روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه و آغاز

سلام

صبح بخیر

روزتون لبریز از خوبی های بی پایان

خوب هستید

امروز صبح انگار کمی بهترم ... انشاله که سردرد پیداش نشه


پنجشنبه خیلی زود برگشتم خانه

جای شما خالی ناهار را خوردم و یه خواب چند ساعته عالی رفتم

بعدم بیدار شدم و با توجه به اینکه قرار بود تولد مغز بادوم در طبقه ی من برگزار بشه همه جا را مرتب کردم

من همیشه مقداری از این وسایل تزئینی تولد دارم... همه را زدم به در و دیوار

بادکنکها را باد نکردم تا خودش بیاد و ذوق کنه

جمعه هم از صبح به مرتب کردن اتاقم و حمام و ذکرهای رجبیه گذشت

قرار گذاشتیم تولد را از ساعت 4 شروع کنیم که وقت کافی داشته باشیم

و هم اینکه با توجه به اینکه خوردنی های مهمونی تولد زیاد هستند... دچار دل درد نشیم

خلاصه که ساعت چهار همه جمع شدیم طبقه بالا و آهنگ تولد و ... جای همگی خالی

کادو بازی کردیم... عکس گرفتیم و کیک و هات چاکلت خوردیم

بعدشم یه عالمه حرف زدیم و حرف زدیم و حرف زدیم

مغز بادوم هم با مداد رنگیهای من کلی مشغول بود

بعدم شام را خوردیم 

و تا آخر شب باز بگو و بخند و بساط چای و میوه

اما ساعت ده خواهرها عزم رفتن کردن... مغز بادوم هم گفت تا بادکنک بازی نکنیم نمیشه هیچکس بره

و این بهترین قسمت تولد بود

بادکنک ها را ریختیم وسط و شما فکر کن که ما هممون آدم بزرگ... فقط مغز بادوم هست که الان 5 ساله شده... تا حدود دو ساعت بعد با صدای بلند خندیدیم و در دو گروه بادکنک بازی کردیم.... اینقدر به همه خوش گذشت که اصلا گذر زمان را متوجه نشدیم و البته هرچی خورده بودیم هم هضم شد

خلاصه که تولد خوبی بود





پ ن 1 : من عاشق قرارهای عاشقانه بهار هستم... اما فعلا تمام قرارهای بهار را کنسل کردم

پ ن 2 : باید برای رسیدن به آرزوهام بیشتر تلاش کنم

پ ن 3 : یک سری اعتقادات در من هست که دوست دارم خداوند هرگز این اعتقادات را از من نگیره

پ ن 4 : یه عالمه شکلات و گز از تولد دیشب خواهر برام گذاشته که در دفتر بخورم... بیشتر از اینکه مزه ی خوب شیرینی بده... مزه ی خوب دوست داشتن میده

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 10:29 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام خوبین
تولد مغز بادوم رو لبته با تاخیر تبریک میگم و براش سلامتی و عاقبت بخیری آرزو میکنم
فکر کنم اونقدر که به شما بزرگترها و کودک درونتون خوش گذشته به هیچ کس دیگه خوش نگذشته
ایشالا همیشه بخوشی

سلام دوست خوبم
متشکرم
دقیقا خیلی به بزرگترها خوش گذشت

امیر شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 10:40

قرار های عاشقانه و در بهار و جوانی اینقدر خوب هستند که نباید هیچ وقت تعطیل یا کنسل بشه و اگه اینطور شد باید کفاره بده
و چه خوب است که تا هستیم شاد باشیم و دل ها را شاد کنیم . روزها و سال ها می گذرد و این شادی ها و دور همی ها خاطره می شوند که هر گاه یادمان بیفتد لبخند بر لبمان خواهد نشست .
مغز بادوم تنها وسیله ا است که با بهانه آن دور هم باشیم و شادی هایمان را داشته باشیم
در مورد اذکار و اوراد رجبیه که الا ماشالله کم نیست ذکر و ورد و دعا و از رجب فقط روز پدر یکی دو جفت جوراب شامل حال من میشه ....
البته با یک روز تعطیلی
اعتقادات وقتی تو عمق جان رسوخ کرد و با سلول های بدن هماهنگ شد دیگه از جان برون نمی شودو سعدی گفته:

سعدی به روزگاران مهرش نشسته بر دل
بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران ...

شیرینی و گز وقتی شیرین خواهد بود که مزه دوست داشتن بدهد
یه چیز جالب اینکه پریشب رادیو با یه اصفهانی صحبت می کرد و پیرامون شیرینی های اصفهان صحبت می کرد و گفت بستنی گزی هم هست و جالب اینکه دیروز رفته بودم یه سوپر مارکت و اولین چیزی که در ویترین یخچال بود بستنی گزی اصفهان بود که چند تایی گرفتم و خوشمزه بود.

انشاله که خداوند هرچی خیر و صلاحمون هست بهمون بده
خخخخخخخ
به به به این شیرینی ها
نوش جانتون
اما من این بستنی گزی را نخوردم و ندیدم

Nahid شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 13:50 http://rooznegareman.blogsky.com

خداروشکر که بهتری. اگه توصیم به دردت نخورد، فکر کنم دعاهام داره در حقت مستجاب میشه. تولد اما جواد(ع) و حضرت علی اصغر(ع) هم مبارک باشه، سادات خانم.

دعاهای دوستان همیشه در حق همدیگه مستجاب میشه
انشاله که خداوند به خودت و عزیزانت سلامتی و طول عمر عطا کنه
فدای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد