روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیگه حتی نمیدونم چی باید بگم

سلام روزتون بخیر

فقط خواستم در پاسخ اینهمه لطف و محبتتون بگم

خوبم

فقط خسته م

و کارهام به جای اینکه به خوبی پیش برن... روز به روز از برنامه عقب موندن

و الان من موندم و یه عالمه کار بی برنامه و بهم ریخته ....


نظرات 65 + ارسال نظر
بهار شیراز یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 09:13

این روزها هم میگذرن ... آرامش خودت رو حفظ کن عزیزمم. فصل کارت هست دیگه

امیر یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 09:16

سلام
دوست خوبم خدا قوت
عمر تمام نشه ، کار تمام میشه انشالله که تن ات سالم و دل ات شاد و روزگارت بر وفق مراد باد.
برنامه ریزی کن و کارهای هر روز را تعیین کن البته کمی وقت هم برای امور پیش بینی نشده بزار و شروع به کار کن . چشم انداز و افق کارهایت را بر اساس هفته ای تعیین کن و یا علی بگو بچسب به کار و خودتو هم تقویت کن با خوردن روزانه یک عدد انار و دو عدد خرمالو و یک عدد گلابی ....

منتظر موفقیتت هستم .....

صبا یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 11:16 http://tillomania.blogfa.com/

سلام
تیلوجان باقی داستان چی شد

فاطمه یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 11:25

سلام من خواننده خاموش شماهستم
فکرمی کنم یادآوری خاطرات بدگذشته روحیتونو خراب کرده
چون خودمم همین تجربه وبلاگ نویسی ویادآوری خاطرات روداشتم وتامدتی بعدش حالم خوب نبود
مساله بعدی این بودکه فکرمی کردم دیدخوانندگان ثابتم نسبت به قبل نسبت بهم عوض شده وبعدش نمیدونستم باید چه کارکنم...

البته امیدوارم شمااینطوری مثل من نشی
ولی خاطرات بدروفراموش کن..اونا مربوط به گذشتن دوست من

اذر یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 11:51 http://azar1394.blogfa.com

سلام
تنظیماتت به هم خورده نیاز به یک قرار عاشقانه داری

گلشن یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 12:34

انگار کم پیدایی
مهرانه عدنان اینا چی شدن ؟ بیا طلاق اینارو بگیر من خیالم راحت شه .
چه خبر از آقای دکتر؟ من یه چالش برات میذارم:
اعتراف کن وقتی شلوغی کمتر دلتنگش میشی.

گندمکی حوالی دریا دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 08:44 http://zabzecal1372.blogfa.com

اوخی تیلویی جوونم
از خدا میخوام ک بحق صاحب این لحظه ها کارتو خودش یجوری درست کنه تا بتونی یکم تو عزاداریا شرکت کنی
اوووم راستی ی اسم جدید برات گذاشتم تیلویی جونم اسم جدیدت گندمکی درشهر رنگ ها

امیر دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 09:11

سلام
خدا قوت
خسته ای صد گرم قوتوی کرمان + صد گرم سوهان عسلی + کمی زیره را مخلوط کن با کمی خاکه نبات و پودر قند را مخلوط کن و هر سه ساعت و نیم دو قاشق مربا خوری با نصف لیموی تازه بخور پر انرزی میشی عین توپ ....
و ضمنا هر چهر ساعت یک دوش بگیر تا تقویت بشین

امیر دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 11:40

به یه نفر گفتن معده سه قسمت است یکی برای غذا یکی برای آب و یکی هم برای هوا مرده گفت من هر سه قسمت را از غذا پر می کنم آب خودش جاشو پیدا می کنه هوا هم خواست بیاد و خواست نیاد

امیر دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 12:43

سلام
من به احتمال خیلی زیاد تا شنبه نباشم خواستم در جریان باشی
انشالله که عزارداری هاتون مورد قبول باشه مراقب خودت هم باش [گل][بوسه]

فرساد دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 13:36

سلام تیلو جان
دوست عزیز شلوغی سرت یک نعمته،‌ یادت میره ،‌ که آقای دکتر نیست
البته این روزها که همه یک جور ارتباط معنوی و فرصت دعا کردن پیدا می کنند ،‌امیدوارم به همه آرزوهات برسی
به ما هم دعا کن لطفا
و البته من مطمئن هستم خیلی زود یک قرار زیبا در انتظار شما هست؟
همیشه توی اوج شلوغی کارها این اتفاقات خوب می افته


کاش اینطوری باشه

حامد دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 16:51 http://hamed-92.mihanblog.com

کجایی خانوم؟؟؟
عزاداریهاتون قبول ایشالا

متشکرم

رسیدن سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 10:24

سلام عزیزم خوبی. ایشالا امور کاریت و زندگیت به خوبی پیش بره . مراقب خودت باش

عزیزدلمی

صحرا چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 12:52

عزیزم ما کمپیوتر نیستیم که همیشه برنامه هامون رو روال پیش بره و هیچوقت به مشکل برنخوریم. به خودت استراحت بده و فشار نیار

از درکت ممنونم عروس خانوم گل

امیر چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 20:09

سلام در شب شام غریبان امتم حسین و اهل بیت در کنار دریای خلیج فارس(بوشهر) در هوای بسیار شرجی: دعاگویتان هستم::

چقدر خوب
کاش لایق اینهمه محبت باشم

mehra جمعه 23 مهر 1395 ساعت 12:06 http://paeize-por-rang.blog.ir

سلام بر تیلو تیلوی جان:)
خوبین واقعا؟!اصلا نیستین ها...آدم نگران میشه خب!:(

شماها چقدر مهربون دوست داشتنی هستید
ممنونم

دلژین جمعه 23 مهر 1395 ساعت 16:12

کلی به یادت بودم شب عاشورا...

خوش به سعادت من
چقدر شما گلی خانوم دکتر

امیر شنبه 24 مهر 1395 ساعت 07:39

سلام
ابتدا سلام و صبح بخیر
و اما بعد باید در این مدت (ایام تاسوعا و عاشو و دو روز بعدش) هم خستگی در رفته باشه و هم کارهایت به روز شده باشه و هم اینکه قسمت بعد سریال درام زندگی مهرانه نوشته بشه و هم اینگکه پست جدید بزاری و کامنت ها را پاسخ دهید....
حق یار و یاورت

بهار شیراز شنبه 24 مهر 1395 ساعت 08:23

کجایی خوشگل خانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونستی که تو در برابر کسی که اهلیش کردی مسئولی ؟؟؟

الهی بگردمت
منم همیشه به کسایی که دیر به دیر میان همینو میگم

امیر شنبه 24 مهر 1395 ساعت 09:45

سلام
تیلو جان بیا دلمان برات تنگ شده
یک نگاه دوست به از صد کار مهم

چقدر خوبی شما

دخترشیرازی شنبه 24 مهر 1395 ساعت 10:21

سلام خانم خوبی؟
میدونی چقدر دلتنگتم؟
میدونی داری دیگه از اینجا محو میشی اما از اینجا نه
بیا زودتر تیلو تیلو

شاذه شنبه 24 مهر 1395 ساعت 17:45 http://moon30.mihanblog.com

امیر شنبه 24 مهر 1395 ساعت 20:31

سلام
معلومه کجایی دختر؟
دلمان تنگ شد و پکید و داغون شد . الان که پیام میزارم با قلب کسی دیگه پیام میزارم . تو کجایی؟

امیر یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 07:19

چشم می بندی و بغض کهنه ات وا می شود

تازه پیدا می شود آدم که تنها می شود


دفتر نقاشی آن روزها یادش بخیر

راستی! خورشید با آبی چه زیبا می شود


توی این صفحه؛ بساط چایی مادربزرگ...

عشق گاهی در دل یک استکان جا می شود...


زندگی تکرار بازی های ما در کودکی ست

یک نفر مادر یکی هم باز بابا می شود


چشم می بندی که یعنی توی بازی شب شده

پلک برهم می زنی و زود فردا می شود


گاه خود را پشت نقشی تازه پیدا می کنی

گاه خود را پشت نقشی تازه پنهان می کنی

گاه شیرین است بازی گاه دعوا می شود


می شماری تا ده و دیگر کسی دور تو نیست

چشم را وا می کنی و گرگ پیدا می شود


این تویی طفلی که گم کرده ست راه خانه را

می گریزد؛ هی زمین می افتد و پا می شود


گاه باید چشم بست و مثل یک کودک گریست

چیست چاره؟ لااقل آدم دلش وا می شود


تو همان طفلی که نقاشیش کفتر بود و صحن

و دلت این روزها تنگ است...آیا وا می شود؟

خاله ریزه یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 07:44 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

تیلو ؟؟ خوبی؟؟ همه چی مرتبه؟؟ نگرانمون کردی کجائی؟؟

دخترشیرازی یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 09:56

تیلو جان نگرانتم لطفا زودتر بیا

امیر یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 12:57

سلام
من منتظرت هستم و برات دعا می کنم
یلوی عزیز ما هستی

امیر یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 14:08

ما را در یاب که بی تو سخت حیرانیم
تو اینجا محور هستی وقتی محور نباشه حول چی باید باشیم؟
بیا که بی تو ....

اتشی برنگ اسمان یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 15:03

تیلو خوبی؟

دلژین یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 23:14

کجااایی عزیییزم
عزیییزم کجااایی

بهار شیراز دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 07:50

دعا می کنم روزهای خوب زندگیت به زودی برسند...

امیر دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 08:11

سلام
دوست اگه به یاد دوست نباشد و نتونه اونو تحمل کنه که دوست نیست هر چند که تو دوست نیستی و مایه آرامش و اسوه صبری و بردباری ... اگر چه چند روزی نیستی و دلمان برات شده اندازه دونه کنجد اما چون تلاش می کنی که کاراتو به روز کنی و بعد بیشتر با ما باشی تحمل می کنیم و برات دعا می کنیم
بقول معین خواننده همشهری ات: بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم ....


فقط هر وقت خواستی تشریف بیاری قبلش خبر بده تا بعد نگم که :

اگر از آمدنت خبر همی داشتمی بر هر قدمت لاله همی کاشتمی

دخترشیرازی دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 08:38

بهاره دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 10:12

سلام تیلو جان
کجایی دختر نگرانت شدیم.

خاموش بودم.اما نگرانی ودلشوره نذاشت خاموش بمونم..
هرحا هستی شاد باشی وسلامت..
عزاداریهات قبول.حاجت روا ان شاءالله.
التماس دعا

چه خوبه که خاموشها روشن میشن
انگار چشمهای آدم نور میگیره

سین بانو دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 13:16 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

تیلوی عزیزمممم کجایی آخه ؟

مینو دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 14:55 http://minoo1382.blogfa.com

دلمون برات تننننگ شده...

امیر دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 16:06

سلام
صبح نیستی
ظهر نیستی
شب هم نیستی
اصلا تو کجا هستی ؟
فک نمی کنی یه ملت در به در دنبال تو هستند
حالا دنبال عکس ات می گرد که بدم مطبوعات و صدا و سیما جز گمشدگان هستی....
یا زودتر اعلام حضور رسمی کن یا .....

به جان خودت از سر دلتنگی نوشتم

ادم وقتی سرش شلوغ میشه دیگ حتی خودشم گم میکنه....

امیدوارم کارهات زودتر روبه راه بشن عزیز دلم :)

امیر دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 20:37

سلام
کم کم غیبت صغری شما تبدیل به غیبت کبری می شود کاری نکنید که همراه کوکب خانم و دهقان فداکار ، پترس تصمیم کبری را بگیریم و همراه حسنک داد بزنیم تیلو کجایی .... چون دیگر حسنک کجایی تمام شده و الان نبوبت تیلو کجایی هست ...

آروشا دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 22:10 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
ان شاء الله کارهاتون عالی انجام شدن و بشوند و سریع تر بتونید به وبلاگتونم سر بزنید ان شاء الله ، دلم نگ شده براتون

امیر سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 07:38

سلام
تیلوی اصفهان
صبح زیبایت بخیر ، زندگی ات پر از نگاه خدا و حال و احوالت عای و متعالی . لطفا از غیبت صغری به در آی و عالم و ادم را تماشا کن ...

ما منتظر ظهور تیلو هستیم
ما منتظر طلوع تیلو هستیم

امیر سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 12:42

سلام
غیبت یک روز و دو روز کشیده به ماهی
تو کجایی تو شوم من منشی ات .... تا حداقل بیایی و به ما سر بزنی ...

اذر سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 20:18 http://azar1394.blogfa.com

کجاییییی تیلو جان
واقعا ترسیدم
چرا نیستی

delaram چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 00:21

Kojaieeee? Malome? Khabare salamatit ro bede dokhtar

Negaranet shodam

امیر چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 08:30

سلام
سه روزه رفته ای سی روزه حالا
تابستون رفته ای پاییزه حالا

خودت گفتی سه روزه بر میگردم
شمارش کن ببین جند روزه حالا ...

امیر چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 08:37

بی تو ای دوست کمی دل نگرانم برگرد
مرگ برگرد که من تازه جوانم ! برگرد

نم باران زد و در خاطره هایم گم شد
بند آمد به نگاه تو زبانم ! برگرد

پشت این زندگی سرد و پر از تشویشم
یک قفس ساخته ای ! مرده در آنم برگرد

هر چه دنیا برود سمت دروغ و تزویر
تو که مصداق صفایی نرو جانم برگرد

چه بگویم بخدا حال من اصلا خوش نیست
بی تو آرام شوم ؟نه! نتوانم برگرد

ای خدا باز به سمت تو دلم غش می کرد
نرو از پیش دلم در خفقانم برگرد

قول دادم به خودم بی تو نباشم هرگز
توبه کردم ! بدم ! این جور نمانم برگرد

گیلاس سرخ چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 12:05

تیلو جانم خوبی سلامتی؟
کارات سبک شدن؟!

رسیدن چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 13:57

خوبی دختر . تو دیگه چرا نیستی . حالت خوبه . نگرانت شدم . مواظب خودت باش.

خاله ریزه چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 15:35 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

بهنام چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 23:59 http://harfehesabi.blogsky.com/

با اینهمه چجوری میگی خوبی خودش جای سوال داره!

من همیشه میتونم با هر حالی بگم که خوبم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد