روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروز یک روز تازه است...

سلام

اینهمه مهربونی شماها در نظرات خصوصی و عمومی اصلا اجازه نمیده که حال من بد بمونه

امروز عالیم... امروز یک هدیه تازه از خداست که میخوام ازش لذت ببرم


دیشب طبق معمول همه وقتایی که حالم بده با آقای دکتر حرف زدیم... و من نمیدونم متاسف باشم یا خوشحال که ایشون تمام زوایای روحی و روانی منو به خوبی میشناسن...

هرچند گاهی این شناخت عمیق به شدت منو آزار میده ...


بهر حال امروز حالم خوبه و از محبت هاتون بی نهایت متشکرم



 پ ن 1: گنجشک فسقلی شیشه را ندید و محکم خورد تو شیشه و پخش کوچه شد و بعد پرواز کرد و رفت

پ ن 2 : من بیشتر از گنجشکه ترسیدم

پ ن 3 : یک لحظه از فکر دوستم با اون هق هقی که میکرد بیرون نمیام

پ ن 4 : یادمون نره مهربونی دیگران را نادیده نگیریم

نظرات 20 + ارسال نظر
دخترشیرازی سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 09:01

هورا تیلو جان خودم
هورا
هورا
هورا دوست خوبه قویه خودم
تو 1دونه ای واسه نمونه ای
هورا به دوسی خودم

هورا به شماها که شدین عزیزای دلم و باشماها زندگی رنگی شده

امیر سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 09:01

سلام
خوب هستی و خوبی نصیب ات میشه کسی که نگران یک گنجشک هست باید پا به پایش باشی بقول شاعر که میگه :
دلا یاران سه قسمند گر بدانی
زبانی اند و نانی اند و جانی

به نانی ، نان بده از در برانش
محبت کن به یاران زبانی

ولیکن یار جانی را نگه دار
به پایش جان بده تا می توانی

حالا که یار جانی را داریم شایسته است جان را نثارش کنم نه کمتر از آن را

شماها عزیزای منید
الهی همیشه سالم و شاد باشین ... الهی در کنار عزیزانتون هزارساله بشین

delaram سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 09:18

Khoshhalam behtari:)
1tilo Darim
Onam shade, shangol o por enerji

مامان خوشگل نی نی
شماهایید که به من نیرو و قدرت میدین برای زندگی در این دنیای نه چندان زیبا

حامد سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 09:59 http://hamed-92.mihanblog.com

سلاااام تیلو خانوم مهربون عزیز و ممنون از تبریکتون وکامنتهای زیباتون
واقعا منو شرمنده کردین

خدارو شکر که حال دلتون روبراهه ایشالا همیشگی باشه

سین بانو سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 10:28 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

خوشحالم تیلو جان جااانم که خوبی


ممنونم عزیزم

امیر سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 10:28

تیلو جان درسته دوستان خوبی داری و به شما انرژی مثبت میدن تو هم سعی کن زاویه دیدت را به دنیا و زندگی کمی تغییر بدهی و چند درجه دوربین نگاهت را بچرخون خواهی دید که میشه هم با زندگی عشق کرد و لذت برد ... بقول سهراب :

"هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است
پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است
چه اهمیت دارد گاه اگر می رویند، قارچ های غربت؟
من نمی دانم که چرا می گویند اسب حیوان نجیبی است، کبوتر زیباست
و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست
گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟
چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید
واژه ها را باید شست، واژه باید خود باد، واژه باید خود باران باشد
چتر ها را باید بست، زیر باران باید رفت
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت
دوست را زیر باران باید دید، عشق را زیر باران باید جست
زیر باران باید بازی کرد، چیز نوشت، حرف زد، نیلوفر کاشت
زندگی تر شدن پی در پی، زندگی آب تنی در حوضچه ی اکنون است"

چشششششششششششششم

فرساد سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 11:16

سلام
بسیار خوشخالم که حالتون خوب شده
به طول زمان نگاه کن
به اینکه هرجا که مقاومت کردی و این زخم ها را تحمل کردی، یکی بوده برات داشته آینده را رقم میزده،‌می دیده تو را و تو توی دستاش بودی

ولی گاهی خیلی سخته ها

خاله ریزه سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 11:27 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

خدا رو شکر که خوبی..

ممنون عزیزدلم

امیر سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 12:27

تو خودت گلی عزیز دلم

حامد سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 13:00 http://hamed-92.mihanblog.com

تیلو خانوم بیشتر از این شرمنده نکنید
جبرانش واسه ما سخته


در عالم دوستی هیچی نیاز به جبران نداره

امیر سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 14:04

خدا قوت عزیز جان
ساعت دو است و نیمدونم ناهار نوش کردی یا نه
من الان میرم خونه تا یک ربع دیگه
مراقب خودت باش

ممنون

امیر سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 14:07

ما هنوز قدیمی هستیم و مثبت در مثبت میشه مثبت
و به هیچ عنوان اونو با مدرنی که نامردمردی در آن باشه عوض نمی کنیم

نامردی مرام دنیای امروزه
نمیشه ازش فرار کرد
امیدوارم همینطوری با مرام بمونین

امیر سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 14:11

در عوض تو رئیس خودتی و من چهل تا رئیس دارم
خب هر کدام مزایا و معایب خاص خودشو دارند

من شرایط کار کردن در محل دولتی را داشتم... یکی دو سالی هم در دو جای مختلف مشغول بودم ... اما من که تحملش را ندارم
اگه هزارتا حسن داشته باشه من یکی اصلا اهلش نیستم

امیر سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 14:16

از شوخی هام ناراحت نشین تیلو جان

مگه ادم از دوستش هم ناراحت میشه؟

حامد سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 14:56 http://hamed-92.mihanblog.com

شما یه دوست فوق العاده ایی

ساناز سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 18:53 http://sanaz1359.persianblog.ir

بله واقعا که امروز یک رو تازه است...
واسه دوست قدیمیت متاسفم، در این مورد فقط گذشت زمان کمک میکنه حالش بهتر بشه.

ممنونم
گاهی زمان هم این داغها را کمرنگ نمیکنه
باید همه عمر باهاش باشه

امیر سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 19:19

سلام و خدا قوت یقینا الان در حال استراحت هستین و انشالله دلی خوش و لبی خندون داشته باشید

تا هشت دفتر بودم
بعدشم رفتم خرید خرده ریزهای خانه
بعدشم رفتم یه کمی به مادرم مریضم رسیدگی کردم و مهمون داری کردم
ساعت 12 شب به زور رفتم برای خواب

امیر چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 07:51

ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ ...

ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ...ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ، ﺍﺯ

ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ...ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭﻡ...ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ

ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ« ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ » ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ.

خدای خوب من...!

ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ...!

من به اسم اسمع السامعین میخوانمش....

امیر چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 07:57

گاهی باید به دورِ خود،
یک دیوارِ تنهایی کشید ...
نه برای اینکه دیگران را
از خودت دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت،
دیوار را خراب میکند !

امیر چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 08:01

اونی که واقعا دوستت داشته بـاشه ..
شاید اذیتت کنه...لجتو در بیاره...
ولی هیچ وقت عذابت نـمیده...
هیچوقتم تحقیرت نمی کنه...
شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ...
نتونه باهات قدم بزنه، نتونه بیاد بیرون باهات و ...
ولی همه حـواسش پـیشِ تـوئه...
شاید بـاهات قـهر کنه....
چند روزی نخواد ببینتت...
ولی هیچ وقت خیانت نمی کنه !!!
و هیچگاه ازت دل نِمیکَنه به راحتی!!!

من قبول نمیکنم کسی که دوستم داره چند روزی حالمو نپرسه
با این همه امکانات فقط در حد چند دقیقه وقت لازمه برای دونستن حال اونایی که دوستشون داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد