روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ای پر از حال خوب

سلام

روزتون لبریز از حسای خوب

امروز کارم برعکس انتظارم دیرتر از همیشه شروع شد

اول صبح یه کار بانکی کش اومد تا نزدیک ساعت نه و نیم

برای همین دیر اومدم



اول باید از چهارشنبه تعطیل شروع کنم که خیلی آروم و بی سر و صدا گذشت... بافتنی کردم و آخرین روز صفر را به پایان رسانیدم

آخر شب قرار و مدار یک پنجشنبه ی پر از خنده را با خواهرها و مغز بادوم چیدیم

وقتی میگم همه چیز را کنار هم مرتب میکنم احساس نکنید من یک آدم مریخی هستم و هیچ غصه ای در زندگیم ندارم

هیچوقت فکر نکنید آدمهایی که دارن میخندن... با صدای بلند ریسه میرن... یا از شدت خنده آب از چشماشون سرازیر شده ... تو دلشون هیچ غمی نیست... غم ماله آدمهاست... آدمهایی که قلبهایی از جنس احساس دارن

این جمله را پریروز رو یکی از بیلبوردهای داخل شهر خواندم:   باطن زندگی خودتون را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکنید....

بله

ما چهارشنبه از بعدازظهر مشکلات زیادی را پشت سرگذاشتیم

غصه خوردیم

حتی اشک هم ریختیم

اما آخر شب تصمیم گرفتیم فردا را متفاوت کنیم

و 5شنبه از صبح ساعت 9 با خواهرام و مغز بادوم زدیم بیرون

خرید کردیم... شیرینی خوردیم... ناهار گرفتیم... رفتیم خونه ما... دوباره ساعت 4 زدیم بیرون... باز خرید کردیم... خوش گذروندیم و بعد به حل مشکل فکر کردیم

جمعه هم آروم و بی صدا بود... مغز بادوم پیشم بود

خلاصه که سعی خودم را در خوب بودن کردم و میکنم

شما هم همین کارو بکنید

نظرات 13 + ارسال نظر
رسیدن شنبه 13 آذر 1395 ساعت 10:39

ایشالا همیشه لبت خندون باشه و دلت بی غصه . خیلی خوبه که اینقدر به احساساتت کنترل داری و نمیذاری هر چیزی آزارت بده


ممنونم دوست خوبم

امیر شنبه 13 آذر 1395 ساعت 10:54

سلام
مرسی که گزارش را نوشتید اما گزارش ناقص است و ننوشتی چی خریدین هم صبح و هم بعد از ظهر ناهار کی درست و چه غذایی درست کرد و چطور سرو شد و آیا بعد از غذا استراحت و خواب بود یا نه؟ و خیلی چیزهای دیگر که خودت باید توجه می کردی ...

شال و شلوار خریدم برای خودم
برای مادرجان بلوز و شلوار و شال خریدم
کاموا خریدم
برای مغز بادوم شکلات خریدم
شیرینی خریدم
خواهرا هیچی نپسندیدن
برای مادرجان گارد گوشی خریدیم
دیگه یادم نمیاد

delaram شنبه 13 آذر 1395 ساعت 10:58

Salam
Tilo Jan, namaz ro post gozashtam chon faghat post Farsi mishe nevesht az to goshim
Ishala dorost mishe, tavakol kon


یک دنیا سپاس
متشکرم

امیر شنبه 13 آذر 1395 ساعت 11:11

انشالله که گریه هایت از سر شوق باشد و خنده هایت از ته دل


انشاله همچنین باشه برای شما دوست خوب من

دخترشیرازی شنبه 13 آذر 1395 ساعت 11:20

سلام بر تو ای تیلوی عزیزم
خوبی خانم؟
سلامتی؟

سلام بر تو عزیزدل من
فدای شما
خوبم

امیر شنبه 13 آذر 1395 ساعت 11:28

پاییز را دوست دارم

بخاطر غریب و بی صدا آمدنش

بخاطر رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش

بخاطر خش خش گوش نواز برگ هایش

بخاطر صدای نم نم باران های عاشقانه اش

بخاطر رفتن و رفتن... و خیس شدن زیر باران های پاییزی

بخاطر بوی مست کننده خاک باران خورده کوچه ها

بخاطر غروب های نارنجی و دلگیرش

بخاطر شب های سرد و طولانی اش

بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام

بخاطر پیاده روی های شبانه ام

بخاطر بغض های سنگین انتظار

بخاطر اشک های بی صدایم

بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام

سین بانو شنبه 13 آذر 1395 ساعت 12:58 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

عزیزممم ایشالا همیشه حالت خوب باشه .. خوشم میاد از این مثبت فکر کردنت من اصلا اینطوری نیستم مشکل داشته باشم نمیتونم اینقدر خوب فکر کنم

ممنون عزیزدلم
افکار ما قابل انعطاف هستند... باید تمرین کنیم و یاد بگیریم
منم خیلی وقتا کم میارم
اما سخت جانی میکنم

دخترشییرازی شنبه 13 آذر 1395 ساعت 13:40

تیلو جان مادر بهتر شدن؟


ممنون از توجهت
همیشه خوب بلدی آدم را غافلگیر کنی

امیر شنبه 13 آذر 1395 ساعت 14:14

خدا نگهدار دوست خوبم

همه ی عمرتون به خیر و شادی

گلشن شنبه 13 آذر 1395 ساعت 18:09

ان شاالله با تدبیر شما حل میشه مشکل

انشاله با نظر لطف حضرت حق همه مشکلات حل میشن

امیر شنبه 13 آذر 1395 ساعت 19:30

سلام میگن اونی که گریه میکنه یه درد داره ولی اونی که میخنده هزار درد .
شاعری هم گفته:
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است
کارم از خنده گذشته است ، زان رو می خندم

خدا کنه همیشه گل لبخند بر لب هاتون جاری باشه

شبتون خوش و دلتون آروم

نوا شنبه 13 آذر 1395 ساعت 22:25

روزهای بدی برای عزیزترین آدمهای زندگیمه روزهای خیلی بد.... این پستت یه جورایی تو اوج ناامیدی یه جرقه ی روشن شد تو دلم.... واسم دعا کن تیلو جان

منم محتاج دعاهای شما هستم
امیدوارم لایق باشم
دعاهامون در حق یکدیگر زودتر مستجاب خواهد شد

امیر یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 07:18

سلام و صبح بخیر

سلام عمرتون بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد