روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چراغی را که ایزد بر فروزد...

دیروز زنگ زد و یه سفارش کار نسبتا زیاد داد

مشتری چندین و چند ساله س

اما ته تمام حرفاش گفت که به طراحی و سلیقه ی من اعتماد داره و میخواد همونطوری که خودم دوست دارم کار را بهش تحویل بدم

منم کلا آدمی نیستم که از کار کم بزارم

یکی دو ساعت بعدش زنگ زد و گفت :  چون کار مال مدرسه هست باید قیمت بگیره و ...

قیمت را بهش دادم ... منصفانه

کار بزرگی بود و من با شنیدنش کلی ایده تو ذهنم اومد ... بهش گفتم که خیلی چیز باحالی میشه و کلی ایده دارم براش

ذوق کرد و از قیمت تشکر کرد و گفت مثل همیشه بهم اعتماد داره

صبح زنگ زد و  چیزایی که به ذهنش رسیده بود را با ذوق برام تعریف کرد و منم باز یه سری ایده جدید به ذهنم رسید و با هم تبادل ایده کردیم



الان زنگ زده میگه : معاونین مدرسه یک جلسه فوری با مدیر تشکیل دادن و گفتن صرفا این کار را تیلو نباید انجام بده

هیچ دلیلی هم ندارن

گفتن حتی میدونن که تیلو بهترین گزینه برای این کار هست... اما دوست ندارن که تیلو این کار را بکنه

گفتن مدرسه امسال زیاد به تیلو پول داده و اگه قرار باشه پول به این زیادی داده بشه بهتره به شخص دیگه ای داده بشه

خانم مشتری اصرار کرده که هیچکس مثل تیلو نمیتونه به این کار مسلط باشه و اونطوری که مدل نظر اونا هست این کار را تحویل بده

اما اونا در یک ضرب العجل اعلام کردن... کار دادن به تیلو کلا  حراااااااااااااامه



بعضی از آدمها یادشون میره که:

چراغی را که ایزد برفروزد                            هر آنکس پف کند ریشش بسوزد









پ ن 1 :  یک سری کارهای تخصصی من هست که هیچ دفتر دیگری به شکلی که من انجام میدم انجام نمیده

پ ن 2 :  من همیشه معتقد به اینکه روزی دست پروردگار هست دارم و منتظر نیستم که آدمها به من پول بدن

پ ن 3 :  من آدم کینه ای نیستم ... اما این حرکت را بی جواب نمیزارم ... به خصوص که خانوم مشتری با جزئیات برام تعریف کرد که در این ماجرا مهره اصلی کی بوده

پ ن 4 : مهره اصلی دقیقا کسی هست که وقتی با من کار داره از همه بیشتر خودش را با من دوست و رفیق  نشان میدهد

نظرات 12 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 13:40 http://balot1395.blogfa.com

چراغی را که ایزد بر فروزد
هر آن کو پف کند (ریشه اش) بسوزد

احسنت به شما که معتقدید روزی دست خداست و لاغیر ...
خوب شاعر گفته :
مرد خردمند و هنر پیشه را
عمر دو بایست در این روزگار

با یکی تجربه بدست آوردن
با دگری تجربه بستن به کار

همچنین ضربامثلی است که میگه : گذر پوست به دباغ خونه هم می افته ...
اونا مجبورت باز هم به تو مراجعه کنند نمی گویم کینه جو باش و حالشو بگیر اما معمولا برای شروع کار مبلغی پول پیش می گیرند که اگه طرف منصرف شد صاحب کار خیلی ضرر نکرده باشه

این کار و طرح را داشته باش مطمئناً جای دیگه ای لازم میشه


****** در مورد من که یک روز عقب هستم کاش فقط یک روز بود من خودم احساس می کنم یک عمر عقب هستم ******

سلام به روی ماهت
خدا نکنه عقب باشی
من آرزو میکنم به جایی برسی که از همه جلوتر باشی

نل دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 14:02

وا؟؟؟
یعنی حاضرن همونقدر پول بدن به یکی دیگه یا حتی بیشتر و اون چیزی ک در آخر هم میخوان نباشه اما اون پولو ب تو ندن
اینها اسکولن بخدا..
میگن بعضیهارو خدا زده تیلو..اینها جز همونها هستنتو لازم نیست دیگه کاری کنی

راست میگی

نل دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 14:03

واقعا روزی فقط دست خداست..

عزیزمی شما
دقیقا همینه

شاذه دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 14:16 http://moon30.mihanblog.com

یعنی بعضی از مردم...
بی خیال. شکر خدا روزی ما دست خداست.
و البته باهات کاملاً موافقم. منم بودم بی جواب نمی گذاشتم.

واقعا شکر که روزی رسان خداوند هست...

شاذه دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 14:19 http://moon30.mihanblog.com

راستی قصه ام تموم شد. دوست داشتم بدونم چی اذیتت می کرد که نتونستی بخونی. اصلاً مخالفتی با این که دوستش نداری ندارم و اصولاً دوستیهام ربطی به نوشته هام ندارن. فقط دلم می خواست بدونم

خوشحالم که قصه جدیدی را آغاز خواهی کرد که من حتما کلمه کلمه و پا به پات همراهیت خواهم کرد
خیلی بزرگواری که با مهربونی میتونی نظرهای مخالف را بپذیری
من کلا با قصه های تخیلی و دنیاهای غیرواقعی نمیتونم ارتباط برقرار کنم
ترجیح میدم یه قصه با موضوعات ملموس و احساس واقعی را بخونم
اینکه من یه سبکی را دوست ندارم چیزی از ارزش کارشما کم نمیکنه و اینهمه مخاطب که داری نشان دهنده تواناییهات هستش
دوست ندارم اندازه سر سوزنی ازم دلخور بشی

Nahid دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 16:53 http://rooznegareman.blogsky.com

چقدر وفییییح! اونم با گلی مثل توِ. حراااااام

حالا حرام را که من گفتم... یعنی مثلا مدل علما گفتم

بانو میم دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 19:10

گذر پوست به دباغ خونه میفته حالا...

دقیقا
یه پوستی ازش بکنم... یه پوستی ازش بکنم

الی دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 20:58 http://elhamsculptor.blogsky.com

حتما اون حرکت رو جبران کن
آدم بهش بر میخوره
والاااا

هرچند ترجیح میدم ببخشم و فراموش کنم ولی احتمالا این را جبران خواهم کرد
امضا یک تیلوی بدجنس

جین سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 16:24

ریشش بسوزد!
رسم دنیا همینه دیگه هر کی بهتر کار کنه طبیعتا باید کار بیشتری بگیره کجاش اشکال داره؟

والا بعضیا کلا چشم دیدن موفقیت های دیگران را ندارن

امیر سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 18:43 http://balot1395.blogfa.com

سلام
عیدتان مبارک تیلو جان

سلام
عید شما هم مبارک

امیر چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 07:41 http://balot1395.blogfa.com

سلام و صبح بخیر دوست خوبم
انشالله که موفق و پیروز باشید

سلام و روز شما هم بخیر
انشاله

اناهیتا چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 09:03 http://khaterateman1369.blogsky.com/

چقدر بی معرفتن مردم

بی معرفت و نظر تنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد