روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عیدانه های تیلویی

سلااااااااااااااااام

بهاری ترین سلام منو پذیرا باشید

امیدوارم بهار قلبهامون را بهاری کرده باشه

پذیرای هوای بینظیر بهاری باشیم و هوای دلهامون بهاری بشه

حرف برای گفتن زیاد دارم

امروز بعداز روزهای زیاد اومدم دفتر... یه تمیز کاری ساده و سردستی کردم و اول از همه یاد تمام دوستای وبلاگیم افتادم



بهارم را بینظیر آغاز کردیم

با خبرهای خوب ادامه دادیم

روز پنجم فرودین به مدت چهار روز به مسافرت بینهایت عالی به کویر داشتیم

روز دهم با یه سرماخوردگی شدید از خواب بیدار شدم.... سیزده به در را بینهایت آرام و بهاری گذروندیم

و امروز دفترم...



پ ن 1 : یه عالمه پست باید بنویسم که بدونید چقدر بهم خوش گذشته

پ ن 2 : در یک پست مفصل باید از کویر گردی براتون بنویسم که بینظیر بود و خاطره انگیز

پ ن 3 : باید از بیماری مادربرزگ مادرم براتون بنویسم که این روزها بزرگترین غم ما بوده

پ ن 4 : زندگی ادامه داره...

پ ن 5 : بهار در من حلول کرده...








این مینیمال ترین هفت سین عمرم بود... به خاطر جای خالی داداشم نمیخواستم هفت سین داشته باشم... اما به اصرار خودش هفت سین داشتیم

3dj1_photo_2017-04-03_09-00-08.jpg



نظرات 8 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 11:26

ایشالا سفره سلامتی و سرحالی دلت همیشه پهن باشه . خدا را شکر که بت خوش گذشته عزیزم بوس


ممنونم دوست خوبم

امیر دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 11:37

سلام
نوشتی این مینی مالترین هفت سینی بود که داشتی .....
دوست خوبم هفت سین همیشه هفت سین است و مینی و ماکزیمم نداره
این ما هستیم که به هفت سین روح میدیم و گرنه ....
در طول سال ما چقدر سیب و سیر و سرکه استفاده می کنیم و یا سکه را خرج کرده و ....
چرا اونا روح و نشاط هفت سینی ندارند ....
گر انگشت سلیمانی نباشد
چه خاصیت دهد نقش نگینی ...

این سیب و سیر و سرکه با قبلی ها کلی فرق دارند ....
چرا خاک تبرک شده را با اشتیاق و رغبت زبون می زنند ولی بقیه خاک ها را سعی می کنند که به گلو و حلق نره ...
چرا این همه اسکناس را در طول سال بدست میاریم و راحت خرجش می کنیم اما برای اسکناس عیدی هر چند هم کم باشه ارزش و اخترام خاصی قائلیم ...

پس موجودات بخودی خود ارزشی بیشتر از بهایشان ندارند و ارزش بیشتر اونا بستگی به نگاه و نظر و موقعیت زمانی و مکانی خاص داره
آرزو دلت سر سبز و خرم و نگاهت پر از شوق و لبخند اشتیاق بر لب تان و خنده هاتون از سر شوق باشد.


(تو پرانتز: برای تو دختر شیرازی و یکی دو نفر دیگه یواشکی سبزه گره زدم که انشالله .... )

من هرسال با آب و تاب زیاد هفت سین پهن میکنم
از این لحاظ گفتم
متشکرم بابت گره ها

الی دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 12:15 http://elhamsculptor.blogsky.com/

امیدوارم زندگیت بهاری باشه و هرگز رنگ خزان نبینه

الهی آمین
این ارزو را برای تمام دوستانم دارم

نازلی دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 12:53

سلام
چقدر خوشحالم که حسابی بهت خوش گذشته
تمام 366 روزت بهاری ، پر انرژی و شااااااد

سلام عزیزم
انشاله تو هم همیشه شاد و خوشحال باشی

سعید دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 13:03 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو
خوبی؟
چقد خوب که بهت خوش گذشته
و چقدم بهتر که بهار در وجودت حلول کرده
قدر وجود بهاریتو بدون

سلام دوست جون
ممنونم
اوهوم
امیدوازم شماها هم بهاری باشین

شاذه دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 14:16 http://moon30.mihanblog.com

خوشحالم که خوب شروع کردی. عاشق پست شاد و مهربونت شدم. الهی حال مادربزرگتم بهتر بشه

امیدوازم همه در کنار هم خوب شروع کنیم و بهتر و بهتر به پایان برسونیم سال را
متشکرم از دعای خوبت

Nahid دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 14:19 http://rooznegareman.blogsky.com

ایشالا همه عمرت بهاری باشی.

با شما دوست خیلی مهربونم

حامد دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 14:50 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام تیلو خانوم حالتون خوبه روزای خوبی رو در سال جدید آرزو دارم و خوشحالم که بهتون خوش گذشته
ایشالا امسال سال وصال باشه براتون
امیدوارم حال مادر و مادربزرگ هم بزودی خوب باشه و سلامتیشون برقرار

سلام دوست بینظیرم
هرکاری کردم صبح توی وبلاگتون نتونستم چیزی بنویسم
نمیدونم چرا
اما خوندمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد