روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خمیازه های کشدار

سلام

باز طبق معمول از دیروز عصر پیچیدم در هم و برهم

غرغر کردیم و بعد هرکسی حق را داد به خودش و ...

یک قراردادی از روز اول بین ما بوده و هست ، که هر دعوا و دلخوری و ناراحتی را باید با حرف درست کرد و بعد پرونده اش را بست و برای همیشه بایگانیش کرد.

این حرف زدن و بایگانی کردن تا حدود ساعت یک شب طول کشید و این یعنی الان خمیازه های کشدار میکشم



پ ن 1 : دکتر به خواهرم گفته قرینه اش نازکه و برای عمل مناسب نیست

پ ن 2 : دکتر امشب نوبت چشم پزشکی دارن

پ ن 3 : یواشکی ها را باید کجا نوشت؟

نظرات 4 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 09:43

سلام عزیزم. ایشالا همه چیز به خیر بگذره.
یه سری از یواشکی ها هیچ جا قابل نوشتن یا گفتن نیستند. ته قلبت و وجودت دفن میشن و نمیشه کاری شون کرد . من خودم رو میگم من مث یه منطقه خاکی میمونم که درونم خیلی چیزها دفن شده و با خودم تو قبر میبرم. همه آدما مدفونه هایی درون خودشون دارن نه نداره.

سلام عزیزدلم
من اصلا این شکلی به یواشکی هام نگاه نمیکنم... من خودم را یه مزرعه خوشگل گندم میدونم (فکر کنم یه همچین پستی هم اون اوایل نوشتم در این باره) من هر یواشکی را به شکل یه گندم در دلم میکارم و بعدها این یواشکی از آفتاب مینوشه و طلا میشه... یواشکیهام حتما باید زیبا و دوستداشتنی باشن...

رسیدن دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 10:18

صد البته که همیشه توصیف های تو بهتر از من بوده . تو درونت قشنگه. و همه چی رو قشنگ میبینی. و من متاسفانه. ...

ابدا اینطوری نیست
بحث قشنگ و زشتی نیست
نگاه خودمون هست به خودمون... اول باید خودمون را دوست داشته باشیم
بخصوص کسی مثل شما با اینهمه قلب بزرگ و رئوف ...اینهمه محبتی که به اطرافیان داری... محبت بی چشم داشت... میدونی که باید واقعا قدر خودت را بدونی

mahee دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 13:05

چقدر این قراردادتون خوبه..

اوهوم
خوبه و آرامش بخش

بهار شیراز سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 09:39

بدون اغراق میگم تو محشری دختررررررررررررر....

واقعا؟
با این خمیازه های گنده گنده؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد