روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه ها هوای سادات را داشته باشید

سلام

روزتون بخیر

عید عزیز گذشته را هم با یک روز تاخیر  تبریک میگم


باید از اونجایی شروع کنم که  نزدیک ظهر دوشنبه رفتم و هدیه روز پدر را خریدم

عصر دوشنبه هم للی اومد پیشم و هدیه تولدش را بهش دادم و کلی گفتیم و خندیدیم

روز سه شنبه که روز عید و  روز پدر هم بود، روز شیفت مامان بود

قرار شد مهمانی و کادو بازی را بزاریم برای وقت شام

صبح باید مامان را به خونه مامان بزرگ میرساندیم

بعد با بابا دوتایی رفتیم برای پارک ناژوان و دیدار با زاینده رود عزیز

قدم زدیم - سلفی گرفتیم - حرف زدیم- خندیدیم و کلی  خوش گذروندیم

بعدش هم اومدیم رفتیم و یک فوتبال دستی بزرگ خریدیم

رسیدم خونه دیگه ظهر بود

جای شما خالی ناهار را زدیم به بدن و .... شب یه عالمه مهمان داشتیم

دست به کار شدم

تا همه چی آماده بشه ساعت شش و نیم عصر بود

و بعدم مهمان بازی و کادو و گل و کیک ...

شب خوبی بود... شکر پروردگار

الهی  همه در کنار عزیزانشون شاد بودن را بلد باشن... لذت بردن از لحظه ها را بلد باشن

آنهایی هم که عزیزی را از دست دادن، قدر بقیه عزیزانشون را بیشتر بدونن و به جای غصه خوردن، یاد بگیرن از زندگی لذت ببرن و زندگی را برای بقیه لذت بخش کنند



پ ن 1 : برای بابا یک دست کاپشن شلوار ورزشی خریدم... چون پول به دستم رسید

پ ن 2 : اینقدر برای بازی فوتبال دستی جیغ و داد کردیم که فکر کنم همسایه ها هم فهمیدن ....

پ ن 3 : مغز بادوم هنوز اجازه نداده من کاغذ رنگی های تولدش را از دیوار باز کنم و طبقه من هنوز رنگی رنگی هست

پ ن 4 : یکی از ماهی هام...


نظرات 9 + ارسال نظر
Nahid چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 10:47 http://rooznegareman.blogsky.com

واااااای، تیلوجان، تو اصفهانی؟
من حتما بااااااید برای دستبوسی و دیده بوسی خدمت این خانم سادات گل برسم. حالا ببین کی گفتم. بالاخره پیدات میکنم.

مگه نمیدونستی؟
اونجا که نوشته بودی رفتیم پل خواجو من متوجه شدم شما اصفهانی
قربونتون برم... ای جونم... خودم در صورتی که بخواین آدرس میدم خدمتتون

امیر چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:06 http://balot1395.blogfa.com

متن را با شعر شاعری خوب از دیار خودتان اصفهان بع نام ژاله اصفهانی شروع می کنم که این مصرع از شعرش خیلی معروف شده است که: شاد بودن هنر است و شاد کردن هنری والاتر

بشکفد بار دگر لاله رنگین مراد
غنچه سرخ فرو بسته دل باز شود
من نگویم که بهاری که گذشت آید باز
روزگاری که به سر آمده آغاز شود
روزگار دگری هست و بهاران دگر
شاد بودن هنر است ، شاد کردن هنری والاتر
لیک هرگز نپسندیم به خویش
که چو یک شکلک بی جان شب و روز
بی خبر از همه خندان باشیم
بی غمی عیب بزرگی است که دور از ما باد
کاشکی آینه ای بود درون بین که در آن خویش را می دیدیم
آنچه پنهان بود از آینه ها می دیدیم
می شدیم آگه از آن نیروی پاکیزه نهاد
که به ما زیستن آموزد و جاوید شدن
پیک پیروزی و امید شدن
شاد بودن هنر است گر به شادی تو دلهای دگر باشد شاد

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست.
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.

این شعر را شاید بارها خوانده ایم ولی شاعرش را نشناسیم مهم نیست که بشناسیم یا نه و مهم این است که این شعر حکایت زندگی ما هاست . شاد بودن هنر است اما شاهکار در شاد کردن دیگران است ....
زندگی چون برق می گذرد و ما غافل از گذران عمر هستیم منتظر عید و بهار و مهر و کلاس و درس و .... هستیم اما هرگز به گذر عمر نمی اندیشیم و خانم اصفهانی چه زیبا سروده: هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود / صحنه پیوسته به جاست./ خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد. کاش همه این شعر را سرمشق خود قرار دهیم که دلی را شاد کنیم و دستی را بگیریم و در یک کلام " انسان" باشیم ...

ممنون از شعر زیبا
ممنون از نکته های ظریف
انشاله که کمی حواسمون را جمع تر کنیم

حامد چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:22 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلاااام تیلو خانوم و ممنون از کامنتت و تبریکت
منم روز پدر رو خدمت پدر بزرگوارتون و آقای دکتر تبریک میگم و امیدوارم همیشه سالم و شاد باشن

قدر این دور هم بودنهارو بدونید و ایشالا همیشه شاد باشید

سلام به روی ماهتون
ممنون از تبریکتون
کاش همه بتونن دور هم باشن با عزیزانشون و همیشه شاد باشن

گیلاس سرخ چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:26

کاش بابای منم باهام همراهی میکردن.

تو باهاشون بیشتر همراهی کن
اونوقت میبینی یه جاهایی حتی علی رغم میلشون همراهیت میکنن

شاذه چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 15:33 http://moon30.mihanblog.com

ای جانم
عید گذشته تون مبارک. خدا همیشه کنار هم حفظتون کنه

الهی آمین
شما را هم کنار عزیزانتون

Nahid چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 22:24 http://rooznegareman.blogsky.com

همیشه عیدای رنگی و شاد داشته باشی ایشالا

در کنار دوستایی مثل شما

سعید شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 10:24 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو خوبی
اول از همه برات یه حال خوب آرزو می کنم
به هرحال این اتفاقات ممکنه برای هر کسی بیفته
بعدشم منظورتو از این که گفتی چهارشنبه ها مواظب سادات باشین رو نفهمیدم
ببین تیلو آدم همیشه باید خویشتندار و به اعصابش مسلط باشه حالا فرقی نداره چند شنبه باشه
اینم که سادات چهارشنبه ها بداخلاقن فقط یه شایعه س که ساخته و پرداخته رضا خانه

اگه این حرفو به سادات بزنی ممکنه خیلی ناراحت بشنا

سلام به روی ماهت
محض اطلاعتون چون من خودم از سادات هستم اینو میگم
و اینکه شایعه س را دقیقا قبول دارم... اما بهرحال شما مراقب سادات باشین

سعید شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 11:55 http://www.zowragh.blogfa.com

جدی میگی تیلو
تو هم از سادات هستی
منم از سادات هستم
یعنی ما باهم دختر عمو پسر عمو هستیم الان
واااااااای چطوری دختر عمو

هورا
سلام پسرعموجان
خوبی؟

سعید شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 13:42 http://www.zowragh.blogfa.com

چاکر دختر عمو
بدخواه داشتی عکسشوبفرست:


قابل توجه دوستان ... ماست ها را کیسه کنین... پسرعموجانم اینجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد