روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نظرسنجی های کنار وبلاگ

من به شخصه از این نظرسنجی های کنار وبلاگ به خصوص اونهایی که خیلی ساده و بدون دنگ و فنگ انجام میشن خیلی خوشم میاد

یه تعدادی سوال و گزینه هم کنار وبلاگم همیشه دارم

الان بهتر دیدم نتایج و بررسی ها بزارم و قبلی ها را حذف کنم و یه سری جدید قرار بدم

امیدوارم جواب بدین

 سوالات با رنگ آبی مشخص شده

گزینه ای که بیشترین رای را داشته با رنگ قرمز

تعداد آرا هم نوشته شده

از اینکه لطف کردین و جواب دادین ، بینهایت سپاسگزارم



تعداد رای:  140 نفر

به نظر شما عزیزان روزانه نویسی کار جالبی است؟

37 نفر - به شرطی که از روزمرگی ها نباشد ، جالب است.

93 نفر - بله

12 نفر خیر

 

 

تعداد رای: 83 نفر

آیا ارتباطات مجازی دلتنگی ها را بیشتر نمیکند؟

31 نفر - در مورد افراد نزدیک ، به دلتنگی ها دامن میزند.

25 نفر - چون مشغله های روزانه زیاد است برای ارتباط  بسیار مفید است.

18 نفر - شبها آدم را دیوانه و دلتنگ و کلافه میکند.

22 نفر  - دلتنگی ها را بر طرف می کند.

 

 

تعداد رای:  140 نفر

کدام دسته از خوردنی های زیر را برای وعده های بین روز ترجیح میدهید؟

24 نفر  - میوه و سبزیجاتی مثل کاهو و هویج و ...

11 نفر  - چیپس و کیک و خوردنی های آماده و بسته بندی شده

27 نفر  - خشکبار و آجیل

9 نفر  - لقمه های فست فود

4 نفر  - لقمه های خانگی

6 نفر  - هیجکدام (بین روز کلا چیزی نمیخورم)

44 نفر  - همه موارد (هرچی پیش بیاد بدون برنامه ریزی قبلی)

15 نفر   - چای ( دمنوش های گیاهی و ... ) و کیک  به پیشنهاد مگهان

 

 

تعداد رای:  108 نفر

از میان خوردنی های بهارانه کدام را بیشتر دوست دارید؟

40 نفر   - میوه های ترش و آبدار

37 نفر   - میوه های شیرین و ملس

45 نفر   -  بستنی و انواع شربت های خنک

 

 

تعداد رای:  77 نفر

چه چیزی از ماه رمضان را بیشتر از همه دوست دارید؟

27 نفر   - حال معنوی ماه رمضان را

23 نفر   - افطار و سحرهای با شکوه و بی نظیرش را

7 نفر   - خواندن قرآن و ادعیه و اذکار مخصوص آن را

10 نفر   - صبر و تحملی را که به همراه دارد

10 نفر   - دلایل خاص خودم

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
اتشی برنگ اسمان دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 12:05

سلام
قبلی ها رو مع جواب داده بودم اینا رو هم جواب دادم

از بس که شما بینظیری
مادرنمونه ای
دوست خوبی
همه چی تمومی عزیزدلم

سلام دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 15:27

من هر دو سری رو جواب دادم
من عید رو دوست ندارم

متشکرم از جواب دادنت
چرا دوستش نداری
اینهمه چیزای دوست داشتنی داره

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 21:02 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

منم جوابشون دادم :)
دوسشون دارم

عزیزمی
ممنونم از توجهت

رسیدن دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 21:47

سلام عزیزم خوبی تیلو جانم . من شرمنده که اینقدر دیر به دیر میام .
ایشالا همیشه سلامت باشی و عشق در وجودت قوی تر بشه. امیدوارم به مناسبت ولنتاین آخر هفته پر از عشقولانه داشته باشی با آقای دکتر.

سلام دختر گل
متشکرم
ممنونم بابت همه حرفای خوبت

نفس1 دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 22:00 http://nafas1367.blogsky.com/

منم جواب دادم

چه خوبه
هممون جواب دادیم

سلام سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 00:12

نمی خوام غرغرو باشم، ولی عید رو دوست ندارم، چون مجبورم با شوهرم برم شهرستان دیدن مادر شوهر و...، یعنی از روز قبلش میریم و چند روز اونجاییم ولی من دوست دارم خونه خودم باشم پای هفت سین خودم
الان هم که اینا رو مینویسم بغض گلومو میگیره و دوست دارم گریه کنم

به نظر من اگه سخت نگیری همه چیز بهتر میشه
وقتی مجبوری از این اجبار استفاده مثبت کن
وقتی باید بری اونجا سعی کن از این مسافرت لذت ببری
باور کن خیلی زود به همه چیزایی که دلت میخواد میرسی و میبینی اینهمه غصه خوردن اصلا ارزش نداشته....

سلام سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 09:48

امیدوارم تیلو جونم

منم امیدوارم برات
منم دعا میکنم برات
برای شادی همه دوستای وبلاگیم

سعید سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 10:40 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام خانم تیلو
خوبین؟
همیشه که اسم شما رو تو وب ماهی میدیدم به معنای اسمی که انتخاب کردین فکر می کردم تا این که گفتم بیام وب مگه معنیشو بفهمم
نظر شما برام بسیار محترمه اما به نظر من خیلی خوب نیس که آدم خودشو با اسم بیماریش معرفی کنه
به هرحال آرزوی سلامتی دارم
پیش منم بیاین

سلام
روزتون بخیر
متشکرم
نظرتون برای من محترمه

سعید سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 13:08 http://www.zowragh.blogfa.com

متشکرم
خوش اومدین
شما رو لینک می کنم
خوش حال مشیم منم لینک کنین

ممنونم
خوشحال میشم
حتما این کار را خواهم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد