روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه هایی با هوای بهار

سلام دوستای خوبم

روزتون بخیر

بهار از نیمه گذشته... چشم بهم بزنید بهار رفته که رفته...

قدم زدن یادتون نره

خندیدن یادتون نره

قرارهای دوستانه یادتون نره

محبت کردن و عشق ورزیدن یادتون نره

خوردن میوه های بهاری یادتون نره

مهربون بودن یادتون نره

خوردن شربت ها و دسرهای من درآوردی یادتون نره

نفس های عمیق کشیدن یادتون نره

ضد افتاب یادتون نره

گاهی وسط روز همه ی جهان را رها کنید و برین از افتاب گرم و نسیم خنک لذت ببرید

موزیک هم یادتون نره


خلاصه که سعی کنید حال دلتون بهتر از هر وقت دیگه ای باشه


آقایی که باهاش تصادف کرده بودم تا جایی که تونسته داره بی انصافی میکنه

تمام اشکالات ماشینش را گذاشته پای من و حسابی داره به ماشینش رسیدگی میکنه

کاش در حق هم منصف بودیم




پ ن 1 :  تلاظم زندگی های یک نفر دیگه داره منو متلاطم میکنه

پ ن 2 : ماجرای عشقی که ازش گفتم حسابی انرژیم را تحلیل برده

پ ن 3 : شاید چند روز دیرتر بریم سفر

پ ن 4 : روزگارم بد نیست

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:48 http://www.zowragh.blogfa.com

واقعا ممنون از این توصیه هات
خیلی به جا یادآوری کردی دختر عمو
تو هم مواظب خودت باش و از این بهارونه ها حتی یه لحظه هم غافل نشو دختر خوب

خوب بود؟
خدا را شکر پسرعموجان که به دردتون خورده
اینقدر کار ریخته سرم که بهار را نمیبینم

امیر چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 12:58 http://balot1395.blogfa.com

با سلام
بهار از خط نیمه گذشته و الان توپ در نیمه پایانی فصل است . و با سرعت در حال گذر است. ما نگران گذر بهار هستیم ، نگران گذر فصل گل و سبزه هستیم . در صورتی که باز هم گل و سبزه و بهار میاد ولی آنچه که بر نمیگردد عمر و جوانی ماست و ما هم نگران اون نیستیم . نگران بهار هستیم ولی نگران بهار هستیم .
چقدر خوب است که دلی را بدست بیاریم و دستی را بگیریم . که خوشحال کردن دلی بهتر از صد حج و جهاد و خمس و زکات است ...

خوردن خوب است اما اگه می توانیم با هم بخوریم خندیدن خوب است اما سعی کنیم با هم بخندیم .
دوست خوبم ماجرای عشقی را گفتم همانند دمل چرکین است و چه خوب که سر باز کرد و سرازیر شد و اگر می موند تبدیل به غده سرطانی میشد. نگران تحلیل رفتن نباش که با خوردن دوتا اب طالبی و هویج باز هم مثل اول میشی.

تاطم زندگی دیگران را چه بخوایم و چه نخوایم تاثیر گذار هست و باید تحمل کرد و از خدا بخواهیم که با عنایت و اطرافیان هم با درایت و خودشان هم با گذشت مشکلشان را حل کنند.
در مورد اون آقا هم مطمئن باش اگه بی انصافی کنه بی انصاف به تورش می خوره
گیرم به فریبت که جاهان را بفریفتی
با دست انتقام طبیعت چه می کنی ...

واگذارش کن به وجدانش البته اگه داشته باشه ...


با سلام و روز بخیر
ممنونم از دقت نظرتون

Nahid چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 13:16 http://rooznegareman.blogsky.com/

ممنون از این توصیه های خوبت. من هروقت میام وبت واقعاً توی طول روز سعی میکنم به حرفات عمل کنم. ممنون گلم.
نمیدونم چرا بی انصافا تو جامعه خیلی زیاد شدن! تو همه صنفی هم هستن.
نبینم تیلوی گلم کم انرژی باشه.

منم از بودنت حال خوبی دارم
انشاله که همیشه منصف باشیم
کم انرژی بودن خیلی بده...

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 13:51 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

سلام تیلوی نازنینم
خوبی قربونت برم؟؟

وای چه توصیه های خوبی کردی تیلو

سلام به روی ماهت
عزیزدلمی شما ماهی خانوم... خوبم
مرسی که خوندیشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد