روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

گوشه نوشته

روز شنبه صبح ساعت 6 بیدار شدم و دیدم داداش خیلی بد داره نفس میکشه

بیدارش کردم و بردمش بیمارستان

تا نزدیک ساعت یک و نیم دستمون بند آزمایش و دکتر و متخصص عفونی و داخلی و ... شد

یک و نیم از بیمارستان اومدم بیرون ...

قرار بود شب برای بار دوم بریم خونه مطلوب آقای داداش...

بهش گفتم دیگه وقت کم داریم همین الان بریم شیرینی فروشی...

هیچ حال خوشی نداشت

حتی از ماشین پیاده نشد

دو تا سبد شیرینی بردم دم ماشین و ازش خواستم انتخاب کنه..

رسوندمش خونه

رفتم بنزین زدم ...

دکمه ی پالتوی نوش گم شده بود... براش دکمه خریدم

زنگ زد برو گل بخر

رفتم گل خریدم

ساعت شش گذشته بود که رسیدم خونه

بدوبدو دوش گرفتم و آماده شدم

ساعت هشت از خونه زدیم بیرون...

دوتا خواهر و مغز بادوم هم با ما بودن... برای همین دوتا ماشین بردیم

من و داداش و گل و شیرینی تو یه ماشین ... بقیه هم یه ماشین

تو راه یهو بغض کردم ... دست داداش کوچولو را گرفتم و گفتم تو میدونی که من خیلی خیلی دوستت دارم...

دستم را بوسید و لبخند زد و گفت منم خیلی دوستت دارم....



نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 11:03

این ویروس بیشتر درگیر دستگاه تنفسی میشه و معمولا خطر زیادی نداره و خوب شدن آن بین یک تا دو ماه است و بعد ویروسش غیر فعال میشه و بهترین مداوا استراحت در منزل است و از راه بوسیدن منتقل میشه مراقب خودتان باشید

بله همینطوریه
اما داداش من نوع سختش را گرفته و خطر خفگی در ایشون وجود داشت... برای همین بستری شدن... و دائم تحت نظر بودن... آخر هم مجبور به استفاده از کورتون شدن... دکتر گفت حتی تا شش ماه این ویروس داخل خون به طور فعال باقی میماند... و انتقالش صرفا از راه بزاق دهان هست... و به من گفت شما که اینهمه پرستاری میکنی خیلی بیشتر مراقبت کن... چون امکان ابتلا داری و خیلی هم ویروس بدی هستش... چون به سمت طحال هم حمله ور میشه

امیر دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 12:00

بله ممکنه طحال و کبد را هم تحت تاثیر قرار بده
و سفیدی چشم زرد رنگ میشه و در حالت شدید فرد احساس خفگی میکنه که معمولا کورتن تزریق می کنند و در نوع معمولی بیشتر انتی بیوتیک تجویز میشه و این نوع ویروس تا اخر عمر همراه فرد هست و غیر فعال می مونه و اگه فعال هم بشه دیگر حالت بیماری به فرد دست نمیده و خفیف هست شما هم از ماسک استفاده کن

اصلا انتی بیوتیک نداره
بله همه اینها را متخصص عفونی گفت
ممنون از راهنماییتون

سین بانو دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 13:21 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

عزیزم ایشالا زودی خوب بشن داداشت خوشبحالش چه خواهر ماهی داره


خوبی از شماست

امیر دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 14:09

سلام و تا دیداری دیگر بدرود دوست خوبم

سلام و خدانگهدار

حامد سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 13:03 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام خوبی تیلو خانوم
ماشالا به این انرژی
والا من حسودیم شد به داداشتون آدم یه خواهر اینجوری داشته باشه واقعا از خدا چی میخواد
ایشالا که خدا همیشه واسه همدیگه نگهتون داره

داداش بهترن ایشالا؟

سلام دوست جونم
والا فکر نکنم داداشم همچین نظری داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد