روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تله موش

سلام

روزتون لبریز از لطف خداوند

خوب هستید؟




من پنجشنبه از صبح با دیدن هوای عالی ، تصمیم گرفتم برای خودم برم بیرون

تنهای تنها

رفتم بیرون وبازم به خریدن عیدیها پرداختم

برای خودم جوراب و دمپایی خریدم

و تا ظهر حسابی راه رفتم

بعدشم اومدم خونه و جای شما خالی ناهار

و بعدازظهر باز با پدرجان و مادرجان زدیم بیرون و خرررررررررررررید

البته خرید روزمره


جمعه صبح خیلی دیر از خواب بیدار شدم و حسابی با آقای دکتر بداخلاقی کردم

بعدشم کمک مامان دسر درست کردم و میوه چیدم

تا بعدازظهر جمعه آرومی داشتیم

در حال صرف چای و کیک عصرانه بودیم که ...... در جلوی چشمهای هممون یک عدد آقای موش ناقلا از در اومد تو... و با سرعت نور رفت داخل آشپزخانه....!!!!!!!!!


از حیرت و بهت همه مون نگم بهتره

ولی سریع بلند شدیم و همه با هم دست به کار

ولی انگار آب شده بود رفته بود تو زمین

من سریع لباس پوشیدم و رفتم سروقت یکی از این مغازه های بذر و سم فروشی

یک مدل چسب موش و یک مدل هم سم خریدم و برگشتم

دور آشپزخانه را مین گذاری کردم و همه نشستیم بیرون و زل زدیم به آشپزخانه

فایده نداشت

خلاصه که باید این زل را خاتمه میدادیم و آش رشته مامان پز را میخوردیم

بعدشم یه عالمه مهمان برامون رسید

اخر شب همه ظرفها را جمع و جور کردم و آشپزخانه را مرتب کردم و رفتم برای لالا

هنوز یک ربع نگذشته بود که صدای مامان را شنیدم

بله... آقا موش ناقلا چسبید به چسب.....

و اینگونه جمعه ی ما به پایان رسید


نظرات 9 + ارسال نظر
mahee شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 09:20

وای موش...چقد وحشتناک..زبل نبوده که زود گیر افتاده

خیلی وحشتناک بود
البته زبل بود... ما دیگه در تله گذاری افراط به خرج داده بودیم

امیر شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 09:38

پس جز یک مورد که با دکتر بد اخلاقی داشتین در بقیه موارد خوب و خوش بوده و شیر موش را هم شکار کردید. نمیدونم تبحری که در شکار موش هست در مورد سوسک هم صادق است یا نه....
در مورد بد اخلاقی با دکتر خدمتتان عرض کنم که بد اخلاقی عاشق هم شیرین است .....
اکر با من نبودش هیچ میلی چرا جام مرا بشکست لیلی
عشق همه چیزش شیرین است حتی بد خلقی هاش اصولا ادم عاشق بد خلق است .....

چقدر نگاه تحلیلی
اوه اوه

امیر شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 11:00

روزگار اگه به یک منوال و با یک ریتم جلو برود هیچ لطفی هم ندارد گز اصفهان شیرین است و خوشمزه اما اگه یکی دو تا دونده بخوری اگه هر روز بخوای گز بخوری نه تنها شیرین نیست بلکه ملا آور هم هست . زندگی هم همینطوره .... بالا و پایین شدن اون بد اخلاقی و خوش اخلاقی هایش باعث میشه شیرین باشه صدای زیبای ترنم جویبار بخاطر سنگ ریزه هایی است که مانع حرکت آب هستند و گرنه مرداب که صدا ندارد هیچ کس نمیگه عاشق صدای مردابم بلکه عاشف=ق ترنم جویباران هستند ....
گاهی باید بد اخلاق شد و اخم کرد گاهی خوش اخلاق شد عین باقلوا شیرین گاهی چون هلو نرم و شیرین و آبدار و ...

ما که هر روز میخوریم گز اصفهان را با چای و هیچوقتم ملال اور نمیشه
کی گفته گز ملال آور میشه؟

حامد شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 12:03 http://hamed-92.mihanblog.com

ولنتاین و سپندار مزدگان رو خدمت شما البته با تاخیر تبریک میگم
روزگارتون به عشق

هر روزی که ما عاشق باشیم روز عشق هست

همه ی ایامتون پر از شادی

امیر شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 13:57

هر روز یکی دوتا می خوری اما اگه گفتن برا ناهار گز هست بر شام هم گز باز هم ملال آور نیست....؟

خب گز کلا ماله ناهار و شام نیست... گز ماله همون روزی یکی دوتا با چای هست... هرچیزی در جایگاه خودش

اناهیتا شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 15:53 http://khaterateman1369.blogsky.com/

چه خوب که جمعه ها میتونی مهموندار ی کنی . من متنفرم از اینکه جمعه خونه باشم و مهمون بیاد . وای چه خوبه که چسبید به چسب


وحشتناک بود

وووووووووووی موووووووووش


البته بیچاره گرفتار شد

امیر یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 07:53

سلام و صبح بخیر دختر زیبای زاینده رود

سلام و همه عمرتون به خیر و شادی

اناهیتا یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 09:04 http://khaterateman1369.blogsky.com/

یه بار توانیاری ما موش اومده بود چسب موش گذاشتیم بهد دیدیدم موش اومده رد شده از روش جای پاشم مونده بود

واقعا؟
این چسبه همچین موشه بیچاره را گرفتار کرد که نمیتونی تصورش را هم بکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد