روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حرکت تیلویی

سلام


با یه عالمه از دوستای مجازیم ... و البته چند تایی دوستای واقعی

قرار گذاشتیم که همه ی خانومها (شال صورتی نخی)   آقایون (تی شرت مردانه صورتی) بخریم

از اول بهار ... هر وقت صورتی هامون رااستفاده کنیم یاد همدیگه میفتیم

اگه دوست دارین... شماها هم تو این حرکت دوستانه شرکت کنین

اسمش را میزاریم : حرکت تیلویی

هرکسی شال یا تی شرت صورتیش را خرید و دوست داشت برام لینک عکسش را بفرسته تا بزارم همین جا



میخوام از اول بهار... با پوشیدن اون تکه ی صورتی... یاد همدیگه بیفتیم






پ ن 1: دوستای وبلاگیم را خیلی خیلی دوست دارم

پ ن 2: حرکت تیلویی را داخل وبلاگ هاتون تبلیغ کنید

پ ن 3 : شالهای صورتی و تی شرت های صورتی... باعث میشن با دیدن یه نفر با اون مشخصات یاد همدیگه بیفتیم

نظرات 27 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 16:27

منم هستم
چه جوری برات عکس بذاریم؟
ما هم خیلی خیلی دوست داریم
اونوقت هر کی رو تو خیابون با این مشخصات دیدیم،ممکنه یه دوست وبلاگیمون باشه،یا کسی باشه که وبلاگ تو رو خونده
چه هیجان انگیز

ممنون که هستی
عکست را آپلود میکنی و آدرس لینک را میفرستی برای من
فکرش هم هیجان انگیزه

دخترشیرازی سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 20:03

حتما عکس شال صورتی خوشکلمو که خریدم ارسال میکنم

منتظر دیدن عکس شال صورتی خوشگلت هستم

یه دوست چند ماهه سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 20:52

سلام تیلوی عزیز..
تقریبا وبلاگتو چند ماهیه که به صورت خاموش دنبال می کنم...
اول ازت ممنونم به خاطر ایده ی فال حافظت واسه شب یلدا... منم از اون ایده گرفتم و واسه عزیزانم کلی شعر با خط خودم نوشتمو با همون انار و هندونه ای که یاد دادی تزیینشون کردم..
ممنونم عزیزم. وبلاگت خیلی خیلی عالیه
موفق باشی..
یه همراه.

سلام دوست خوبم
چقدر این پیام از خواننده ی خاموش به دل آدم میشینه
ممنونم که برام نوشتی
خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 23:52

منم هستممممم

هورا
هورا
دوست خوبمی

امیر چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 07:23

بار دیگر حماسه از جوانان ایران بعد از قیام سرخ جامگان به رهبری ابومسلم خراسانی و سیاه جامگان به رهبری بابک خرمدین اینک قیام صورتی جامگان به رهبری تیلوی اصفهانی ....
این قیام با قیام های قبلی کلی تفاوت داره 1- قیام های قبلی برای استقلال کشور از دست اعراب بود و این قیام برای استقلال و آرامش قلب ها 2- در آن قیام ها جنگ و خونریزی بود ولی در این قیام صلح و آرامش مبنای قیام است . 3- قیام های قبلی را مردی جنگجو رهبری می کرد ولی این قیام را بانویی صلح طلب و آرامش خواه 4- قیام های قبلی از سرحدات و مرزهای کشور شروع میشد ولی این قیام از قلب ایران و از دیار زاینده رود .... 5- در قیام های قبلی هزاران نفر از ایرانیان به شهادت می رسیدند ولی در این قیام دها نفر به سعادت می رسند ... 6- قیام های قبلی در فصول مختلف شروع می شد ولی در این قیام در آستانه بهار طبیعت ....

امیر چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 07:42

پیشاپیش شهادت حضرت زهرای اطهر را خدمت شما تسلیت عرض می نمایم

متشکرم
منم به شما و همه دوستان تسلیت میگم

گلشن چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 08:57

تو رو خخخخدا رنگشو عوض کن

چرا عزیزم؟
یه صورتی ملایم ....اگه رنگ تند دوست نداری
یه صورتی جیغ ... اگه رنگای ملایم دوست نداری
صورتی طیف وسیعی داره....

گلشن چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 10:32

صورتی فقط رنگ پلنگ صورتیه ولاغیر

صورتی رنگ بهارانه شادی هست که در حرکت تیلویی انتخاب شده و گلشن بانو هم بدون نق نق کردن قبول میکنه

حامد چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 11:55 http://hamed-92.mihanblog.com/

صورتی من؟؟
عمرا
من از صورتی خوشم نمیاد رنگشو عوض کن اصلا مگه آبی و سرمه ایی مردن که صورتی مد بشه؟؟؟
نکنه رنگ سال 96 صورتیه؟

اقای حامد غرغر تعطیل
همش داری سرمه ای و آبی میپوشی
به خاطر من باید صورتی بپوشی
چرا فکر میکنی رنگ خوبی نیست... در حالی که وقتی بپوشی کلی بهت حس خوب میده... غرغر نداریم
زود باش
باید بخری و خبرش را بدی
...
یعنی بعضی وقتا صورتی بپوشی زمین به آسمون میرسه؟

اناهیتا چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 11:57 http://khaterateman1369.blogsky.com/

چه بامزه

شرکت کن
از دور نگاه نکن و بگو بامزه
یه شال صورتی بخر و تو کوچه و خیابون هرکی را دیدی یاد دوستای وبلاگی بیفت

رسیدن چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 12:12

سلام عزیزم. چه کار قشنگی منم فرصت شد شال صورتی میخرم حتما

سلام به روی ماهت
هورا به خودت
هورا
هورا
هورا

امیر چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 12:33

صورتی هم رنگ ملایم و دلنشینی هست گلشن خانم که گفتن رنگ پلنگ صورتی هست انصافا خودش نمی نشینه و کارتون پلنگ صورتی را نگاه کنه و لبخند بزنه ....

این رنگ با آرای بالا به تصویب رسیده و شورای نگهبان هم اونو تایید کرده و دیگه قابل تغییر نیست و تنها میشه یه تبصره به اون اضافه کرد که می توان به جای شال روسری و به جای تی شرت پیراهن به همون رنگ انتخاب کرد

هر رنگی زیبایی خاص خودش را داره
باور کنید اگه رنگها را جنسینی و طبقه بندی نکنید... زندگی رنگی رنگی میشه
بله... باید یه صورتیه تیلویی داشته باشین

خاله ریزه چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 12:36 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

منم یه شال ابریشمیه صورتی دارم که یکی دو بار پوشیدمش.. منم حاضررررر

هورا
هورا
هورا
خاله ریزه ی خودمی

بی بی چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 15:00 http://bibinevis.blogsky.com

من قبلنا یکی دو بار وبتون اومده بودم، الان که اتفاقی اومدم دیدم چقدر متن هاتون به دل میشینه
در مورد لباس صورتی هم...من هنوز دوستی تو فضای مجازی (وب ها) ندارم واسه همین بهم نمی چسبه ولی حرکت شما قشنگه :))))

ممنونم از تعریفتون
ماها دوستای شما
شرکت کن و هرکسی را دیدی یاد دنیای وبلاگیمون بیفت

سعید پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 12:12 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو
خوبی؟
آقا من یه پیرهن صورتی دارم همون قبوله؟
پیرهن صورتی دل منو بردی

سلام آقای دوست جدیدمون
بله که قبوله
فقط باید هر وقت میپوشی یادت باشه که در حرکت تیلویی قرار داری

سعید پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 12:17 http://www.zowragh.blogfa.com

تا الان فکر می کردم این بیماری تیلو خیلی خطرناکه
اما الان که سرچ کردم دیدیم انقدم خطرناک نیس خدا رو شکر

خطرناک نیست اما واقعا رو اعصابه... هم برای خودم ... هم برای اطرافیانم

شاذه پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 14:18 http://moon30.mihanblog.com

صورتی خیلی دوست دارم ولی شال نمی پوشم :) چادر رو زیر گلوم سنجاق می کنم بدون شال و روسری. کاش برم یه تیشرت صورتی بخرم به یاد تیلوجانم

همونم عالیه
چقدر دلم خواست اون صورت گردت را که با چادر قاب گرفتی ببوسم

بانو میم جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 09:11

چه جااالب

اوهوم
شما نمیخری؟

امیر شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 07:36

سلام و صبح بخیر
فقط دو هفته مانده تا عید شاید بگید 16 روز مونده اما سی ام و 29 تعطیل رسمی است و دو تا جمعه هم تعطیل است می مونه دوازده روز
تا خونه تکونی تان تمام شود عید هم امده
دیدن ماهی گلی و هفت سین های رنگارنگ و تخم مرغ های رنگی رسیدن به سال تحویل را نزدیک تر می کند اما موضوعی که جالب توجه است سال تحویل روز سی ام است از ساعت یک به بعد سال نو است اما در حوزه استحفاظی سال 1395 قرار دارد و سال 96 از روز 1/1/96 شروع می شود و این چند ساعت بصورت بلا تکلیف مانده از یه طرف سال 95 تمام شده و سال تحویل هست و از طرف دیگه سال 96 از روز بعد شروع می شود این موضوع گاهی در حوزه استحفاظی بین راه ها نیز دیده می شود مثلا بین جاده آباده و شهرضا نوشته انتهای حوزه استحفاظی استان فارس و پنجه متر جلو تر نوشته شده ابتدای حوزه استحفاظی استان اصفهان این پنجاه متر بین دو تا تابلو مربوط به کدام استان است ؟


به چه چیزایی دقت میکنید به خدا

سمیرا شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 08:10

منم خریدم عزززززززیزم، خوشحالم که تیلویی میشم باعث افتخاره

هورا... هورا
عاشقتم

نازلی شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 08:51

منم هستم

هورا
هورا
چقدر خوبه
از این به بعد هر کسی را با شال و روسری و تی شرت صورتی ببینیم تو خیابون یاد همدیگه میفتیم

اناهیتا شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 11:26 http://khaterateman1369.blogsky.com/

چشم تیلو جان من زندگیم صورتیه شالم چشم میخرم

ممنونم از اینهمه خوب بودنت
امیدوارم به تمام آرزوهای رنگی رنگیت برسی و همیشه بخندی و شاد باشی

سعید شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 12:47 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو
میخوام تو حرکت تیلویی قرار بگیرم اما نمی دونم چرا هر وقت پیرهن صورتیمو می پوشم دلم می خواد هی بخونم پیرهن صورتی دل منو بردی
با خوندن پیرهن صورتی از حرکت تیلویی که خارج نمیشم؟میشم؟

سلام به روی ماهت
نه تنها خارج نمیشی... تازه میتونیم به همه اونایی که پیرهن صورتی میپوشن توصیه کنیم همینو زمزمه کنن

طلوع ماه شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 14:39 http://mmnnpp.blog.ir

ای جان
منم یه شال صورتی دارم که خیلی هم دوستش میدارم.
ولی خیلی وقته نپوشیدمش.
منم هستم.

هورا به خودت
یه دونه ای
دردونه ای
عین همیشه

لیلی یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 09:50 http://www.leili1988.blogfa.com

تیلو جون منو دخترمم اضافه کن به لیست دخترم که کفش صورتی ناناز خریده من هم رفتم تو فکرش
اوهههههههههههههههههه پیش به سوی حرکت تیلویییییییییییییییییییییییییییییییییییییی آخ خوردم زمین

عزیزدلمی
خودت و دختر نازت با هم دیگه
خدا نکنه بخوری زمین عزیزدلم

بی بی سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 19:07 http://bibinevis.blogsky.com

باعث افتخاره

هورا
هورا

مگی جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 11:53

خوب من شال صورتی دارم، زین پس سرم می کنم و یادتون میفتم

هورا
هورا
هورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد