روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یگشنبه ای از جنس اسفند

سلام

روزتون بخیر و شادی


اصلا این عوض شدن فصل تمام نیروی منو گرفته

یک روز بیدار میشیم همچین پر انرژی و فعالم که تا شب هزارتا کار میکنم

یک روز هم بیدار میشم مثل امروز از صبح حال تکون خوردن ندارم





پ ن 1 : خانم نل عزیز من چند وقتیه دنبال آدرست هستم 

http://nellestperdue.blogsky.com/ این را دارم .. اما باز نمیشه... لطفا به من یاری برسان


پ ن 2 : سبزه ها دارن برای خودشون جوانه میزنن


پ ن 3 : دلم نمیاد برای خودم ماهی بخرم وقتی داداشم نیست

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 10:26

سلام
تیلو جان هزار عامل هستند که می تونند بر روحیه و اخلاق ادمی تاثیر بزارند از صدای یک آهنگ گرفته تا تاثیر امواج فرا زمینی حتی بو و یک رایحه نیز می تواند تاثیر گذار باشد. نقل می کنند که یکی دانشمندان بصورت ناشناس در کاروانی بود شب هنگام زن با جابجا کردن زنگ شتران روز بعد کاروان همه افسرده و کسل بیحال و بی رمق بودند و شب که دوباره اطراق کردند نیمه های شب دوباره زنگ شتران را جا بجا کرد و صبح هنگام حرکت شتران نوای طرب انگیزی از زنگوله ها بر می خاست و همه انگار در حال رقص و بشکن بودند قافله سالار متوجه موضوع شد و فهمید کسی در قافله هست که با موسیقی و ریتم و وزن موسقیایی آشنایی داره و ....
حالا هر چیزی ممکنه بر روحیه اثر مستقیم یا غیر مستقیم داشته باشه ... حتی میزان ساعت خواب و زمان خوابیدن و نوع خوابیدن و میزان و نوع غذای مصرف شده و ...

1- سبزه همه آمدن سال جدید را داره جشن میگیره و منتظر آمدنش هست .... هر چند با آمدن سال نو و پایان جشن نوروزی عمر سبزه هم بسر میرسه و در روز سیزده بدر در نهایت بیرحمی اونو روی صندوق عقب خودرو قرار میدن تا با اولین دست انداز عمرش به سر برسه ....
2- من پینهاد میدم به خاطر داداش هم یک ماهی اختصاصی قبراق و زبل بگیر و مرتب ابشو عوض کن و غذاشو بده تا هم ماهی باشه و هم خاطره شیرین داداش همیشه همراهت باشه ....

این داستان را شنیده بودم... اما یادم نبود

ما سبزه مون را دور نمیندازیم... میبریم میدیم ببعی بخوره
پیشنهاد خوبیه... اما حسش نیست

بانو میم یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 16:23

سلااام عزیییزم
قشنگ خاصیت بهار و هواشه :))) یه روز حال داریم از شوق سال نو ، یه روزم هوا بهاری و حال ما هم بهاری :)))
وااای من منتظر سبزی پلو ماهی دم عیدم

سلام خوشگلم خوبی
من به مامان پیشنهاد دادم جمعه سبزی پلو و ماهی مون را بخوریم
تا روز عید تحملش را نداریم

سلام یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 17:52

یعنی آدمی که خیانت میکنه شجاعه؟(وب گیلاس خانومی)
دیگه دل آدم که سیاه بشه، زشتی و بی ارزشی ها و ناهنجاری ها هم براش معنی متفاوتی پیدا میکنه
بعضی وقتها واژه متاسفم برای حال بعضی از آدمها خیلی کوچیکه

به نظرم شما دیگران را قضاوت نکن ... این بهترین کاره

نل یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 18:41 http://nellaupaysdesmerveilles.blogsky.com

تیلو تیلو جان، ادرسشو عوض کردم و نمیدونستم دنبال میکنی. تا الان یکی از بچه ها بهم گفت :)
امیدوارم خوش و خوشحال باشی و سال نو پیشاپیش مبارک.

اینقدر خوبی که نمیشه دنبالت نکرد...
منم سال بی نهایت عالی برات آرزومندم

Nahid یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 19:01 http://rooznegareman.blogsky.com

چرا دوست جونم؟ نبینم کم انرژی باشی.

شما باشی همه کمبود انرژی ها جبران میشه

امیر دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 07:49

سلام
برای پیشنهادم لطفا حسش را پیدا کن و ماهی را که خریدی با مراقبت های ویژه یه اسم هم براش انتخاب کن و هر روز سر ساعت معین یه آهنگ خاص و ریتمیک برایش پخش کن . اگه بتونی تو تنگ بلور چراغ های رنگی کوچک قرار بدی که رقص نور داشته باشه رقص نور و رقص ماهی قشنگ میشه

شاید سخت باشه اما به نظر من قشنگه .....

سلام
پیشنهادت حتما خوبه
من از تنگ برای ماهی استفاده نمیکنم... یه حوض کوچولوی آبی دارم

اناهیتا دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 09:18 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای اون انرژی داشتنو نداشتن که من همیشه همینم .

انگار هممون همینطوری هستیم

طلوع ماه دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 10:02 http://mmnnpp.blog.ir

سلام تیلوی مهربون
روزت به خیر و شادی.
سبزه های منم دارن جوانه میزنن

سلام خوشگله من
خدارا شکر... حس خوب میدن به آدم

حامد دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 11:47 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام خوبی
ما تیلو خانوم رو مظهر انرژی وبلاگی میدونیم
اگه تیلو خانوم اینجوری باشه که وای به بقیه

سلام به روی ماهت
خوبم
بالاخره هرکسی ممکنه یه جایی کم بیاره

نل دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 23:03

لطف داری و متشکرم خیلی زیاد :)

عزیزدلمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد