روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خراشهای روحم نیاز به مرهم دارند

سلام

صبح بخیر

روزتون پر از طراوت و شادابی




جمعه صبح  با مغز بادوم رفتیم پارک

بعدشم رفتیم باغچه

هوا که محشر بود

همه چیز عالی بود

تا آخرای شب هم باغچه بودیم...

مامان عصرانه آش درست کردن و نصف فامیل تو باغچه آش خوردن و گفتن و خندیدن




پ ن 1 :  انگار هوای بهار آدم را ترغیب میکنه به پوشیدن لباسهای رنگ روشن و شاد


پ ن 2 :  یک بوته گل محمدی تو باغچه داریم که باعث شد تمام دیروز چای را با عطر گل بنوشیم


پ ن 3 :  گلدانهای نعنا در دفترم به شدت خودنمایی میکنند


پ ن 4 :  درگیر مسائل سیاسی هستید؟


پ ن 5 : روزگارم بد نیست..


نظرات 11 + ارسال نظر
Roz شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 10:59 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

منم الان گلدون نعنا دارم عکسش رو هم توی وبلاگم گذاشتم !
سعی میکنیم درگیر مسائل سیاسی نشیم ولی خوب شغل همسر ایجاب میکنه که ما هم یکم درگیر باشیم !

هورا
الان میام میبینم گلدوناتون را

امیر شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 11:11 http://balot1395.blogfa.com

با سلام
چقدر خوب هست که عده ای دور هم باشند و چای را با شیرینی لبخند بخورند این جور چای خوردن هم به هم دل می نشینه و هم به قوله و معده و لوزالمعده و پانکراس
گفتین نصف فامیل در باغچه آش خوردن حالا نصف فامیل کم بود یا باغچه بزرگ؟ این شوخی بود ولی نگفتی مامان اش چی پخته بود؟ ماست ؟ گوجه ؟ آش شله قلمکار یا آش رشته و آش سبزی و ....؟

هوای بهاری ادمو به خیلی چیزا ترغیب می کنه از جمله لباس نو و روشن، امیدواری و اشتیاق، بذله گویی و بشاشت و .....

کاشتن گل محمدی باعث میشه خاطره کاشتن اون تا دوران کهنسالی تو ضمیرت بمونه و با دیدن گل های اون یاد کاشتن و آش خوردن و چای نوشیدن برات تداعی بشه
گل های نعنا شما تقریبا شبیه نوعی پونه هست و اگه برگ اونا را بجویی خیلی تند و به تلخی میزنه و بسیار معطر هستند

مناظره ها ادمو یاد هشت سال پیش میندازه که خیلی جنجالی شد امسال هم بی شباهت به اون موقع نیست

خدا را شکر که روزگارتون بد نیست و انشالله که عالی باشه به کم و بد نبودن قانع نباش ....

سلام به روی ماهتون
آش رشته با سبزی های تازه ی باغچه که محشر شده بود
جای شما خالی
چای و گل محمدی که محشره
چای و نعنا هم یار همیشگی باغچه
انشاله همیشه روزگارتون عالی باشه

Nahid شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 12:08 http://rooznegareman.blogsky.com

دیروز صبح که با بابا و مامان رفته بودم ناژوان، یه حسی بهم میگفت توهم اون دوروبرایی!
ایشالا همیشه شاد و خوش باشی در کنار خانوادت.
من که درگیر مسائل سیاسی اصلاً نمیشم. بنظرم سیاست یه جریانیه که فقط توسط عده ای خاص مدیریت میشه و ماهم عروسکهای خیمه شب بازی هستیم. بنابراین درگیر شدن تو این وادی که دقیقاً منظور و هدف همه حکومتهاست، عمر عزیز را تلف کردنه. البته نظر همه محترمه هااا. این نظر بنده حقیره.

میبینی چقدر حس آدمها به هم نزدیکه
چقدر خوب
انشاله که شما هم همیشه شاد و سلامت باشین
منم وارد جریانات سیاسی نمیشم... دقیقا احساس میکنم عمرم تلف میشه

شاذه شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:58 http://moon30.mihanblog.com

سلام
به به خوش به سیر و گشت
از سیاست سر در نمیارم :)


سلام به روی ماهت

سعید شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 23:07 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی
منم مثل تو عاشق باغ رفتن تو هر فصلیم اما باغ تو بهار یه حال دیگه داره
خالم یه باغ داره امروز ظهر زنگ زد که بریم باغ نهارو بخوریم اما من متاسفانه کار داشتم نرفتم
خیلی خوشحالم که این روزا بهت خوش میگذره
من همچنان پیرهن صورتیمو میپوشم
وای دختر عمو اون روز یه خانمی رو دیدم فکر کن رژ چه رنگی زده بود
رژ سفید

سلام به روی ماه پسرعمو
خوبم
خب حالا تو یه فرصت دیگه حتما برو... تا بهار تمام نشده باید زد به دل طبیعت
منم همچنان شال صورتیم سرمه... بخون پیرهن صورتی را....
رژ سفید؟؟؟؟ ترسیدی ازش؟

امیر یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 07:27 http://balot1395.blogfa.com

سلام و صبح بخیر
اعیاد شعبانیه را تبریک می گویم و برایتان بهترین ها را خواستارم

سلام و عمرتون بخیر
همه ایام به کامتون
اعیاد هم مبارک

حامد یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:19 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام صبحت بخیر تیلو خانوم خوبی
به به آش مامان پز تو باغچه چه شود
متاسفانه ما هرچی و با هر روشی گل میکاریم تو دفترمون پژمرده میشه دارم کم کم به اینکه دست بعضیا واسه گل کاشتن خوب نیست ایمان میارم
سیاست مال سیاستمدارهاس و دنیای کثیفیه قاطیش نمیشم ملت رو بازی میدن و ازشون به عنوان ابزار استفاده میکنن تا بالا برن

سلام عمرتون بخیر دوست عزیزم
جاتون سبز باشه همیشه
منم گل بکارم خشک میشه ... منم به دست اعتقاد پیدا کردم

سعید یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:48 http://www.zowragh.blogfa.com

راستی تا یادم نرفته یه دمنوش نعنا تو یه عصر بهاری باشه طلب ما
گفتم که همشو تموم نکنی

پسر عموجان شما تشریف بیار
عصر پاییزم که باشه من دمنوش نعنا بهت میدم

رسیدن یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 21:44

سلام تیلوی عزیزم خوووبی؟ بوس

سلام دختر گل
خوبم
شما خوبی؟
چه خبر از شیرینی هات؟

امیر دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 08:07 http://balot1395.blogfa.com

سلام و صبح بخیر دوست خوبم

سلام و عمرتون بخیر

سعید دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 13:51 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام به دختر عموی ماهم
اصلا دیدمش گرخیدم
فکر کن طرف سبزه بود رژ سفیدم که زده بود از ۶ کیلومتری معلوم بود
حالااااااااااا دست دست دست
پیرهن صورتی دل منو بردی
کشتی تو منو غممو نخوردی
نشون به اون نشون یادته گل سرخی روی موهات نشوندی
گفتی من میرم الان زودی بر میگردم
گفتی من میام اونوقت باهات همسر میگردم
چراغ شام تارم بیا چشم انتظارم
چقد نازت کشیدم
تو رفتی از کنارم
بیا این بی وفایی را رها کن
بیا فکری به حال زار ما من
تو گفتی آشناییمون خطا بود
خطا کردم تو هم یک شب خطا کن

وای چه ترسناک بوده
من که خوف کردم

دست
دست
به به
به به
بیاین وسط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد