روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هر هفته چند تا چهارشنبه داره؟

 سلام

روزتون بخیر

بازم چهارشنبه شد؟

من که باورم نمیشه اینهمه زود زود میرسیم به چهارشنبه....

اصلا شماره ی روزها از دستم خارج شده

بابا چه خبره... زمان هم وحشی شده

گزارش احوال داداش این میشه که انگار رو به بهبوده... یه ذره پیشرفت کرده و میتونه مایعات را به راحتی بخوره

گزارش احوال خودم این میشه که خوبم شکر خدا

جمعه تولد داداش هست و هنوز برنامه ی خاصی براش ندارم... کادو هم هنوز نمیدونم دقیقا چیکار میخوام بکنم

برنامه کاریم مرتب تر از قبل شده

چند روزی اصلا سفارش جدید قبول نکردم و همین باعث شده کمی خلوت و مرتب بشم



پ ن 1 : با آبرنگهایی که به عنوان سوغاتی گرفتم ، حال خوشی دارم

پ ن 2 : دلم آهنگهای خوشگل میخواد

پ ن 3 : 5 تا هندزفری ، همزمان هدیه گرفتم

پ ن 4 : دلم تعطیلات میخواد

پ ن 5 : چالشم را به باد دادم و به شدت بی اعصابم از این قضیه... حتی خواب آرام هم ندارم از دست همین موضوع

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 10:13 http://dastankhoneh.blogsky.com/

با ارزوی سلامتی برای شما و خانوادتون


با سپاس بی پایان

امیر چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 11:16

سلام
گر خوب بنگریم
هر روز ، روز تیلو است
خب بستگی داره چطور بگذرونی ؟ امروز هم چهار شنبه است و سادات محترم و محترمه هم .....
از بس مشغول و کار دارین شمار روزها از دستتون در رفته

لطفا برا داداش تولد به یاد ماندنی بگیرین که تا الان سابقه نداشته باشه
مفصل تر از عروسی .
خوب کردی کار جدید نگرفتی بزار کمی به خودت استراحت بدی
تا حساب روزا دستت بیاد
خدا را شکر که داداش بهتر هست و به لطف ابجی خوبی که داره مثل پروانه گرد داداش می چرخه تونست ازش پرستاری کنه
پنج تا هندزفری با هم هدیه گیرت بیاد کمی مشکوک به نظر میاد لطفا شفاف سازی کنید

خب پالش را از نو شروع کن هر روز خداست روز از نو و روزی از نو .نقطه سر خط. شروع کن دوباره
تعطیلات را ولش کن هر روزی که خوش بگذره بهتر از تعطیلی هست

سلام روزتون لبریز از شادی
کلا چهارشنبه خودش بی اعصابی میاره تقصیر من نیست

حامد چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 12:53 http://hamed-92.mihanblog.com

از نظر من چهارشنبه ها بهترین روزهای هفته هستن نمیدونم شما چرا با چهارشنبه ها میونه ی خوبی نداری

در گوشی بهت بگم که منم عاشق چهارشنبه ها هستم

امیر چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 13:48

فعلا خدا نگهدار عزیز

خدا نگهدارتون

delaram پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 09:52

Akhei, cheghadr dadashet aziat shod, che marizi badi gereft:(

خیلی عذاب کشید بنده خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد