روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سه شنبه ای نزدیک به آخر بهمن

سلام

روزتون لبریز از عشق

همه روزهاتون پر از عشق

دوست جونیای من خوب هستید؟



یه طرح بزاریم از اول اسفند روز شماری کنیم برای بهار؟؟؟؟؟

کیا موافقن با من؟؟؟

هر روز یک کار بهارانه خوشگل راه بندازیم ؟


تصمیم دارم یه فایل تقویم تیلویی رنگی براتون بزارم

که اگه دوست داشتین پرینت بگیرین و یک سال به یادم باشین


این روزها در انجام کارهام بسیار کند و تنبلم ... نمیفهمم چرا؟


پیشنهادای خوبتون برای عیدیهای سوپرایزانه چیه؟

نه یه چیز خیلی گرون ... نه یه چیز زیادی ارزون... یک عیدی متناسب

البته میدونم که این متناسب برای هرکدوممون یک معنایی میده و یه نرخی هست... اما دوست دارم پیشنهاداتتون را بشنوم



پ ن 1 : خواهر برام یه دست لباس خوشگل سوغاتی آورده بود... عاشقش شدم

پ ن 2 : برای خودم شربت گلاب و تخم شربتی درست کنم و از بوی گلابش مسته مستم....

پ ن 3 : یکی از فیلمها را دیدم و برعکس نظری که در موردش شنیده بودم ازش خوشم اومد

پ ن 4 : اون خبری که منتظرش بودم هنوزم نرسیده و من همچنان مضطرب و دلواپسم


نظرات 6 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 11:35

سلام
خوبه روز شمار
عیدی هم خوبه بگن همه
نمیدونم بهترین عیدی برا عروسمون و دومادمون چیه،سال اولشونه

عیدی برای عروسی که سال اولش هست به نظر من طلا باشه و لباس بهتره
برای داماد سال اولی هم سکه باشه و لباس بهتره
البته نظر شخصیم را گفتم

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 18:55 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

سلام تیلو
چطوری؟

موافقم باهات.
دلم می خواد یه عالمه عیدی های کوچولوموچولوی قشنگ آماده کنم ولی گرون نه. اخه ما پرجمعیتیم و جیب بنده فعلا خالی
برا دایی ها و خاله و همه می خوام بگیرم

آخ جون تقویم

سلام عزیزم
من یک سال برای همه میخواستم عیدیهای کوچولو آماده کنم
برای دخترها شمع و عود خریدم
یک عده ای را هم براشون از این گوشواره های شکل دار فسقلی
اگه یه سری به لوازم تحریری بزنی چیزای فسقلیه فانتزی ارزون پیدا میکنی
مثلا من برای دختر داییم که دانشجو بود یک ست قیچی و منگنه زن و گیره خیلی کوچولو خریدم قیمت زیادی هم نداشت
برای مردها یک کمی کار سخت تر هست
اما همونم میشه با توجه به روحیاتشون چیزای کوچولو مچولو پیدا کرد
فقط وقت گذاشتن میخواد

گیلاس سرخ سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 20:08 http://a363.blogsky.com

رمز میدی؟

این پست ماله یکی از دوستای وبلاگی هست که حرفای خصوصیشون را میزنن و درد دل میکنیم

شاذه سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 21:20 http://moon30.mihanblog.com

دوست دارم برای بچه های فامیل عیدیهای کوچولو و رنگی رنگی بگیرم. نمی دونم چی... شاید مثل گیفتای عروسی شکلات و پاستیل و یه اسباب بازی کوچولو بذارم توی کیسه بدم بهشون... شایدم مثل بقیه سالا پول نو باشه.

منم همیشه دوست دارم که به بچه های کوچک عیدی هدیه بدم نه پول
مداد رنگیهایی هستند که قیمت زیادی ندارن
یا مداد شمعی
خمیرهای بازی
عروسکهای کوچولو
من که همیشه ترجیحم خرید هدیه و کادو کردنشون هست

تبسم شادی سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 23:22 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلاممممم :)
سنجاق سینه... جاسویچی با تم بهار و عید
دسبندای رنگی رنگی
مدال گردنبند از اینا که از جنس سنگ هست. ( زیاد وارد نیستم اما خوشگله)

تندیس ان یکاد برای سر سفره هفت سین
اصلا یه چیزی بگیر که هر سال بتونن بزارن سر سفره هفت سینشون
مثلا حاجی فیروز.. یا عمو نوروز....

چشم زخم به شکل پرنده ( نمیدونم وجود داره یا نه . اما تصورش قشنگه) :)))

به به
بانو تبسم جان
خوبی عزیزم
همین که اومدین منت گذاشتین
اینهمه پیشنهادای خوبت آدم را به وجد میاره

امیر چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 09:23

سلام
صبح آخرین روز چهار شنبه بهمن ات بخیر و شادی ....
میدونم چهار شنبه ها شور و شوقی داری که با بقیه روزا توفیر داره ....
چهار شنبه ای که به بعدش پنج شنبه است و .....
اصلا روز چهار شنبه سادات .......
اما در مورد تقویم از اول اسفند:
میگن به هر چیز فک کنی همون میشی بفکر بهار و عید باشی میشوی بهار و سر سبز و پر نشاط ..... پس بزن بریم به استقبال سال نو و شمارش معکوس را انجام بدیم سی بیست و نه و ....

در مورد عیدی دادن من فک می کنم در چند سطح و رنج متفاوت باشه یعنی بزرگسالان مرد ، بزرگسالان زن و خردسالان که عیدی متناسب با شان و شخصیت داده باشی ....

در مورد کند بودنت باید خدمتتان عرض کنم این روزا ادم دو هوایی هست نیمی مربوط به سالی که رو به اتمام هست و نیمی هم بفکر سال جدید که این دوگانگی موجب میشه زیاد دست و دل به کار نره و ادم احساس سنگینی و .... می کنه

در مورد لباس خوشگل ات هم مبارک ات باشه و اولین کادو را قبل از سال تحویل گرفتی و این یعنی اینکه امسال کلی کادو گیرت میاد...

در مورد تقویم تیلویی هم منتظرش هستیم و همچنین منتظر داستان تیلویی البته این بار با توجه به دم عید بودن رگه های طنز داشته باشه و ملو درام نباشه ....

تو دفترت خوب برا خودت شربت گلاب و بیدمشک و شاتره درست می کنی و به کسی هم تعارف نمی کنی ..... خب این ژنتیکی خاص اصفهانی ها هست و نمیشه خرده گرفت ....

.... و خبر آمد که خبر همچنان در راه است .... منتظرش باش که خواهد رسید دیر و زود داره اما سوخت و سوز هرگز ....

با تو بودن زمستون ها هم بهار است .... پس تا یک سال دیگه همراه و همسفر تیلو البته با خرج و حساب تیلو ..... نگران نباش تو مادر حساب خرج کن و اخر سال دانگی حساب می کنیم ....: خنده:

من فک می کنم به تعداد دوستان نزدیک اسم اونا را رو تقویم بنویس
این کار لطف خاصی داره
و شعری که به نظرم زیبا آمد در ارتباط با بهار برایتان می نویسم
باز هفت سین سرور
ماهی و تنگ بلور
سکه و سبزه و آب
نرگس و جام شراب
باز هم شادی عید
آرزوهای سپید
باز لیلای بهار
باز مجنونی بید
باز هم رنگین کمان
باز باران بهار
باز گل مست غرور
باز بلبل نغمه خوان
باز رقص دود عود
باز اسفند و گلاب
باز آن سودای ناب
کور باد چشم حسود
باز تکرار دعا
یا مقلب القلوب
یا مدبر النهار
حال ما گردان تو خوب
راه ما گردان تو راست
باز نوروز سعید
باز هم سال جدید
باز هم لاله عشق
خنده و بیم و امید

منشکرم از نظر کارشناسی و کامل شما
خیلی خیلی لطف فرمودین
یک دنیا سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد