روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروزم اومدم

سلام

صبح ... البته نزدیک به ظهرتون بخیر


صبح ماشین را از پارکینگ گذاشتم بیرون که دیدم چراغ بنزین روشن شد

اولین چیزی که به ذهنم رسید دودوتا چهارتای پول بنزین بود

من نمیدونم چرا با اینهمه مدیریت مالی... آخرش فروردین انگار برای خودش میشه دو ماه... از اول تا سیزدهم یک ماه.. سیزدهم تا آخر هم یک ماه، که البته اون قسمت دومش خیلی سخت میگذره

خلاصه که تقریبا کفگیر به ته دیگ خورده  و باید کمی با احتیاط تر جلو برم تا بتونم فروردین را سپری کنم

خلاصه که دودوتا چهارتا کردم و دیدم پول بنزین را ناگزیر باید داد

رفتم پمپ بنزین و شصت هزارتومان ناقابل تقدیم کردم

بعدش باید برای کارهای بانکی که پدر به عهده م گذاشته بودن میرفتم بانک

یک بانک خصوصی خیلی قرتی طور

فضای رمانتیک و گل و بلبل

وقتی وارد میشی رایحه های دلنشین

نوبت که گرفتم لبخند زدم ... هورا فقط سه نفر جلوتر از من بودن

اما یواش یواش لبخندم محو شد

این سه نفر دقیقا 40 دقیقه زمان گرفت

و من واقعا عصبی شده بودم ... خلاصه که از بانک اومدم بیرون که یادم اومد ... مادرجان ریشه نعنا برای خاله جانباجی همسایه انوری زن دایی فرستادن... واااااااااااااااااااای

رفتم دم خونه زن دایی... سلام و احوالپرسی و ... نعناها را تحویل دادم و اومدم

دیدم بهتره حالا که به اندازه کافی دیر شده ، هدیه مغز بادومم بخرم و بعد برم

شانس من برق اون پاساژی که میخواستم ازش خرید کنم و با بدبختی جای پارک گیر آوردم قطع شد... ای خدا

بدو بدو اومدم بیرون و خودم را به نزدیکترین مغازه ممکن رسوندم و باز با توجه به موجودی کارت بدبختم... یک بلوز و شورت تابستونه براش خریدم

میخواستم برای روز پدر هم برای پدرجان عینک دودی بخرم که مغازه مورد نظر دقیقا در همون پاساژی بود که برقش قطع شده بود... اینو میزارم برای روزهای بعدی....

بدو بدو اومدم دفتر

و الان از دفتر با شما صحبت میکنم





پ ن 1: توی همه ذکرها... ذکر محبوب من یا فتاح هست

پ ن 2 : پنجشنبه های بهار و تابستان را کلا به خوشگذرونی میگذرونم و امروز استثنائا اومدم دفتر

پ ن 3 : سخت بگیریم دنیا بهمون سخت میگذره

پ ن 4 : سردردها ادامه دارن

نظرات 12 + ارسال نظر
اناهیتا پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 11:27 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تیلو جان منم یه مدت همش سر درد گرفتم یه لیوان اب قند درست کن توش کمی نمک بریز کامل بخور برای من اثر داشت

امتحان میکنم
اینقدر سرم درد میکنه که هرکی هرچی بگه گوش میکنم

گلشن پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 12:29

جذابی می خونمت اما نظری ندارم . آرامش از درونت تراوش میکنه

واقعا؟
چقدر خوبه که یکی به آدم بگه جذاب

حامد پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 13:00 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام و ممنون از کامنتهاتون کامنت تبریکتون هم دستم رسیده بود ولی ببخشید نتونستم جواب بدم

شما کلا با بانکها مشکل دارینا

سخت بگیریم دنیا بهمون سخت میگذره .دقیقاااااااا

سلام
روزتون بخیر
شما کامنت تبریک دادی نیاز به جواب نیست
راست میگی همیشه تو بانک ماجرا دارم

امیر پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 13:05

با سلام
دوستی دارم متاهل و چند بچه داره که همیشه خدا هشتش گروه نه هست این دوست ما میگه هر ماه سه دهه داره دهه اول که حقوق میدن دهه فجر دهه دوم ، دهه قرض و دهه سوم دهه زجر
حالا تو فروردین دو دهه آن دهه زجر است
روزهای بی پولی کش دار است و نمی گذره تازه خرج های نواخواسته هم تراشیده میشه

خب این روزا گرده های گل و سبزه ها و ... باعث میشن که ادم ریه هاش پر بشه از گزده و .... واینا خود الرزی و سر درد میاره و از طرفی این روزا ادم کسل و بیحال است که خودش زمینه سردرد هست
تا روز پدر هنوز چند روزی وقت هست شاید دیدی ترجیح دادی به جای عینک دودی چیز دیگه ای خواستی بخری
در مورد عینک سعی کن عینک آنتی یو وی باشه و اونم اصل چون عینک های الکی خیلی ضرر دارند . در ضمن از جای مطمئن خرید کن بقول ابدانی ها کا عینک ریبن بخر که کلاس داشته باشه

هر چیز میخری سعی کن مرغوب ترین باشه کمتر بخر اما خوبشو بخر این شعار منه
پنجشنبه و جمعه را استراحت کنی خوبه اما اگه کار باشه اولویت را به ککار بده اینطوری کار برات میشه تفریح
بله با سخت گرفتن دنیا باهات موافقم اگه آهسته بری و آهسته بیایی که دنیا شاخ ات نزنه بهتره
و ذکر یا فتاح به نظر من کلید همه مشکلات هست و اگه فتاح باشه دیگه نیازی به چیز دیگه ای نیست . و این طرز تفکر باعث میشه که عمق ذکر : "ایاک نعبد و ایاک نستعین" را درک کنیم
انشالله سردرد ها هم خوب میشه

سلام
دیگه دوست شما فکر کنم خیلی اوضاع مالیش بده ها... خدا کمکش کنه
انشاله که همین آلرژی باشه و بگذره
عینک الکی که مسلما برای پدر نمیخرم... اما عینک خیلی گرون هم نه... یه چیز متوسط رو به خوب... خوبه وضعیت اقتصادیم را شرح دادم

Nahid پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 14:03 http://rooznegareman.blogsky.com

خوش باشی. اما خدایی توصیه منو امتحان کن. باور کن دوسه روز نشده خوب خوب میشی خانم سادات گل. بنظرم شب مینوشتی که قرار عاشقانه پنجشنبه را هم مینوشتی بهتر بود. فضولمااااا

ممنون عزیزم
امتحان کردم توصیه شما را اما با شرمندگی اثری نداشت
در ضمن قرار عاشقانه ای در کار نبود که من بخوام بنویسم
همین کنجکاویهاتون هست که منو دلگرم کرده به اینجا

ساناز پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 15:23 http://sanaz1359.persianblog.ir

سلام. چرا بعضی وقتها یکجوری میشه که کارها عقب بیفته؟
انشالله سردرتون بهتر بشه.

والا نمیدونم
ولی میدونم که گاهی کائنات هم نمیخواد ما کار کنیم
دیگه ما هم که آمادگیش را داریم

الی پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 21:30 http://elhamsculptor.blogsky.com

امان از این بی پولی های فروردین
کلا من حساب بانکیم لبریز هم باشه باز هر سری که بنزین میزنم حس میکنم پولم رو دور می ریزم

راستی چرا اینطوریه؟
چرا این بنزین زدن اینقدر پول زور هست؟

soly پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 23:32 http://www.soly61.blogsky.com

اقتصاد مقاومتی رو از یادنبر !
خوش باشی


بخوام و نخوام فعلا با اقتصاد مقاومتی دست به گریبانم

صحرا جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 08:12

یا فتاح حس آرام بخش داره

خیلی
بهم آرامش عجیبی میده

بانو میم جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 17:01

سلاااااام
دقیقا همینه ! منم الان با یه موجودی کمی تا اخر این نیمه رو باید سپری کنم :))
تمام خرید هام رو گذاشتم برای ماه بعد...
الان مثلا دلم هدفون میخواد ، ولی موجودی ندارم :)))

سلام به روی ماهت
من هدفون را عیدی گرفتم

شاذه شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 00:29 http://moon30.mihanblog.com

سلام :)
خدا رو شکر که حال مادربزرگت بهتره
ان شاءالله که سردردهات برطرف بشن. منم چند روزه سردردم
ذکر محبوب من یا بصیر هست. اعداد ابجدش با اعداد اسمم برابره. شنیدم اگه به اسمی که با عدد اسمتون برابره خدا رو بخونین خوبه.
امیدوارم فردا روز بهتری برات باشه


سلام به روی ماهت
چطوری میتونیم اون ذکری که اعداد ابجدش با اسممون برابره را پیدا کنیم؟

شاذه یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 21:17 http://moon30.mihanblog.com

من دادم یکی برام پیدا کرد ولی شاید بتونی تو این سایت پیدا کنی. سرچ کردم سایتای مختلفی بود.
http://shafaie.blogfa.com/category/13/

از توجهت متشکرم عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد