روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

جمعه خود را چگونه گذراندید؟

سلام

روزتون بخیر

جمعه شلوغ و پر از مهمون و پر از رفت و آمد

داداش وسط این هفته برمیگرده رم ... باید بره برسه به درس و برای همین دیروز روز پر مهمونی بود

تازه دیروز تولد داداش هم بود

براش کادو خریده بودیم.. هرکدوم به شکلی

کیک خریدیم و کلی دست زدیم و عکس گرفتیم

مامان غذاهای خوشمزه پختن

من دسرای رنگی رنگی درست کردم

ژله درست کردم

یه عالمه میوه تزئین کردم




پ ن 1: خیلی خوب نیست که خیلی زیاد عاشق باشیم

پ ن 2 : امشب خانواده مطلوب آقای داداش قراره بیان خونمون

پ ن 3: داداش چهار سایز تو این مدت ایران بودن کم کرده....

پ ن 4:  صبح اول صبح رفتم برای داداش دستگاه پشه کش خریدم... گویا اونجا خیلی پشه دارن

پ ن 5 : کلافه ام

نظرات 5 + ارسال نظر
سین بانو شنبه 18 دی 1395 ساعت 10:10 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

عزیزم دلتنگ نباشی از الان

حس شد دلتنگی؟

امیر شنبه 18 دی 1395 ساعت 10:11

مبارک باشه دوست عزیز تولد داداش گل تون
و خودت هم خسته نباشی و انشالله تا حالا منبع انرزی هستید
مثل خورشید کمی از اونا را نصیب دوستان کن
میدونم که هنر مندی و کدبانو و اگر غیر از این بود مایه تعجب بود

در مورد خانواده مطلوب هم انشالله خدا هر چه صلاح است پیش بیاره
بهترین پشه کش هم همین پشه کش های پلاستیکی دسته دار است
که میشه چند منظوره ازش استفاده کرد.

متشکرم از شما دوست خوبم
گویا رم پشه زیاد داره و شبها داداش را اذیت میکنه و از طرف دیگه هم اونجا پشه کش خیلی خیلی گران هستش... برای همین از این پشه کش های برقی که داخلش قرص قرار میدیم با صدتا قرص براش خریدم که لااقل دو سه ماهی راحت باشه

گیلاس سرخ شنبه 18 دی 1395 ساعت 10:33

حالش بهتره؟

اوهوم
درد داره ولی لااقل میتونه راحت نفس بکشه

حامد شنبه 18 دی 1395 ساعت 13:06 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام خوبین
اون فیلم رو توصیه نمیکنم ببینید چون واسه روحیه ی خانومها خوب نیست بجاش فیلمهای "Before sunrise" و "Before sunset رو که یه مقدار قدیمیه ولی جالبه توصیه میکنم ببینید

تولد داداش هم مبارک باشه ایشالا
امیدوارم همیشه به خوشی باشید
عکس دسر و ژله و تزیینات رو میزاشتین تا ما هم کیف کنیم( یکی کباب یکی هم بوی کباب دیگه:)

داداش حمید معصومی نژاد رو میشناسن توی رم


اقا این حمید معصومی نژاد سوژه ایه برای این رم ها....
تازه میشد بگی وصف العیش نصف العیش...

جین شنبه 18 دی 1395 ساعت 13:57

نبینم کلافه باشی

سعی میکنم نباشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد