روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

لوازم آرایش

براتون تعریف کردم که قبلا توی دفترم تعدادی دختر همکارم بودن

خب للی و ندا هم جز همین افراد بودن که خیلی خیلی هم صمیمی بودیم

یادمه که هوس کرده بودیم که هر روز آرایش کنیم... برای همین من یک کیف نسبتا بزرگ برای لوازم آرایش بردم دفتر

چند تا کرم پودر هم خریدم... چند تایی هم از رژ لب های سر میز آرایشم را برداشتم ... یک جعبه سایه دست نزده هم داشتم که اونم بردم

للی و ندا هم به تناسب یه چیزایی با خودشون آوردن... هر روز آرایش میکردیم و برای همین ولع لوازم آرایش داشتیم

هرجا مداد خوشرنگ ... سایه خوشرنگ... رژ خوشرنگ ... رژ گونه خوشرنگ میدیدم میخریدم

کیفمون حسابی پر از وسیله شده بود ... تقریبا همه وسایل را هم من خریده بودم ولی با هم استفاده میکردیم

تا وقتی که بچه ها یکی یکی رفتن و در نهایت هم للی و ندا رفتن و من آخرین کسی هم که همکارم بود اصلا توی این خطا نبود

و ...

کیف بزرگ پر از لوازم آرایش ... یواش یواش بی استفاده شد...

امروز دنبال یه وسیله ای میگشتم یهو برخورد کردم به اون کیف... خب تقریبا چهار پنج سالی از این قضیه گذشته

یکی از کرمها به هر دلیلی از داخل تیوپ بیرون زده بود و همه چیز را کثیف و خراب کرده بود... یک کمی به کیف نگاه کردم و یاد روزهایی افتادم که فقط شیطونی میکردیم و میخندیدیم...

دلم نیومد اون کیف را بیرون بندازم... حتی با تک تک اون لوازم خاطره داشتم... اون کرم را از توی کیف بیرون انداختم و دوباره گذاشتمش سرجاش...

شاید بازم یه روز دیگه به طور اتفاقی بهش برخورد کنم و مثل امروز یادآوری خاطرات حالم را خوب کنه...

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان نجمه سادات دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 16:31

میدونی چیه ؟
تو عالی هستی

.....
فوقلاده

همین

حس بیشتری نیس

واقعا؟
چقدر خوبه اینهمه تعریف کردن
الان کیف کردما

delaram دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 17:04

Mibini, har chizi ie dore dare
:)

اره دقیقا

شکیبا دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 18:19

سلام
هر روزت پر از خاطرات خوش

سلام
همه عمرت پر از خاطرات شیرین و شاد

امیر سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 08:42

سلام
دوست مثل شراب می مونه که هر چه کهنه تر بشه بهتر و با کیفیت تر است . دوست هم هر چه قدیمی تر باشه بهتر است . لذا للی و ندا هم جز چهره های ماندگار دوستی خواهند بود . لذا وسایل قدیمی هم انتیک و دوست داشتنی هستند . ولو یه رژ لب یا رژ گونه باشد.

گاهی دوستان جملات زییایی پیرامون دوست می نوسند که کمی تا قسمتی از اونا را برات میارم
***************************
دلت آبی تر از دریا رفیقم
به کامت شادی دنیا رفیقم
الهی دائما چون گل بخندی
شب و روزت خوش و زیبا رفیقم

**************************
.
مشترک گرامی
تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !
“همراه آخر”
.
.
.
تنفس شروع زندگیست
عشق قسمتی از زندگیست
اما دوست خوب قلب زندگیست . . .
****************************************
معنی دوست :
د = دور از هم
و = واسه هم
س = سایه هم
ت = تا عمر داریم کنار هم
.
.
.
سلامتی اون رفیقـی که مجازیهــ
امــّــــا
یه جوری برات سنگ صبوره
که هیچکدوم از رفیقای واقــعیـتـــ
به گرد پاش هم نمی رسن …!
.
.
.
بنام دوگل بهشت
یکی عشق و دیگری سرنوشت
به قلم گفتم بنویس ؟ هرچه دلش خواست نوشت
مارا خاک پای دوست ، دوست را تاج سر ما نوشت . . .

ندا در زندگیم خیلی خیلی کمرنگ و گاها بیرنگ شده

حامد سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 16:03 http://hamed-92.mihanblog.com

همینکه هنوز بیاد دوستانتون هستین و فراموششون نکردین نشون میده اونا دوست خوبی رو فراموش کردن


چقدر به من لطف دارین شما
اما دوستای خوبی هستن اونا هم منو فراموش نکردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد