روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نزدیک تر می شویم...

سلام

صبح بخیر

خوبین

روزتون شیرین و گرم و نرم هست؟

منم خوبم... آقای دکتر هم خوبن... مادرجان همونطوری هستن....


بافتنی های آقای داداش و ست ش خوب پیش میره....

داداش من تصمیم گرفته وقتی میاد ایران تو همین فاصله کم با همکلاسیش ازدواج کنه...

منم دارم ست را دو نفری میبافم

za87_photo_2016-11-27_09-05-07.jpg


اون کلاه گل دار برای خانومش... کلاه ساده برای خودش و البته دوتا هم شال....



من بعد از سالهای دبیرستان دیگه هیچوقت هیچکدام از همکلاسی هام را ندیدم... ازشون خبری هم ندارم

فقط یک همکلاسی داشتم که از دوران راهنمایی با هم بودیم... یه طورایی همسایه های دور هم محسوب میشیم... از اون همیشه خبر داشتم و میدیدمش... دیشب بهم یه لینک داد... اصلا نمیتونم براتون توصیف کنم که وقتی وارد اون دنیا شدم و همه منو با شیطنتهام یادشون بود... وقتی همه سراغ عمو را گرفتن... وقتی از خط خوبم گفتن... چه دنیایی... البته خیلی ها را فراموش کرده بودم



نظرات 22 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 09:33

چه خوشگل شدن شال و کلاهی که بافتی
سفارش هم قبول میکنیچه خواهر شوهر مهربونی،هنوز عروسه نیومده براش ست داداشت کلاه بافتی...کاش همه خواهر شوهرها یاد بگیرنهوووف

لطف دارین
این چیزا سلیقه ایه ... هرکدوممون یه چیزی میپسندیم و باید یاد بگیریم به هم دیگه احترام بزاریم....
کاش منم یاد بگیرم که خوب بمونم

دخترشیرازی یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 09:36

کیلی لی لی لی
عروسیه هو هو
عروسیه هو هو
...........................................
چه سبزی قشنگی
.............................................
خوش به حال عروس آینده
.....................................................................
من بعد از مدتی همکلاسیامو دیدم 1 اکیپ 15 نفره بودیم که هنوزم هستیم با کمی تفاوت

ما تا اینجا سی و دو نفر را پیدا کردیم

دخترشیرازی یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 09:58

میگم خواهر شوهر عروستون شما با انتخاب آقای داداش مشکلی ندارید؟

مگه من میخوام باهاش زندگی کنم؟
ترجیح میدادم به این زودی زن نگیره تا بیشتر پیشرفت کنه و وقت کافی برای کارهای درسی و ... داشته باشه... ولی وقتی خودش انتخاب کرده من چی بگم؟

دخترشیرازی یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 10:08

پس خواهر شوهر عروستون زیادم راضی نیست وگرنه اینجارو میترکوندی از این خبر

ترجیح میدم ببینم چی میشه تا اینجا را بترکونم... خب هنوز نه به داره نه به باره... اسمش عمو یادگاره...
بزار بیادش... بریم خواستگاری... بعد میترکونیم... دسته جمعی

دخترشیرازی یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 10:19

هر چی خیر پیش میاد

انشاله به سلامتی

امیر یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 10:49

پیشاپیش رحلت نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت و امام رضا (ع) ضامن آهو و غریب خراسان را تسلیت میگم


به همچنین
متشکرم

امیر یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 10:53

بسلامتی محرم و صفر داره تمام میشه و همه جا بوی عروسی و عقد و ازدواج هست و انشالله همه مبارکشون باشه

انشاله
به دعای خیر شما عزیزان

امیر یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 11:13

انشالله روزی خودتان و خواهر و برادری با هم باشین و یک مراسم باشه منم چای عروسی را دم میدم

اولا که دست شما درد نکنه... دوما من خواهر مجرد ندارم... سوما تازگی تو عروسی چای نمیدن... و من با پیشنهاد چای دادن خیلی خیلی موافقم...

امیر یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 11:37

خودت و داداش همزمان عروسی بگیرین و تو عروس بشی اونم با عشق ات

delaram یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 12:42

Ishala khoshbakht bashan

امیر یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 12:55

خدا قوت تیلوی هنرمند
بوریا باف اگر چه بافنده است
ولی نبرندنش به کارگاه حریر
تیلوی ما که انگشتش یک نیم متر ناخن دارد و از هر ناخنش صد ها هنر فله ای می ریزه هم بلده شال و کلاه ببافه و هم گلیم و جاجیم و گبه و قالی
کی هست قدر بدونه ؟ والو بخدا ....
انشالله به همین زودی برا شومل ببافی و یک سال دیگه دیگه برا بچه ات و بیست سال دیگه برا نوه ات

حامد یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 15:14 http://hamed-92.mihanblog.com

سلااااام ماشالا به این هنر و سلیقه
آقا ما از خواهر شوهرا چیزای دیگه ایی شنیده بودیم
شما نیومده براش کلاه میبافی
کدمش رو باور کنیم
منم دوس دارم دوستای زمان مدرسه رو پیدا کنم ولی دسترسی ندارم متاسفانه
همه ی خاطرات یهویی میاد جلو چشم آدم خیلی باحاله


ممنون
باورتون نمیشه هرچی حرف میزنیم تمام نمیشه

امیر یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 16:45

سلام
انشالله یه ست هم برا دختر شیراز ببافی و برا بقیه بقیه دوستان هم در مقابل دستمزد سرشون کلاه بزاریم تو بباف من کلاه گذاری می کنم . ببخشید تو کلاه بباف اونا تاج گذاری می کنند . البته مال دختر شیراز مجانی باید باشه

امیر یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 17:10

دلی دارم خریدار محبت
کزو گرم است بازار محبت

کلاهی بافته ام بر قامت سر
زپود محنت و تار و محبت


بابا امیر شیرازی نوچه بابا طاهر همدانی

شاذه یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 18:33 http://moon30.mihanblog.com

ای جانم! مبارکشون باشه

دیدن دوستان قدیمی خیلی شیرینه. برات خوشحالم


هنوز ندیدمشون ولی به زودی قرار هم میزاریم

رهآ یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 18:44 http://colored-days.blog.ir/

چه خواهرشوهر خوبی :) چه خوووب که داری ست میبافی.


لطف دارین

رسیدن یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 21:00

سلام تیلو عزیزم خوبی . مامان بد نباشه . ببخش خیلی وقت نمیکنم بیام . اصلا همه وقتم میره بی آنکه بفهمم. ایشالا که مامانت بهتر بشه . خوش به حالتون که اینقدر اونجا سرده .

سلام عزیزم
شما خوبی؟
انشاله مامان شما هم بهتر باشن

امیر دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 09:52

سلام وقتتون بخیر

سلام

بانومیم دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 11:24 http://banoo-mim.blog.ir

وااای چههه نازن
الهی خوشبخت بشن

متشکرم

امیر دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 17:56

چه سنگین است این روزای آخر صفر
و چه حزن انگیز است این روزا
دلم آدم میگیره و نفسش بالا نمیاد
صفر باشه ، رحلت نبی اکرم باشه و شهادت امام حسن و امام رضا ،پاییز هم باشه غروب هم باشه، هوا ، آسمان هم ابری باشه و باد سرد ئ سوزان ههم باشه ببین چه حالی به آدتم دست میده ...
من که نمی تونم حتی نفس هم بکشم ....

delaram دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 21:37

Kamvash motevasete?
Shal o kolah tamom shod behem migi Chan metr shal chanta kamva ba che metraji masraf shod?

شماره کاموا 4 هست... بله که میگم به شما

دخترشیرازی سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 08:17

سلام ب ر تو ای خانم تیلوییان
صبحتون بخیر
روزتون خوب
دلتون شاد
چیلت((لبت)) خندون
چیشات براق
لپات گلی


سلام عزیزم
خوبی
صبح بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد