روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجنشنبه ها کارکردن را دوست ندارم

سلام

روزتون پر از اردیبهشت

خوب هستین؟


این تقدیرنامه های دیروزم

5487_photo_2017-04-26_19-04-32.jpg


به مناسبت هفته معلم هستند


این هم عکس گلدانهای نعنا که به دوست خوبم Roz قول داده بودم

kaag_photo_2017-04-27_09-39-34.jpg



اول از همه از کیفیت بد دوربینم عذر خواهی میکنم... انشاله به زودی عکسهای بهتری بگیرم



مامان دوتا آمپول داشتند که امروز صبح باید میزدن

جلوی کلینیک ایستادم تا برن و برگردن...

یه لحظه یاد بچگی هام افتادم

هر وقت آمپول داشتم بی قراری میکردم و مامان با قول جایزه منو میبردن... بیشتر وقتا هم برام کتاب میخریدن

یه جرقه در مغزم روشن شد... زودی ماشین را پارک کردم و پریدم داخل داروخانه کنار کلینیک... یک کرم مرطوب کننده و لیفتینگ برای مامان خریدم و برگشتم تو ماشین....

لبخندش برام به اندازه همه دنیا می ارزه...



پ ن 1 : یادتون نره لبخند به عزیزاتون هدیه بدین

پ ن 2 : باز موزیک باکسم خراب شده... فکر کنم باطری ای که خریدیم خراب بوده

پ ن3 : این روزها یه طور ناشناخته ای توی لک هستم...




نظرات 4 + ارسال نظر
NJ پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 09:56 http://njs.blogsky.com

حامد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 10:09 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام صبحتون بخیر
ممنون از کامنتهای زیباتون
ای ول سلیقه بابا اینکاره
طرحش از خودتونه یا سفارشیه؟
متاسفانه اکثر وسایل برقی توی بازار چینی شده عمرشون محدوده خرج اضافی براش نکنید
ایشالا مامان همیشه بخنده
شاد باشی

سلام روز شما هم بخیر

طرحها بیشتر از خودم هستند... البته از یه جاهایی بهرحال ایده هایی میگیرم بعدا یه چیزی به ذهنم میرسه و تهش میشه این چیزی که میبینید
خیلی بده که اینهمه پول میدیم برای وسایل بد

Roz پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 11:48 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

سلام
وای مرسی بابت عکس گلدونا واقعا عالی اند !
من همین فردا میرم خونه مامانم اینا چند تا نعنا رو از ریشه در میارم توی گلدون برای خودم میارم، خیلی عالی میشه و همیشه با نعنای تازه غذاهام رو تزیین میکنم
تازه باید فکر کنم دیگه چه سبزی هایی رو میشه توی گلدون مثل نعنا درست کرد خوبی نعنا اینه که هر چه قدر میچینی باز برگ میده

سلام به روی ماهت
مامان من ریحان هم گذاشتن خوب شده بود
پونه را هم خودم دارم که اونم خوب شده
فلفل را هم میدونم که خوب میشه و قشنگ فلفل میده
جعفری هم خوب میشه
البته بگم که غیراز جعفری همه را ریشه کاشتم ... فقط جعفری را از بذر شروع کردم

گلشن پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 15:17

چه کار تای لطیفی

جدی قشنگ شدن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد