روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زمستان از نیمه گذشت

سلام

روز بخیر

جمعه آرومی را در کنار مغز بادوم شیطون گذروندم

امروز خوبم

کار زیاد دارم

کارهای رنگی رنگی


به این هوای سرد توجه نکنید... به دلهای گرمتون توجه کنید که پر امید و آرزوست





پ ن 1 : نه تنها مژده از راه نرسید ... بلکه اینقدر منو حرص داد که دیکه از راه رسیدنش هم لطفی نداره

پ ن 2 :  داداشم دیشب داشت ماکارونی میپخت... اینجا که بود اصلا ماکارونی نمیخورد

پ ن 3 : تنها کار مثبتی که دیروز انجام دادم درست کردن یه سالاد پر و پیمون بود... کلی هم تشویق شدم

پ ن 4 : از الان منتظر پنجشنبه ام

پ ن 5 : دلم برای سربازها میسوزه... تو این سوز و سرما ... دوری و غربت... تازه باید نگهبانی هم بدن... براشون دعا کنیم


نظرات 6 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 09:43

سلام
برادر گرام ناز کش نداره، غذا راجتتر از ماکارونی هم نیست، از گشنگی بهتره. پسرا تنها میشن اصلاح میشن

سلام به روی ماهت
کاش اصلاح بشن... دلم براش میسوزه...

امیر شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 10:48

راحتتر از ماکارونی املت هست ، وانگهی از قدیم گفته اند نیاز مادر اختراع است ... داداش هم وقتی تنها باشه خود ساخته و مستقل بار میاد قبلا می گفتند سربازی فرد را مرد بار میاره اما الان درس و جدایی می تونه فرد را مستقل بار بیاره و البته می تونه اونو به راه خلاف هم بکشونه خصوصا افرادی که آزادی زیادی نداشته اند و یک باره خود را آزاد حس کنند و خودرا گم کنند ...و انشالله که هیجکس به خلاف کشیده نشه . خدا را شکر که جمعه سرد را با مغز بادوم بخوبی و خوشی سر کردی مژده هم میرسه البته نه مژده خانم و نه برنج دانه بلند مژده بلکه .....
خب هنرمند و کدبانو هر چه درست کنه بقیه ناچارند که احسن و باریکلا بگن چون عالی و به بهترین وجه درست میشه طوری که ادم دلش میخاد همه را بخوره
خب دیگه شما منتظر پنجشنبه هستید ولی من همیشه دوست دارم شنبه باشه چون حداقل تا اخر هفته با دوستان خوبی چون شما ها هستم اما پنجشنبه و جمعه به کندی و کسالت میگذره خصوصا زمستونا

گفتین دلت برا سربازا میسوزه این خیلی خوبه که کسی هست به یاد سربازا بیفته و اونا را درک کنه اما من بیشتر نگران کارتن خواب ها هستم سرباز حداقل سرپناه و غذا داره اما اونا .....: گل:

املت راحت نیست... کلی کار داره
ای بابا
سربازی سخته بهرحال

خخخخخ زیادی تعریف کنید ممکنه ...
وای از پنجشنبه ها نگو که منو عاشق چهارشنبه کردن
اخیش بیچاره کارتن خوابها

رسیدن شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 11:17

پنجشنبه خوشی در راه داشته باشی عزیزم. منم حالم خوبه خوبه شکر خدا . من یه دختر شاد و قوی هستم .

متشکرم دختر گل
خیلی خوشحالم که قوی و شاد هستی

طلوع ماه شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 11:38 http://mmnnpp.blog.ir

تیلوجان سلام.
صبح اولین روز هفته تون بخیر و شادی.
من دلم برای بچه هایی میسوزه که تو این سرما خونه گرم و نرم ندارن.پدر و مادر مهربون بالا سرشون نیست و زندگی بهشون سخت میگذره...
کاش همه بچه ها دلشون و خونشون گرم باشه

سلام به روی ماهت
اخیش راست میگی به خدا

سلااااااام
خوبی؟ :)))

وای گفتی ماکارونی دلم ته دیگش رو خواست

پنجشنبه چه خبره؟؟ چون تعطیله یا خبریه؟

خیلی گناه دارن سربازا :(ایشالا که همیشه سلامت باشن

سلام به روی ماهت
شما خوبی؟
از ته دیگ ماکارونی نگو ... به به
پنجشنبه تعطیل نیست
الهی آمین

جلبک خاتون دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 08:14 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

تیلو خوبه؟

وای که چقدر از اومدنت شادم عزیزدلم
خوبه خوبه خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد