روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز خالی از تو...

سلام

پنجشنبه باید پر از التهاب و هیجان باشه

پنجشنبه یواش هیچ مزه ای نداره

اصلا یعنی چی که پنجنشبه قرار باشه کار کنی و ظهر هم بری خونه و بخزی زیر پتو؟؟؟؟؟

 

اینم کلاهی که در حال بافتنش هستم



الگی نگین باید ساده میگرفتی و رنگش خوب نیست و ... این حرفا تو گوشم نمیره ... این در واقعیت خیلی خیلی هم خوشگله... داداش هم خوشش میاد من میدونم... وقتی ست باشه عالی میشه... نگران نباشین



صبح که میومدم دیدم چقدر یهو درختا لخت شدن... واو



بعدا نوشت: داره خیلی ریز و آروم برف میاد... خیلی ریز... خیلی آروم

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 09:12

اولا که انشالله مبارک باشه
حالا که قراره کلاه ببافی حتمن باید شال و دستکش هم داشته باشه ...
پس حالا که داری کلاه می بافی باید توجه کنی که : اولا سر کسی کلاه نزاری .... دوم اینکه کلاه گذاری ممنوع است سوم اینکه : شال و کلاه کردن لازمه اش سفر است و میگن شال و کلاه کرد و به .... رفت.
ضمن اینکه کلاه برداری هم ممنوع است و کلاه گشاد هم سر کسی نگذاری ... حالا که کلاه بافی راه انداختی باید کلاه هتو به هوا بندازی و در ضمن مثل کج کلاه خان کلاه تو کج بزاری و اینکه همیشه کلاهتو قاضی کنی و ببنی که در جنگ کلاه خود بود و در مسابق کلاه کاسکت و سر من درویش بینوا هم که فعلا کلاهی نیست و اگه بتونم از این نمد برا خودم کلاهی درست کنم ...

امیر پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 09:14

اوه چه ناخنی هایی هم داری ولی انگشت بزرگ ناخن نداره ... خودت توجه کردی به این ؟

دخترشیرازی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 09:31

عزیزم انگشتاشو((اول دستات اومد به چشمم))
احساس کردم چندین و چندبار دستاتو لمس کردم
......................................
اتفاقا رنگاشم خیلی قشنگ قشنگیه
مبارکشون باشه

میخوام براش یه ست خیلی خوشگل در بیارم انشاله
حالا بزارین ببافم
عکسش را نشون میدم

delaram پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 09:33

Khoshrange
Maman b in kamvaha mige, modern

خود آقای فروشنده میگفت اسپرت
میگفت اینا اسپرت هستند... نمیدونم چی در بیاد

شاذه پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 21:33 http://moon30.mihanblog.com

ای جانم
عاشق عاشقانه هاتم
چه از جنس عشقت به آقای دکتر، چه اعضای خانواده
عاشق باشی همیشه


عزیزدلم چون عشق را میشناسی و خودت هم یه عالمه ش را داری

سمن بانو جمعه 5 آذر 1395 ساعت 12:34 http://avonlea.blog.ir

اه! عین این کاموا رو مامانم واسه خواهر زاده ام کلاه بافت. خیلی خوشکل شده. البته مامانم اون تکه های کاملا سفید کاموا رو جدا کرد. ولی اونم باشه باز خوشکله :)

منم بافتم خوب شده

نازلی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 13:22

چه رنگهای باحالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد