روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ماجراهای تیلویی

سلام

صبح تون به رنگ طلای آفتاب

خوبین؟


منم خدا را شکر خوبم

غیبت طولانی داشتم ... عذرخواهی میکنم

راستش روزهای شلوغ کاری را سپری میکنم

همش تو رنگ و طرح و کاغذها غرق هستم

و اینکه یک ماجرای عشقی مربوط به سالها پیش سرباز کرد که کمی آزارم داد

و مجبورم بهتون یه توصیه بکنم... همیشه حرف دلتون را به موقع بزنید

عین قهوه خوردن که باید به موقع خورده بشه

اگه زیادی داغ بخورین دهنتون را میسوزونه و اگه بزارین زیادی سرد بشه دیگه کلا از دهن میفته



دیروز شنیدم که دوتا آقای دزد نه چندان محترم جوان در محله ما اقدام به دزدین زیورآلات خانوم ها میکنن

خیلی شیک و مجلسی در روز روشن جلوی خانوم را میگیرن... دستش را میگیرن ، با یک انبردست که همراهشون هست النگوها را میچینن... انگشترها را در میارن...گاها اگه گردنبدی هم پیدا باشه میچینن و میبرن

واقعیت اینه که نترسیدم... اما بابا و آقای دکتر متفق القول مجبورم کردن که کل طلاهام را بزارم کنار

خیلی زندگی بدون زیور الات طلایی بهم سخت میگذره



ماجرای بعدی مربوط به دیشب موقع خونه رفتن هستش که تصادف کردم

اگه اسم اولین تصادفی را که کردم بشه گذاشت تصادف (از بس کوچیک و بی اهمیت بود)

این میشه دومین تصادفم

اصلا در عالم هپروت بودم انگار که از عقب زدم به ماشین جلویی...

توصیه بعدی میشه اینکه تو هپروت رانندگی نکنید... هزار بار شانس میارین اما یه بارم عین دیشب من میشین



حرف بعدی که میخوام بزنم یه مشورت و یه اطلاع رسانی کوچولو هست

شاید برای شما هم پیش اومده و باهاش مشکل دارین و نمیدونین چیکار کنین

تقریبا ده روزی هست که به طور دائم تلگرام گوشی مامان قطع میشه

به شکلی که اینترنت وصل هست ، بقیه برنامه ها کار میکنن ، اما تلگرام قطع هستش

اولین کاری که کردم حذف و نصب مجدد بود

حافظه داخلی و خارجی و کش و ... را خالی کردم

کل برنامه ها را حذف کردم

یه بار کل تنظیمات را به حالت کارخانه برگرداندم

و هیچ کدام جوابگو نبود

بردم پیش آقای موبایلی اونم پاسخی نداشت

وقتی برنامه را نصب میکردیم  شروع به کار میکرد اما با یه بار خارج شدن دیگه کار نمیکرد

خلاصه اقایون نرم افزار کار موبایلی فرمودن باید فلش بشه

من خوشم نمیاد گوشی را فلش کنیم

برای همین پیگیر یه راه حل دیگه بودم که یکی از دوستان پروکسی را پیشنهاد کرد

فیلتر شکن نصب شد و سریعا ماجرا حل شد

گفتم شاید شماها هم این مشکل را داشته باشین ... باهاتون در میان بگذارم


تو روزهای گذشته به تعداد هر روز سه بار با آقای دکتر بحث و بگو مگو داشتیم

طبق عادت دیرین بحث را باز نمیزاریم و پرونده ش را میبیندیم ... اما دیشب دیگه خیلی کار به جاهای باریک کشیده شد

شاید حال خودم خراب بود... اما با درایت ایشون الان در صلح و آرامش هستیم



پ ن 1 : امان از این آهنگ فندک تبدار چاووشی که از دیروز یک سره چشمای منو بارونی کرده

پ ن 2 : هرچی پول برای سوغاتی های مشهد کنار گذاشته بودم خرج تصادف شد...

پ ن 3 : مراقب دلهاتون باشین

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 11:35 http://balot1395.blogfa.com

با سلام
این شعر را قبلا شاید هم نوشته بودم ولی چون خیلی دوستش دارم دوباره هم می نویسمش :
مرد خردمند و هنر پیشه را
عمر دو بیاست در این روزگار

با یکی تجربه به دست آوردن
با دگری تجربه بستن به کار

اصولا ادمی وقتی فرصت دارد قدر دان فرصت نیست و نمیداند که فرصت فقط یک بار بدست می آید وقتی قدر فرصت را میداند که دیگر .....

در مورد عشق اولی باید خدمتتان عرض کنم که بعضی خاطرات هستند که تا آخر عمر همراه شخص هستند هر چند بطور موقت فراوش شود و یا در خاطر شخص بایگانی شود سرانجام گاهی نمود می کند و مثل دملی چرکین سر باز می کند و شخص را می آزارد.
در مورد فیلتر شکن درست است که باعث شده که تلگرام خوب کار کند اما باعث کند شدن سرعت گوشی می شود.

در مورد بگو و مگو باید بگم که این اختلاف سلیقه ها باعث می شود که بیشتر با کوتاه آمدن و گذشت کردن قلب ها بیشتر به هم نزدیک شود. من نمیگویم نمک زندگی است اما بالا و پایین شدن ولتاز سبب می شود که میزان و آستانه تحمل بیشتر شده و بالاتر می رود.
در مورد تصادف هم بگم که من هفته ای یه بار تصادف دارم و جالب اینکه در 90% من مقصر نیستم و چون تصادف ها کوچک هستند و بلافاصله مردم میشن پلیس راهنمایی و میگن ببخش تا خدا بهت گذشت و بخششه و بهت رحم کنه و یا میگن بخیر گذشت و صلوات بفرستین و برین همه چیز تمام میشه و من می مونم کلی خرج ماشین که الان سپر عقب شکسته و دو سه جا هم فرو رفتگی داره اونم ماشین مدل 95 که فقط یک سال هست دارمش ....

سلام و روز بخیر
من نگفتم عشق اولی ... گفتم ماجرای عشقی
سرعت گوشی اصلا مهم نیست وقتی کلا کار نکنه... اصلا کار نمیکرد
مرسی که همه را با دقت میخونی و برام نظر میزاری... یک دنیا سپاس

رسیدن سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 12:17

سلام عزیزم خوبی تیلو جان . بد نباشه . خدا را شکر که خودت سالمی. ممنون از محبت هات . ممنون از مهربونی هات . ممنون که کنارم هستی . ایشالا پول سفر هم جور میشه نگران نباش الهی به سلامتی بری و برگردی .

سلام و روز بخیر خوشگل خانوم
خودتی که با محبتت منو شرمنده میکنی
من در مورد پول سفر حرف نزدم... من کلا مهمانم همیشه
در مورد پول برای سوغاتیهای رنگاوارنگ بود

رسیدن سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 12:21

نمیدونی چقدر این جمله ت برام شیرین بود و حالمو خوب کرد که نوشته بودی ....
تو یکی از بهترین دوستای منی
ممنونم ازت عزیزم دل به دل راه داره

عزیزمی
تو هم یکی از بهترینهایی

بهار شیراز سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 12:22

مشهد رفتی دکتر هم ببری ها که شیرم حلالت نمی کنم

جووووووووووووووووووووووووووونمی
بهار خانم درگوشی بگم یه فکرایی کردیم ... ببینیم امام رضا دعوتمون کردن یا نه

ساناز سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 13:10 http://sanaz1359.persianblog.ir

امیدوارم مسافرت خوش بگذره.

Roz سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 15:11 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

ووییی من عاشق النگو ام !!! همه دوستام بهم میگن النگو انداختن بی کلاسیه ولی من کار خودم رو میکنم ....عاشق صدای التگوهامم
وا یعنی سوغاتی بی سوغاتی؟

منم خیلی النگو دوست دارم
البته من تو طلاهام اصلا النگو ندارم ولی صداش را منم خیلی دوست دارم
مگه مسافرت بی سوغاتی میشه؟

شاذه سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 19:22 http://moon30.mihanblog.com

من همه ی طلاهام تو کمدن اهل زیور آلات نیستم

درباره ی گوشی هم اطلاعی ندارم که پیشنهادی بدم

امیدوارم اختلاف سلیقه ها با صلح و صفا حل بشن

باورت نمیشه که من چه علاقه ی وافری به طلا دارم
مرسی که اینهمه خوبی دوست خوبم

امیر چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 08:11 http://balot1395.blogfa.com

سلام و صبح بخیر دوست عزیز
انشالله که موفق باشید

سلام و همه عمرتون بخیر و شادی

سعید چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 08:55 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان خودم
خوبی؟
عاشقونه هات برقرار
یاد این شعر افتادم که میگه
قربان خودم که خر ندارم
از کاه و جوش خبر ندارم

حالام خوش به حال خودم که تلگرام و از این جور چیزا ندارم از این مشکلاتشم هیچ خبر ندارم

سلام پسرعموجان
من که خوبم شکر خدا
شما چطوری
چقدر خوبه که از دست این تکنولوژی های مزاحم راحتی

اناهیتا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 09:04 http://khaterateman1369.blogsky.com/

فدای سرت تصادف دیگه پیش میاد. افرین به اقای دکتر و میگم دیدی یه وقتایی رومود بحث ادم اصلا سر هرچی بحثش میادهی

دقیقا رو همون مود بودم که اینهمه بحث و جدل کردیم

نازلی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 10:12 http://www.n-nikan.blogsy.com

مهم نیست که چقدر دعوا میکنید مهم اینه که پرونده اش بسته میشه و رنجش با خودتون به کول نمیکشین
کار خوبی کردی طلاها رو گذاشتی خونه ارزش استرسش نداره
منم دیروز بالغ بر 20بار بدون اغراق این آهنگ گوش کردم
کلا کار چاوشی بازی باروح و روان آدمه

زخم میزد به روحم... زخم... هزاربار گوشش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد