم که هیچکدوم جواب ندادن

مسکن و آب نمک و اسپری بی حسی هم جوابگو نبود

دیگه فقط اشک بود و درد

سه ساعتی طول کشید تا کمی از دردم کم شد اما قطع نمیشد

دیدم چاره ای ندارم جز تحمل تا شنبه

جمعه صبح طبق قرار با مغز بادوم رفتم پارک و تمام مدت روی نیمکت پارک به خودم پیچیدم تا اون فسقلی کمی بازی کرد

بقیه اش را نگم بهتره

یادتون هست که پارسال دکترم گفت باید این دندون عقل کشیده بشه و من همش ترسیدم و نکشیدمش

الان میترسیدم به شدت

صبح شنبه با درد بسیار خودم را به دندانپزشکی رسوندم و دندان پوسیده را کشیدم و تمام.....

چشمتون روز بد نبینه.... دیگه نمیتونستم بیام دفتر

با حال نزار تا شب را خوابیدم

امروز هم به زور اومدم سرکار

اما امروز روزم شلوغه... کارهام بهم ریخته ... بخصوص که هفته دیگه عازم سفر هستم

نظرات 5 + ارسال نظر
اناهیتا یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 13:02 http://khaterateman1369.blogsky.com/

پس دندون چی شد کشیدی؟

کشیدم
با چقدر ترس و لرز و درد

دل آرام یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 13:14

سلام
آخ آخ
میگم این دختر کجا مونده که نمی نویسه
چرک کرده بود؟

سلام به روی ماهت
اصلا داغونم کرد

سلام یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 15:11

دکتر منم بهم گفته دندون عقلت رو باید بکشی ولی من خیلی وقته نرفتم
خیلی میترسم

وای
منم یکسال پیش دکترم گفت زمان این دندون به پایان رسیده و باید بکشیمش
ولی نمیدونی چه دردی گرفت
منو کشت
بعدشم که از بس دندون پوسیده بود موقع کشیدن شکست و حسابی منو آزار داد
هر چی زودتر به دادش برسی کمتر اذیت میشی

رسیدن یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 21:22

بد نباشی عزیزم. آره واقعا دندان درد خیلی بده . خدا نصیب کسی نکنه . ایشالا خوب خوب بشی و تا هفته دیگه همه چی خوب پیش بره

ممنون عزیزدلم
انشاله که برای هممون روزهای بهتری در پیش باشه

الی یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 21:51 http://elhamsculptor.blogsky.com

دندون درد خیلی مزخرفه

دندون درد کلا خر عست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد