روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شیرینی پزون

سلام

عمرتون بخیر و شادی

از اونجایی که دیگه فعلا دفتر نمیرم ، مجبورم با تبلت براتون بنویسم

پس اشکالاتم را ببخشید


امروز از صبح ساعت نه تا حدوده هفت شب در حال پختن قطاب بودم

عااااالی شده

جای همگیتون خالی





پ ن ۱  : این روزها از لحظه لحظه وقتم استفاده میکنم

پ ن ۲  : لحظه های ماندهرا قدردانم

نظرات 3 + ارسال نظر
Nahid پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 22:53 http://rooznegareman.blogsky.com

قطاب تیلویی. به به. میخوااااااام.

جاتون خالیه شدیدددد

بانو میم پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 23:50

یکی از ارزوهام اینه یه روزی تمام شیرینی های عیدم رو خودم درست کنممم‌.... به به ... قطاااب

فقط ی کم وقت و حوصله میخواد

نوش جوووووونت قطاب های خوشمزه

جای دوستای عزیزم واقعا خالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد