روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بازخورد حرکت تیلویی

خیلی خوشم میاد از دوستای پایه ای که همراهم هستند

از همتون ممنونم که اینهمه انرژی مثبت به من میدین

دوست داشتم باز خورد حرکت تیلویی را بنویسم که اگه کسی قراره اضافه بشه ... بگه تا اضافه کنم و اگه کسی دوست داره همراهمون باشه حتما اسمش را وارد لیست کنیم... اگه کسی را جا انداختم بهم یادآوری کنید...

(ترتیب براساس نظراتی هست که گذاشتین)




خانم دکتر مردیت (اولین نفری که سریعا این کار را انجام داد)

سحر جانکم دختر شیرازی

سلام خیلی عزیز

ماهی سیاه کوچولوی خوشگل

گلشن جانکم (زوری ... مایل نیست)

جناب آقای حامد عزیز

خانوم وبلاگ ر مثل رسیدن

خاله ریزه ی گلم

سعید جان

(شاذه جون و بانو میم عزیز استقبال کردند اما شرکت نکردند...)

امیرآقای شیرازی با عطر آویشن

سمیرا جان دوست تازه مان

نازلی جانکم

آناهیتا دوست خوبم

لادن جان و مامان عزیزش و دوسته مامانش و دختر همسادشون

طلوع ماه عزیزتر از جان

لیلی جان و دختر نازش با اون کفشای صورتی

بی بی جان

مگی دوست خوبم

الی جونم





توی وبلاگهاتون اگه دوست داشتین یه اشاره ای به این حرکت بکنین... تا دوستای بیشتری همراهیمون کنن.. . احساس میکنم فقط یه حس مثبت و انرژی بخش داره... که مجازیها را واقعی تر نشون میده 

نظرات 5 + ارسال نظر
توت شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 11:56 http://pasazvesal.blogsky.com

یادم باشه اگه شال صورتی خریدم بیام به جمعتون بپیوندم

هورا به شما
حتما بیا که کلی خوشحال میشیم

ماهی سیاه کوچولو شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 12:33

سلاااااااااام
تیلوی نازم، لادن عزیزمون هم این کارو کرده ولی چون قالب وبلاگت بهش امکان نظردهی نمیده، نتونست خودش بهت بده و گفت بهت بگم که:
من و مامانم و دوست مامانم و دوسته من یعنی دختر همسادمون دیروز شال صورتی خریدیم و ممنون از پیشنهادت.

وای خدای من
ممنونم
چی از این بهتر
اضافه میکنم به لیست

گیلاس سرخ شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 13:19

همون رنگ صورتی؟

من رنگش رو نمی پسندم متاسفانه.

صورتی یک طیف بسیار وسیعی هست... پسند و ناپسند نداره که
شما گیلاس سرخی و شکوفه هات صورتی... پس بهت میاد
الکی بهانه نیار
زود باش

حامد شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 14:46 http://hamed-92.mihanblog.com/

ممنون که منو هم دوست خودتون دونستین امیدوارم دوست خوبی باشم

مگه نبودی؟
خیلی وقته که هستی

حامد شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 15:28 http://hamed-92.mihanblog.com/

امیدوارم زندگیت سرشار از بوی اعتماد و بوی آرامش باشه

منم برات همین ارزو را دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد