روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه ها را باید قدر دانست....

سلام

روزتون بخیر

صبح قبل از اینکه حاضر بشم و از خونه بیام بیرون ، آقای دکتر زنگ زدن

خوابالو و صدای گرفته

گفت میدونی امروز چهارشنبه س

گفتم واقعا؟

فکر میکنم دوشنبه است... کی رسیدیم به چهارشنبه ... گفت منم حس نکرده بودم

گفتم فدای سرت... دوشنبه یا چهارشنبه چه فرقی میکنه؟

گفت: فرق میکنه... چون من هوس یک قرار عاشقانه کردم... و من لبهام کش اومد تا نزدیکای گوشم...

و این شد که قرار شد تا بعدازظهر ببینیم میتونیم کارهامون را مرتب کنیم برای یک قرار عاشقانه یا نه..........



پ ن 1: حتی اگه نشه... حالم را خوب کرد

پ ن 2 : وقتی چیزی را به خداوند میسپاریم نباید نگرانش باشیم...

پ ن 3: از بس ویتامین و جوشونده و سیر و شلغم و هویج و ... هرچیزی که فکرش را بکنید و بکید برای سرماخوردگی خوبه را خوردم ... دارم رو به بهبود میرم... من بر سرما خوردگی پیروز میشوم.... هورا تیلوی قهرمان

پ ن 4 : دیروز للی پیشم بود

پ ن 5 : امروز باید خیلی کار سر و سامان بدم

نظرات 6 + ارسال نظر
delaram چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 08:56

Lali behtare halesh?

سلام عزیزدلم
للی کارهایی میکنه که واقعا باعث ایجاد شاخ روی سر من میشه... خوبه
ممنون

دخترشیرازی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 08:57

هوووووووووم
ببینم چیکار می کنید برای فردا
سلام و صبحت بخیر تیلو تیلوی قشنگ قشنگیم

امیر چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 09:13

لعنت به این برنامه تعالی
اینقدر حالگیر است که نگو مدیران باید مستند کار تحویل بدن بقول یکی از مدیرا جای مدیر و عکاس عوض شده . سراغ دارم در خیلی از موارد فقط پلاکاری می نویند و عکس می گیرند بعد هم صورتجلسه ای ضمیمه می کنند و دیگر تمام . همه چیز اونا شده کاغذ بازی اینا دنبال کیفیت نیستند دنبال کاغذ و دفتر و دستک هستند . چون عملا همه وقت مدیر باید صرف مستند سازی بشه معاون پرورشی هم همش گیر بسیج دانش آموزی و فرزانگان و هلال احمر و پیشاهنگان و نماز جماعت باشه معاون آموزشی هم که یک روز باید تدریس کنه و بقیه روزا هم نمیرسه فقط مکاتبات را جواب بده ...
اصلا آموزش و پرورش قدیم خیلی بهتر از الان بود به نظر من همه چیز روال عادی و طبیعی داشت الان شده ظاهر سازی

اینقدر سر گرم بودی که ایام هفته هم از دستت رفت ؟ عمر هم همین گونه است تا نگاهی کنی می بینی عمر رفته و ما هنوز اندر خم یک کوچه هم نیستیم
شاید اندر پی یک جوجه هم نباشیم در صورتی که هفت مرغ چاق را رئیس خورد ...
هفت مرغ چاق را رئیس خورد (روسای بانک های رده بالا)
ما هنوز اندر پی یک جوجه ایم ....


چه خوب که اول صبح یک بمب انرژی مثبت سر راهت کاشته شد و الان تمام گلبول های خونت و تمامی سلول های بدنت از انرزی لبریز هستند . اینقدر شارز و پر انرزی هستید که نمیدونید از کجا شروع کنید ... و خدا را شکر که شدی معدن توان

نتیجه:
1- امروز دو قسمت از سریال را می نویسی
گزارش کامل صوتی و تصویری مراسم را بصورت زنده و مستقیم پخش می کنید
3- به اندازه یک ماه آذر و نیمه دی از این دیدار انرزی بگیر و ذخیره کن
4- وقتی همه چیز را به خدا بسپاری خدا هم میدونه کی و کجا و چطوری جبران کنه

خخخخخ
خیلی با حالی
در ضمن از برنامه تعالی و وابستگانش متنفرم
واقعا همه چیز شده مسخره بازی و گزارش و کاغذ بازی
تازه برنامه سالانه مدارس از طرح تعالی هم مزخرفتره

delaram چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 09:21

Salam
1eshghe khob nasibesh beshe khob mishe

Ishala in dafe doctor ro bebini khobe khob beshi

اینهمه مهربونی چطوری تو دل شما جا میشه؟
خوش به حال اون نی نی با این مامان
بلا ازتون دور باشه

mahee چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 09:49

دهن منم تا دم گوشم باز شد برای قرار عاشقانتون..انشالا که خیر باشه

ای جان به شما عزیزدلم

حامد چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 14:59 http://hamed-92.mihanblog.com

سلااااام چی شد قرار عاشقونه؟؟؟

پ.ن3. یا یه چیزی افتادم خخخخخخ
امروز صبح یه دونه عطسه کردم , زود رفتم یه قرص خوردم , آب نمک قرقره کردم , مواد سوپ رو گذاشتم رو گاز , اومدم یه لیوان آب جوش بخورم , دیدم ویروس سرماخوردگی از تو دماغم اومد بیرون , گفت باشه داداش خودکشی نکن , من رفتم ....


وای پس هممون عین همدیگه ایم
من از سرما خوردگی میهراسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد