روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ای وسطای اسفند

سلام

روزتون بخیر

خوب هستید

صبح شنبه م را با بانک آغاز کردم و آخرین قسط مربوط به اسفند را پرداخت کردم و فعلا .... الحمدلله


دو روز تعطیلی را به صورت ماشین وار فقط خونه تکونی کردم

در حدی که الان دست و گردن و پا و کمر و همه جام دردناکه....

اگه میخواین دچار درد واقعی خونه تکونی بشین ، فقط لازمه که یک فرش را شامپو فرش بزنین... من که تا دم دمای مرگ رفتم


پ ن 1: مغز بادوم سرماخورده

پ ن 2 : لازانیا را با راهنمایی گندم پختم و واقعا بینظیر و تیلویی شد

پ ن 3 : خریدای عیدم مونده به شدت

پ ن 4 : بگونیای روی میزم باز گل داده

پ ن 5 : تمام شب بوهای مامان باز شدن و بی نهایت خوشگلن

پ ن 6 : دلم ماهی گلی میخواد

پ ن 7 : روزگار عاشقیم با آقای دکتر آرومه و من دنیال هیجانم

پ ن 8 : مامانم خیلی شدید پا درد گرفته و غصه ش داره منو میکشه

پ ن 9:  خواهر شماره 2 تازگی منو زیاد میرنجونه

پ ن 10 : قراره روزهای باقیمانده تا بهارمون تبدیل بشه به بهترین روزهای زندگی... تلاش کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 10:16 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلاااام تیلو خانوم صبح بخیر خوبی
وجدانن من تا حالا تیشرت صورتی نداشتم ولی اینو خوشم اومد:
http://www.mihanfal.com/wp-content/uploads/2012/11/T-shirt.jpg

اگه پیدا کنم میخرمش
چشم

اینو به سادگی پیدا میکنی
فراووون من از این مدلا دیدم
نایک هستش دیگه...
دیدی خوشتون میاد
بابا همش به یه رنگ اکتفا نکنین....
مرررررررررررررررررررسی که گوش دادی

حامد شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 10:18 http://hamed-92.mihanblog.com/

خانه تکانی که کلا خر است
اصلا باید یه قانون تصویب بشه این خونه تکونی رو حذف کنن از مراسم عید

واقعا که خر عست

اما من دیروز فکر کردم دیدم اگه این سالی یه بار تمیز کردین عمیق هم نبود ... چی میششششششششششششد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد