روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چقدر تند تند چهارشنبه میشه

سلام

روزتون بخیر

عید مبعث هم با یک روز تاخیر تبریک میگم

امیدوارم روزهای خوب و بهاری داشته باشین


باید از دوشنبه شروع کنم به تعریف

دوشنبه سرظهر زن دایی جان برایمان الویه و نان داغ سنگک فرستاده بودند، خودم هم ماکارونی داشتم

این شد که زنگ زدم دانیا و گفتم ناهار بیا پیش من

اونم قبول کرد

یکی دو ساعتی با هم حرف زدیم و کلی حالمون خوب شد

دستگاهم را هم آقای تعمیرکار درست کردن و همه چیز ختم به خیر شد الحمدلله


دیروز هم مامان روز شیفت شون را عوض کردن و  برنامه باغچه را ردیف کردیم

صبح که بیدار شدم ماشین را شستم و داخلش را حسابی پارافین زدم  (لطفا در مورد کارواش و آب شهری صحبت نکنید من همه توصیه ها را بلدم... دوست داشتم ماشین را خودم بشورم)

بعدش فوتبال دستی را برداشتم و رفتم باغچه

کلی با مغزبادوم بازی کردیم

به لطف پروردگار روز خوبی بود




پ ن 1 : کلی کار دارم و هنوز اینجا نشستم خیلی آروم و ریلکس

پ ن 2 : کلدانهای نعنا داخل دفتر قد کشیدن و سبزه سبز هستند

پ ن 3 : کمی اوضاع روحیم بهتره


نظرات 7 + ارسال نظر
اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 13:38

سلام تیلو جان مرحله به مرحله کاشت نعنا رو میگی عزیزم؟

والا مرحله به مرحله که بلد نیستم
اما میدونم ریشه نعنا را در یک مکان آفتاب گیر میکاری... و منتظر میشی... خودش گیاه رونده هست و نیاز به کاشت در سالهای بعد نداره ... در زمستان خشک میشه و در بهار دوباره خود به خود میرویدبه آب زیادی نیاز نداره... یک روز درمیان ، کمی آب...

Roz چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 14:34 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

وای من عاشق این گلدونای نعنا شدم خیلی دوست دارم عکسشون رو ببینم ! خیلی برام جالب شدن این گلدونا ! شاید خودم برای خونمون درست کنم

حتما برات عکسش را میزارم عزیزم

Nahid چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 17:19 http://rooznegareman.blogsky.com

وای چقدر هوس شستن بادقت ماشینمو کردم.

بعدشم یه کیفی میده وقتی سوارش میشیم...
تازه اینقدر تحسین برانگیزناک نگاش میکنم من...

امیر چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 17:38 http://balot1395.blogfa.com

با سلام
مطابق معمول من همیشه عقب تر از همه هستم
و خدا را شکر که روزهای خوبی را می گذرونی ولی نمیدونم بلاخره بهار را در آغوش گرفتی یا هنوز نه هر چند که نزدیک به چهل روزی ازش میگذره . در مورد نعنا اگه دو سه شاخه از ریشه نعنا را در مکان آفتاب گیری بکاری و کمی آب بدی سبز میشه و تا همیشه ادامه داره البته و تخم نعنا هم هم هست که می توان اونو خرید و ابتدا در کیسع زباله کوچک و کم عمق مقداری خاک برگ و کود حیوانی ریخت و بعد تخم نعننا را رو خاک ها ریخت و و مقدار کمی کود دوباره روی تخم ها بریزی و به آناها اب بدی بعد که سبز شدند و ده سانتی رشد کردند آناها را در آورده و در زمین یا گلدان کاشت ....

سلام به روی ماهتون
خیلی هم جلو هستین
چقدر سختش کردین
من که آسون تر توضیح دادم

شاذه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 21:58 http://moon30.mihanblog.com

خوشحالم که با رفیقت و مغز بادوم خوش گذشته. منم امروز عصر رو با رفیقم گذروندم. خواهرزادم فردا کنکور فوق داره. مدتهاست که فرصت نکرده بیاد رفیقانه قهوه بخوریم.

لبخند به لبم آوردی
یعنی من به روزگار کنکور فوق مغز بادوم زنده خواهم بود؟؟؟؟؟

دخترشیرازی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 01:21

منم از ای نعنوها موخام.منم از ای نعنوها موخام.

شما جون بخواه
نعنا چیه

امیر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 07:31 http://balot1395.blogfa.com

سلام و صبح بخیر دوست خوبم
دوست خوبم کار هر چه سخت تر باشد وقتی به سرانجام برسد لذت بیشتری داره . پس برای لذت بیشتر کارسخت تر انجام بدیم .

سلام و روز بخیر
گاهی یادت نره آسونی ها هم میتونن لذت بخش و آرامبخش باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد