روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز نوشته های تبلتی

سلام

وقت بخیر

دوستا خوبم، خوب هستین؟؟؟

من امروز خیلی تعریفی نبودم چون با آقای دکتر بداخلاقی کردیم و الکی روز هردومون خراب شد

یه عالمه تمیزکاری کردم و کلی راه پله شستم




پ ن ۱ : داداش یک سری کتاب و خرده ریز خواسته که باید بخرم و بدم دوستش براش ببره

پن ۲: مامان کلی مرباهای خوشمزه پختن تا برای داداش هم بفرستیم

پ ن ۳: هنوزم خرید دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 07:36

با سلام و صبح بخیر
اینک که سال 95 آخرین روزها و ساعت های خود را سپری می کند و کمتر از پنجاه ساعت از عمرش باقی است باید قبل از نو شدن سال و شروع بهار طبیعت ، ابتدا خانه دلمان را خونه تکونی کنیم و قبل از خونه گلی مان خونه دلی مان را از پلشتی و ناپاکی منزه و مطهر سازیم .

گفته اند زبان استخوان ندارد اما می تواند با حرف هایش استخوان سوز باشد ... من میدونم تو دختر عاقلی هستی و شاید هم بیشتر از سن ات درک می کنی و می فهمی و این بد اخلاقی که می گویی من به این باور هستم که کوچک بوده ولی چون تو بزرگ اندیش هستی برایت بزرگ جلوه می کند ....

هنوز هم برای خرید وقت هست و چه خوب است که شیرینی خانگی را به شیرینی بیرون ترجیح میدهید
دوستان با پختن سمنو و قطاب و کیک و .... استقبال جانه ای از سال جناب خروس می کنند ... هر چه باشد خروس است و اذان گوی محل نمیشه به ساحت مقدسش کم محلی نمود...

سلام
عمرتون بخیر
بالاخره میدونید که نمک زندگیه دیگه...
من ساعات مونده را غنیمت میدانم

امیر شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 07:48

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریازی برقرار و بردوام
سال خوب ، فال نیک و مال وافر حال خوش
اصل ثابت ، نسل باقی ، تخت عالی و بخت رام

پیشاپیش سال نو را خدمت شما دوست خوب و گرامی تبریک می گویم

سال نو شما هم مبارک
انشاله که سالی سرشار از شاذی پیش رو داشته باشید

دل آرام شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 09:11

سلام
خوب آشتی کنین

سلام
نگران نباش ما زود آشتی میکنیم، اما لحظه های کدورت بهمون کشدار میگذره

حامد شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 09:43 http://hamed-92.mihanblog.com/

سال نو و روز زن رو پیشاپیش خدمتتون تبریک میگم و تو سال جدید براتون سلامت و سعادت و شادی آرزو میکنم امیدوارم توی سال جدید به آرزوهاتون برسین و بهترینهارو که اون بالایی خودش میدونه براتون ازش میخوام[گل]

دوست بی نهایت خوبم ، منم سالی سرشار از شادی و سلامت براتون آرزو دارم و از خداوند بهترینها را برای شما طلب میکنم

رسیدن شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 10:57

سلام عزیزم. ایشالا که زود رفع ناراحتی بشه پیش میاد . منم برا عید شیرینی نخودچی و برنجی و میکادو درست کردم.

سلام بانوی هنرمند
شیرینی شما ک واقعا وسوسه برانگیز بودند

سلام تیلوی عزیز.
ای من به فدای تو عزییییییزمممم
می توین برای خوب شدن حال هر دوتون، با یه خنده ی کش داااااااار بپری بغل آقای دکتر و از دلش دربیاری

سلام عزیزدلم
شما شاد و سالم باش
من برات هزارسال عمر با عزت از خداوند میخوام
کاش نزدیک بود و میشد اینطوری از دلش در بیارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد