روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سالاد خوشمزه ی من

دیشب اینستا گردی میکردم برخوردم به یه سالاد پیشنهادی از طرف آبانه

همون لحظه برای مامان خوندمش

ظهر که در ظرف سالادم را باز کردم با همون سالاد مواجه شدم

وای نمیدونید چقدر خوشمزه بود

از کالریهای اضافه هم هیچ خبری نبود

گفتم  به شماها هم پیشنهاد بدم که درستش کنید و بخورید



کاهو (ترجیحا پیچ)  - خیار- کلم بروکلی (که مامان اینو داخلش نریخته بودن) را خرد کنید

رنجفیل به میزانی که دوست دارید اضافه کنید (تو دستور نوشته بودبه مقدار زیاد)

روش کنجد سفید بپاشید

و حالا  دو قاشق بزرگ عسل اضافه کنید

مزه ی این سالاد به طور شگفت انگیزی خوشمزه بود





پ ن 1: اگه خوشتون اومد بهم بگین

پ ن 2 : اگه از این مدل پیشنهادای بینظیر دارین بهم بدین

پ ن 3 : از بس به دلم چسبید در لحظه زنگ زدم از مامان تشکر کردم

پ ن 4 : از بس دوست داشتم مزه شو به همه دوستام پیشنهادش دادم

نظرات 2 + ارسال نظر
شاذه پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 20:54 http://moon30.mihanblog.com

نوش جانت
حتما امتحانش می کنم

عالیه
امتحان کردی خبرش را بده

گلشن جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 15:41

عسل تو سالاد ندوس

وحشتناک خوشمزه بود
حتی آقای دکتر سختگیر هم دوست داشتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد