روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

انار...

انار دانه کردن را دوست دارم

انار دانه کردن برای عزیزانم را دوست دارم

هر بار یک انار را باز میکنم : تبارک الله میگویم... هزاربار الحمدلله میگویم ... از داشتن پروردگار اینچنین عاشق...

هر بار انار دانه میکنم... بسم اله میگویم ... حمد میخوانم... و دانه دانه لبخند میزنم


پنجشنبه اناراولی که باز کردم قرمز بود عین یاقوت...

انار دوم مانند الماس سپید میدرخشید....

انار سوم صورتی رنگ بود...

خداوند من عاشق است... شاعر است... نقاش است... خالق زیبایی هاست... همانگونه که زیبایی ها را دوست دارد

این رنگ بندی زیبا را با هم مخلوط کردم ... کمی نمک زدم ... کمی آویشن پاشیدم ....

و هنوز ... به انار ترک خورده ی روی میز که نگاه میکنم لبخند میزنم




پ ن 1 : دوست داشتن میتونه هر نفس آدم را عاشق تر کنه

پ ن 2 : وقتی عاشقی همه ی دنیا عاشق میشن باهات...

پ ن 3 : دلم میخواست هر روز عصر برایت انار دانه کنم

پ ن 4 : پرده های سفید لابلای انار را دور نریزید...

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترشیرازی شنبه 29 آبان 1395 ساعت 17:05

هووووووووووم
تیلو تیلوی با ذوق منی شمو
سر ذوق می آییم

ما پیش شما شاگردی میکنیم دختر با ذوق

امیر شنبه 29 آبان 1395 ساعت 19:39

شعر مصطفی رحمان دوست را همه شنیده ایم در کتاب فارسی دوره دبستان
صد دانه یاقوت، دسته به دسته
با نظم و ترتیب، یکجا نشسته

جالب اینکه دیروز انار خریدم و چند تایی تو ماشین داشتم امروز سر کار دو تا به همکارام دادم و یکی را هم خودم برداشتم انار اونا شیرین و عالی و از قرمزی به سیاهی میزد و اما انار من کمی تررش و ملس بود هی به انار اونا نگاه می کردم و با خودم می گفتم کاش انار من هم مثل انار اونا بود به یکی شون گفتم بیا نصف انارامون را عوض کنیم که قبول نکرد و حسرت انار شیرین تو دلم ماند ...
ظهر وقتی رفتم خونه اول رفتم سروقت انار و یکیشون را که خیلی قرمز و شیرین بود را دونه کردم و خوردم

اما میخام یه جوری سر همکارام تلافی کنم نارنگی ببرم سر کار و جلوشان بخورم و تعارف نکنم تا دهن اونا هم اب بیفته

گندمکی حوالی دریا شنبه 29 آبان 1395 ساعت 20:53

ای خداااا ک عششقی شماااا
ایقه دوست داروم ک نگووو(با لهجه جنوبی خوانده شود لطفاً)
از بس خوب مینویسی آدم کلی ایده ب ذهنش میرسه
من انار اییینقده دوس دارم، همش یادم میره صبح جمعه بخورم هروقت انار میخورم قلبم نور میتابه بیرون مثه خرسای مهربون
شمام حتماً صبح جمعه بخورین تا مثه من قلبتون نور بارون بشه

بانو میم یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 11:09 http://banoo-mim.blog.ir

این پرده های سفید رو چه کنیم پس ؟؟
انار خیلی خوبه...
هر روز عاشق تر باشی...

با انارها بخورینشون

ممنون
به همچنین شما

طلوع ماه یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 22:03 http://mmnnpp.blog.ir

آفرین چقد همه چیز رو قشنگ میبینی تیلو

همه چیز زیباست

امیر دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 07:24

سلام و صبح بخیر دوست خوبم
انشالله که ساز زندگی ات کوک حالت خوش فال ات نیک و مال ات وافر باشد

سلام عزیزدلم
خوبین شما
الهی آمین

دخترشیرازی دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 08:12

سلام صبحت بخیر خانم گل

سلام
همه ی عمرت بخیر عزیزدل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد