روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کارت ملی هوشمند

سلام

صبحتون زیبا


صبح زود با مامان و بابا رفتیم اداره پست برای تحویل گرفتن کارت ملی

البته دیشب از داخل سایت پیگیری کردم دیدم آماده تحویل هست

خلاصه چهل نفر قبل از ما نوبت داشتن... صبر کردیم و کارتها را تحویل گرفتیم

عکس روی کارت را که اصلا تشبیه نکنم بهتره... شبیه همه موجودات بود جز من....

کلی با مامان خندیدیم به عکس هامون




پ ن 1 : عشق یادتون نره

پ ن 2 : مهربون باشین

پ ن 3: از کی شروع کنیم به شمارش معکوس؟

نظرات 11 + ارسال نظر
اناهیتا یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 10:02 http://khaterateman1369.blogsky.com/

از امروز شروع کنیم

اره به خدا
این شمارش معکوس یک انرژی بی نهایتی به آدم میده

بهار شیراز یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 10:27

عکس کارت ملی من که فقط برا سر قندون خوبه

والا ماله من که اینقدر زشت افتاده که برای سر قندون هم خوب نیست... وقتی برگشتم اول رفتم سر آینه به خودم نگاهی انداختم بعد اومدم نشستم پشت سیستم

سلام یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 12:13

شمارش معکوس رو شروع نکنیم،عید رو دوست ندارمبه من استرس وارد میشه
البته اینجا وبلاگ خودته،معذرت میخوام یه چیزی گفتم

اینجا دنیای همه ی ماست
ماها کنار همدیگه معنا میشیم
دوست دارم هممون عید را دوست داشته باشیم

مرضیه یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 12:35 http://Mysky.blog.ir

سلام.
جریان اون که میگفت هیچ دختری به زشتی عکس شناسنامه اش نیست، اما قطعا به خوشگلی عکس پروفایل فیس بوکش (حالا جدیدا تلگرامش) هم نیست!
به شناسنامه اضافه کنین کارت دانشجویی و کارت ملی و الخ!

سلام به روی ماهت
وای
چه حرف دقیق و کارشناسانه ای

امیر یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 13:14

سلام
اونایی که میگن از کی شروع کنیم به شمارش معکوس گمونم کمی عقب هستند چون از اول اسفند شمارش معکوس شروع شده و الان هم فقط 528 ساعت یا به عبارتی 31680 دقیقه و دقیقتر اینکه 1900800 ثانیه مانده تا عید
در مورد کارت ملی هم باید بگم ملی است و هر کسی به سلیقه خودش عکس را رتوش می کند یا اگه لازم باشه با عکسی دیگه عوضش می کنه شاید هم اگه پیر زن باشه یه عکس جوون براش بزاره که ناراحت نشه ..... خب شما صبح رایگان کلی خندیدید و انرژی مثبت اندوخته کردید این خودش کلی کار است
در مورد مهربانی هم خدمتتان عرض کنم مهربانی سر لوحه زندگی است و در این زمینه هر چه بیشتر مهربان باشیم و باشید بهتر است
عشق هم قربونش برم نمیدونم چه شکلی است و نه معیار مشخصی دارد و نه میزان درست و حسابی ....

سلام
ما دیگه اینقدرم عجله نداریم برای اومدن عید
هنوز کلی خرید دارم

نخیر برای کارت ملی خودشون یه عکس فوری زشت از آدم میگیرن

امیر دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 07:31

سلام و صبح زیبایتان بخیر تا عید فقط و فقط سه هفته باقی مانده
نرم نرمک می رسد اینک بهار خوش به حال روزگار (عاشقان)

شکوفه های بادام با گل های سفید چنان ایجاد انگیزه و هیجان می کند که ادمی دلش میخاد تا زمان سال تحویل شبانه روز به حالت دو ماراتون به استقبال عید برود.

خانه تکانی ها شروع شده و شستن قالی و قالیچه و زیلو و موکت و پرواز چلچله ها همگی حکایت از نزدیک بودن فصل شادابی و طراوات می دهد....
اندک اندک می رسد اینک بهار
بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک،
شاخه های شسته، باران خورده، پاک
آسمان آبی و ابر سپید ،
برگ های سبز بید،
عطر نرگس، رقص باد،
نغمه ی شوق پرستو های شاد،
خلوت گرم کبوترهای مست...
نرم نرمک می رسد اینک بهار،
خوش به حال روزگار ! خوش به حال روزگار

سلام و روز بخیر
چقدر خوب که اینقدر کم مونده
ما خونه تکونی را خیلی جلو بردیم و زیاد کاری باقی نمانده

بانو میم دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 08:21

حالا برعکس عکس کارت ملیم اونقدر خوب شدهههه
یه کم موهامم پیداس شیک شده

خوش به حالت
من وحشتناک زشت افتادم

نازلی دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 10:10

عکسهای کارت ملی وحشتنااااک افتضاحه
من دقیقا شدم عین قاتلها
برای حفظ ابرو از کارت ملی قبلیم چندتاکپیگرفتم نگه داشتم مواقع ضروری اونارو رو میکنم

اقا من کارت ملی قبلیم را تحویل ندادم

دخترشیرازی سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 01:34

سلام خانم گل
خوبی عزیزم؟
این روزا شلوغیا
خدارو چندین و چندبار شکر که اون دنیای مجازی هست وگرنه من از فکرت دیوونه میشدما

عزیزدلمی دختر گل
یه دونه ای به خدا

نفس1 چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 10:21 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم چقدر طول کشید که بیاد برا ما هنوز نیومده...

سلام به روی ماهت
از داخل سایت پیگیری کن... با اون کد رهگیری
اگه اشتباه نکنم چهار پنج ماهی طول کشید

فرشته جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 04:51 http://https://t.me/joinchat/AAAAAAv1Ie6VJHpwoxUbYQ

سلام من فرشته ام و از 7 سالگی این عادت رو شروع کردم و تازه 1ماهه فهمیدم این یه بیماریه همیشه فکر میکردم تو کل جهان هستی فقط منم و به خاطر این از جانب پدر و مادر خیلی سرزنش میشدم
یه گروه ساختم به تازگی هم ساختم تو تلگرام که تریکوتیلومانیابی ها رو توش جمع کنیم اگه موافقی عضو شو و برای کسآنی که میشناسی بفرست

سلام
خوشحال میشم با من دوست باشی
اما دوست ندارم عضو این گروه باشم... من میخوام این بیماری را شکست بدم و نمیخوام تو یه جمع باشیم و همش از اینکه اینطوری هستیم ناله کنیم
دوست دارم انرژی مثبت بگیرم و انرژی مثبت بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد