روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یادآوری

میدونم همه شماها این را میدونید که الان فقط ما نیستیم که سردمون هست

دستگاههای اطراف ما هم  دچار این سرما هستند...

صبح ها وقتی وارد محل کارتون میشین... اول یه مقداری صبر کنید تا وسایل هم مثل محیط گرم و همدما بشن

پرینترتون... دستگاه کپی... حتی کامپیوتر... اسکنر... (همه ی وسایل دور و برتون که برای کار کردن به چرخ دنده ها نیازمندند... )

اینا هم سردشون شده ... یخ کردن... نمیتونن الان ابتدای صبح وقتی هنوز محیط گرم نشده شروع به کار کنن

احساس کردم گاهی دقت نمیکنیم... این بی دقتی آسیب میزنه به وسایلمون

حتی ماشین... اگه مثل من ماشین تون داخل پارکینگ گرم و نرم هست که اصلا متوجه این موضوع نمیشید... اما اگر جز اون دسته ای هستید که صبح ها باید به سراغ ماشین یخ زده تون برین... بهتره مراقب اونم باشید...




همه ی این آسمون ریسمون برای این بود که تا شروع به کار کردم دستگاهم گیر کرد و یه عالمه وقته درگیر اون هستم...

نظرات 10 + ارسال نظر
دخترشیرازی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 09:38

هاااااااا راسم میگیا

امیر پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 10:34

خب اینا که گفتی همه برا اصفهونی ها خوبه نه شیرازی که حال نداره خودشو گرم کنه چه برسه به ماشین و وسایل دیگه ....
حالا یه جوک اصفهانی هم بگم : میگه یه اصفهانی مهمان براش میاد رو به مهمان می کنه و میگه اگه شام نخوردی مرغ هست بهش بگم برات تخم کنه .... دیگه نمیگه مرغ برات کباب کنم

از شوخی که بگذریم هوا واقعا سرد هست و آزار دهنده برا پرندگان کمی دونه بریزیم و گربه ها را اگه تو پارکینگ و ... دیدیم فراری اش ندیم


پرنده ها و گربه ها را یادم رفته بود

امیر پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 11:39

سلام
من هم دارم میرم خونه کمی کار دارم باید برم خونه
تا شنبه خدا نگهدارتون

برو
خدا پشت و پناهت

دخترشیرازی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 12:53

سلام ملیکم
خسته نباشید خانم خانما

به به
سلام به روی ماهتون

امیر پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 18:12

پاییز، زود دلش می گیره

ندیدی؟

همه چیز از یک تکه ابر شروع شد که چنبره زد ور دل آسمون؛

آن قدری نگذشت که بغض کرد و سیاه شد.

ابر و باد و مه و خورشید و فلک اونقدر سر به سرش گذاشتند...

تا بارید

با تمام وجود

هفت روز

تا سبک شد.



خواستم بگم:

آدم های تنها،

آدم های دلتنگ

این طور هستن.

دلشون مثل هوای پاییزه

سر به سر شون نگذار

اگر گذاشتی رها شون نکن

امیر جمعه 5 آذر 1395 ساعت 08:06

اولین آدینه آخرین ماه پاییزی بخیر باد
آذر یعنی آتش ، پس عشق آتشین همواره در دلت روشن و نفس ات گرم و تن و جان و دلت خوش باد

شما خیلی به این آذر خانوم ارادت دارین انگار....

امیر جمعه 5 آذر 1395 ساعت 11:03

سلام ظهر ادینه ات بخیر

سلام

امیر شنبه 6 آذر 1395 ساعت 08:21

سلام و صبح بخیر دوست خوبم

سلام و همه عمرتون بخیر

صحرا شنبه 6 آذر 1395 ساعت 08:29

خوبی گندم خانوم؟خوشحالم که با انرژی مینویسی

چقدر خوشحالم که سر زدی
خیلی وقته ازتون بیخبریم عروس خانوم

امیر شنبه 6 آذر 1395 ساعت 08:44

ما "مــــــهر" خالصانه خود را در"آبـــــــــــــــان" ماه تقدیم " آذر" می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد