روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عنوان یادم رفته

سلام

صبحتون گل و بلبل

چه هوایی بهاری ملسی داریم ما... به به

کل در و پنجره های دفتر را باز گذاشتم و دارم نفس های عمیق میکشم

صدای گنجشک ها میاد و بهم حس خوب میده

تمام شمشادهایی هم که در دید من هستند سبز خوشرنگ شدن و جوانه هاشون بزرگ شده

دیگه چی از این بهتر؟؟؟




دیشب وقت خواب طبق معمول زنگ زدم آقای دکتر

فرمودن مهمان داریم و احتمالا زیاد طول میکشه

خب ... طبق معمول من در این مواقع منتظر میمانم که مهمان بازی تمام بشه و حرف بزنیم و بعد بخوابم

اما دیشب سرم درد میکرد... یک شب بخیر مبسوط  مسیج کردم و رفتم تو رختخواب

غافل از اینکه ... تا وقتی با آقای دکتر حرف نزنم یه خواب عمیق و راحت نخواهم رفت... هر نیم ساعت یک بار از خواب بیدار شدم

در نهایت هم وقتی به خواب عمیق و راحت فرو رفتم که چند کلمه ای با ایشون صحبت کردم و دلم آروم گرفت...



پ ن 1 : بعضی از زن و شوهرها سررشته زندگی را گم کردند... هم زندگی خودشون را زهر میکنند، هم اطرافیانشون را

پ ن 2 : باغچه سبزیجات مامانم بی نهایت خوشگل شده

پ ن 3 :  نمیدونم چرا چند روزه به طور مداوم سرم درد میکنه

پ ن 4 : دلم قدم زدن میخواد

نظرات 3 + ارسال نظر
Nahid سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 09:41 http://rooznegareman.blogsky.com

نبینم ناخوش باشی خاااانم. شبا نیمساعت قبل از خواب یه لیوان دمنوش حاوی یک قاشق غذاخوری گل گاو زبان به همراه یک تکه به اندازه یک قاشق مرباخوری سنبل الطیب را که دریک لیوان آب جوش ریخته ای و 5دقیقه درشو میگذاری تا خودش دم بکشه و تأکید میکنم که نجوشونیش و خودش با حرارت خود آب جوش دم بکشه و بعدش به همراه یک قاشق چایخوری عسل میل کن تا هم راحت تر بخوابی و هم سردردات خوب خوب بشن
بهری باشی همیشه گلم.


ممنون از وقتی که برام گذاشتی
دمنوش را امتحان خواهم کرد چون کلا اهل دمنوشهای مختلف هستم

امیر سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 11:24

با سلام
ریاضت کش به بادامی بسازد
دل عاشق به پیغامی بسازد

نمیدونم چه سحر و جادویی است که طنین صدایی آرامشی خاص به ادم می بخشد و گاهی نگاهی ، لبخندی چنان جادو می کند که فقط و فقط اهل دل می داند چه می گویم ...
دل که در گروه کسی باشد تنها با طنین صدایش و کلام جادویی اوست که دل به آرامش می رسد ... هر چیزی زیبا تر باشد و هر شیی که دوست داشتنی تر باشد را برای دلدار می خواهد.
دل عاشق زود رنج و شکننده است ... سعی کنیم هیچ دلی را نشکنیم خصوصا دل عشاق را ....
دل عاشق مثل دل خدا و قلب فرشتگان است ... شکستن دل عاشق یعنی شکستن و بی حرمتی به خدا ...
نمیدونم چرا خداوند بهترین چیز را عشق قرار داده و هر چیزی با عشق تطهیر و پاک می گردد. قلب این تکه گوشت پر از خون با درک عشق تطهیر شده و مقدس می گردد. شاید خداوند نیز عاشق بود یا رب به خدائی خدایت
و آنگه به کمال کبرائیت

از عشق به مرحله ای رسانم
که او باشد اگر چه من نمانم

قدم و قدوم سادات که لبریز از عشق است مقدس است و انشالله نیز با عیادت از بیمار مورد نظر با نظر و لطف حضرت زهرا (س) در اسرع وقت شفا خواهند یافت ...


شما همیشه با کامنتها و الطافتون منو شرمنده میکنید

گلشن چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 09:11

کجایی تیلو خانم


سلام
اینجام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد