روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

فرجه نوشت

سلام

روزتون بخیر

شلوغم و خیلی شلوغ

وسط شلوغیا گفتم بیام یه سلامی بکنم و برم



اول بگم برای افرادی که گدایی نمیکنن و به جاش دارن چیزی میفروشن احترام قایل هستم

دوم بگم برای این خانومهایی که راه میرن و کوچه به کوچه چیز میفروشن همیشه دلم سوخته

سوم بگم  کاش این افراد هم کمی بقیه را درک میکردن

خانومه وارد شد ، جوراب مردانه میفروخت... تا اینجا خیلی هم خوب...

جفتی چند 6000 تومان ... اینم خب خیلی زیاد نیست

من جوراب مردانه به دردم نمیخوره...

پدرم یه مدل جوراب خاص و صرفا همون مدل را میپوشن (به دلایل کاملا شخصی)

داداشم هم که ایران نیست

ازش پرسیدم فلان مدل را داری ... گفت نه

گفتم ببخشید به درد من نمیخوره

گفت : تو رو خدا بخر... جونه بچت بخر... تو رو ارواح مردگانت بخر

من نخریدم

اما همچنان از صبح عصبیم


پ ن 1 : روزهاتون خوش و لبریز شادی

پ ن 2 : هوای همدیگه را داشته باشیم


نظرات 6 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 14:03

سلام
در این آشفته بازار اقتصادی که معلوم نیست کی داراست و کی ندار ....
نمیدونم شاید همین خانمی هایی که جوراب و ... می فروشند در لوای جوراب فروختن چیزای دیگه هم بفروشند ... .
شنیدم خانم بوده که مواد مخدر هم در کنار جوراب می فروخته و مشتریان خاص خودش را می شناخته و صرفا جهت رد گم کردن چند جفت جوراب هم برای فروش همراه خودش داشته ....

اینقدر حقه باز زیاد شده که ادم شک می کنه کی راست میگه و کی دروغ ....
چند روز پیش یه پیرمرد نابینا همراه پسری جوان امدند اداره که پیرمرد نابینا گدایی می کرد و پسره دستشو گرفته بود و به اتاق ها و واحدهای مختلف می برد . تو اتاق ما چند نفری بودند ده تومان بهش دادند یکی از ااتاق ها به اون پسره گیر داد آقا تو که جوونی چرا کار نمی کنی که هم خودت شاغل باشی و هم ابروی این پیرمرد را نبری خیلی حرف زد به اون پسره یه عده ای ازش دفاع کردند که این نابیناست اگه مکمش نمی کنی چرا مدعی اش هستی و یه عده هم گفتند این آقا راست میگه این جوونه بره کار کنه . لابد پول مفت زیر دندونش مزه کرده که نمیره دنبال کار .... که حراست اداره اونو از اداره بیرون برد و بحث هم تمام شد.
من کاری ندارم به اینکه کار اینا درست بود یا غلط اما اینو میدونم که ادمای نیازمند باید به نوعی مورد حمایت قرار گیرند از طریق ادارات مسئول باید تحت حمایت باشند نه اینکه تکدی گری کنند.

کاملا موافقم

شاذه سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 18:29 http://moon30.mihanblog.com

منم اینجور وقتا خیلی عصبی میشم

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 22:22 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

سلام
خوبی تیلو جان؟

راستش خیلی بدم میاد از کسانی که التماس می کنن برای فروش جنس هاشون. حتی بارها و بارها شده با افرادی مواجه شدم که گفتن: اگه از ما نخری الهی که بدبخت بشی و...
بله. نفرین می کنن!

سلام
به نظر منم کارشون خیلی ناپسنده
تا شب تو اعصابم بود

صحرا چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 08:31

دقت کردم از اخرای تابستون همش سرت شلوغ بوده. کی پس سرت خلوت میشه؟


چند روزی از اول بهمن تا دهمش به شدت خلوت بودم....

امیر چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 08:48

سلام و صبح بخیر دوست خوبم

سلام و عمرتون به خیر و شادی

soly چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 09:16 http://www.soly61.blogsky.com


خدا روزی همه رو میرسونه عصبی نباش...

توکل بر خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد